Kirjeenvaihtokavereita 30-45 vuotiaista naisista?

Janne Salomaa

Heippa sinä kiva nainen iältäsi 30-45 v. Olen joka ilta parin vuoden ajan rukoillut tulevan vaimoni puolesta. Nyt tuli sellainen tunne että se olet juuri sinä, kenen puolesta olen rukoillut. Mun oli jo korkea aika ilmoittaa sulle itsestäni. Jaksatko odottaa mua vielä kuutisen vuotta, sen verran olis jäljellä pitkästä vankeustuomiosta. Miehesi tuntomerkit ovat 188cm pitkä, 45 v, 93 kg, tatuoitu, eläinrakas ja varsinkin koirat on ykkösii. Vaaka kun olen horoskoopilta, maalailen tauluja, joten varaudu siihen että kotimme seinät on taidetta täynnä. Saa kirjoittaa Turun vankilaan, mut ei oo pakko hei!

Janne Salomaa
PL 50
20251 Turku

12

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesän neito

      Hui..mitä pahaa oletkaan tehnyt..? Minä en valitettavasti pystyisi luottamaan,Kun lukee lehdistä juttuja joissa nämä vankilasta palanneet eivät osaa sopeutua normielämään vaan ovat väkivaltaisia ja akka on nyrkin ja hellan välissä.Toki toivon että saat kirjekaverin ja elmäsi suunnan raiteilleen.

      • 2 tappoa ynnä muuta

        Pienen googlailun perusteella Janne Salomaa tuomittiin kahdesta vuonna 2007 tehdystä taposta 13 vuodeksi vankeuteen. Tapot tehtiin turkulaisessa yksityisasunnossa useita erilaisia teräaseita käyttäen, kun iltaa viettämässä ollessa joukossa oli tullut riitaa. Salomaa määrättiin poikkeuksellisesti istumaan tuomionsa kokonaan, koska hän oli viimeisen 10 vuoden aikana syyllistynyt 4 törkeään väkivaltarikokseen.


      • Eläinrakas?
        2 tappoa ynnä muuta kirjoitti:

        Pienen googlailun perusteella Janne Salomaa tuomittiin kahdesta vuonna 2007 tehdystä taposta 13 vuodeksi vankeuteen. Tapot tehtiin turkulaisessa yksityisasunnossa useita erilaisia teräaseita käyttäen, kun iltaa viettämässä ollessa joukossa oli tullut riitaa. Salomaa määrättiin poikkeuksellisesti istumaan tuomionsa kokonaan, koska hän oli viimeisen 10 vuoden aikana syyllistynyt 4 törkeään väkivaltarikokseen.

        Sanoo olevansa eläinraks, mutta miten ihmiset? Rakastatko ihmisiäkin jos nuo yllä olevat jutut pitävät paikkansa? Ja miksi et rukoillut aikanaan siviilissä sitä ettet joutuisi tekemään moisia tekoja? Kestäisitkö todella siviilissä sortumatta moisiin tekoihin? Ja millä kantilla kestäisit?


      • Ei ole helppo tilanne
        Eläinrakas? kirjoitti:

        Sanoo olevansa eläinraks, mutta miten ihmiset? Rakastatko ihmisiäkin jos nuo yllä olevat jutut pitävät paikkansa? Ja miksi et rukoillut aikanaan siviilissä sitä ettet joutuisi tekemään moisia tekoja? Kestäisitkö todella siviilissä sortumatta moisiin tekoihin? Ja millä kantilla kestäisit?

        Ei ole miehellä helppo tilanne. Eikä selviämisennuste. Monesti ukoontulo lienee se ainoa keino ja tuki siviilissä. Toivottavasti Jannenkin rukoukset jatkuvat siviilissä?


    • Mmmmnnnn

      Tokkopa jää viimeiseksi keikaksi,mut en kyllä usko Jannen itsensä tuota kirjoittaneen,tai sit on seonnut.Uskoon ei ainakaan ole tullut.

    • Tuntematon456

      JÄTTÄKÄÄ JANNE RAUHAA.... TE ETTE TIEDÄ JANNESTA YHTÄÄN MITÄÄN JOTEN VOITTE PITÄÄ TURPANNE KIINNI... JANNE ON IHANA IHMINEN JA TE ETTE VOI TUOMITA IHMISTA PELKÄN LUKEMISEN PERUSTEELLA JOKAISELLE TULEE ANTAA MAHDOLLISUUS!

      • Munkoira..66

        No juu..Janne on ollut varmaan 16v. ekan kerran linnassa,alkoholisti nuoresta iästä asti.Aina vannonut parantavansa tapansa,joten se niistä mahdollisuuksista.
        Tunnen kyllä hänet ja hän on ihana ihminen,viina vaan vei hänet ja tuskin muuttuu..


      • Anonyymi

        Olen tuntenut Jannen Vorssassa jo mukulasta ja parempi kun pysyy poissa. Kohta vapautuu.


      • Anonyymi

        Janne on huippu tyyppi!!


    • Crys

      Tunsin Jannen nuorena ja järkytyin kun luin kohtalostaan, mutta haluan uskoa että jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden ja toivon sydämestäni että rukouksiin vastataan ja kumppani löytyy tai on ehkä jo löytynytkin, kuka tietää. Eiköhän pohjimmiltaan kiltti ja hyvä mies ole linnassa aikuistunutkin! Kaikkea hyvää Jannelle!

    • Pahasti

      Hirveä ikähaitari sinulla. Eikä tuo osoite paljoa helpota. Itse olen yksin oleva mies omine erikoisuuksiin, ja toivon löytävänsä ihmisen joka huomioisi minut muutenkin kuin kaverina välttämättömyyden takia.

    • Anonyymi

      Hei, Janne! Sen perusteella mitä olemme keskustelleet facen kautta, vaikutat ihmiseltä johon haluaisin tutustua paremmin. olet tehnyt minuun vaikutuksen ihmeellisellä tavalla <3. Yksi minunkin rukousaiheistani on löytää mies rinnalle jonka kanssa jakaa tämä vaellus täällä maan päällä ja myöhemmin tietenkin Jumalan tykönä. Tästä ei nyt kovin pitkä "kirje" tullut, mutta halusin ilmoittaa sinulle, että olen kiinnostunut sinusta kovin :) Kiitos vielä terveisistä Keuruulta konferenssi 2019
      T. Heli N

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe