Tätä on täällä varmaan ennekin kysytty, mutta jos tän päivän tietoa olisi jollain, menen pelkillä lennoilla ja bussilla olisi tarkoitus mennä Alanyaan, koska se on ilmeisesti edullisinta. Eli mistä bussi lähtee sinne Alanyaan ja onko aikataulu tietoa saatavilla jostain. Yksin menen ja olisi kiva etukäteen hieman tietää, ettei tarvi siellä laukkujen kanssa hirveesti seikkailla :) Vai onko jotain muuta edullista kyytiä? Olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa.
Antalyasta Alanyaan
23
589
Vastaukset
- ???????
Mikä lentoyhtiö? Atlasjetillä ja Onurairilla on oma bussikuljetus, ja lähtee ulostultaessa vasemmalta hetikohta lennon laskeuduttua, mutta kuitenkin hyvin ehtii.
- Roxy79
Ei kumpakaan, ei ole lentoyhtiöllä bussikuljetusta.
- Denizkizi
Lentokentältä kannattaa käyttää transfereita (esim. 724transfer.com). Maksaa noin 11 € suuntaansa. Varaus netin kautta, odottavat kentällä ja yleensä lähtevät tunnin sisällä saapumisestasi liikkeelle. Joskus harvoin joutuu odottamaan pidempään. Ja matkaan aikaa menee noin 2 tuntia.
Jos haluat käyttää tavallista bussia, niin sinun pitää mennä ensin Antalyaan Havas-bussilla tai taksilla. Havas-bussia jos käytät, niin sitten pitää vielä mennä taksilla tai dolmuksella Otogarille ja sieltä Antalya-Alanya bussiin. Aikaa tähän seikkailuun lentokentältä Alanyaan menee noin 3-5 tuntia ja tulee kalliimmaksi kuin nuo transferit.
Jos puhut turkkia, voit myös mennä jollekin bussifirmojen pikkutoimistolle moottoritien varteen, ja yrittää saada lipun suoraan siitä toimistolta Alanyaan. Yleensä bussit ovat kuitenkin täynnä tähän aikaan vuodesta, joten voit joutua odottamaan pitkään. Ja turkin taitaminen on todellakin tarpeen.
- Helpoin kuljetuksell
www.catiertours.com myös aikataulun mukainen liikenne. www.a2atransfer.com.
Takaisin päin kentälle mennessä VAR;MISTETTAVA että hakevat teidät. - Roxy79
Kiitos, kysyin tuolta 724transfer miten heiltä voi varata, odottelen vastausta. En puhu Turkin kieltä. Viimeisen vastauksen linkit ei toimi. Ehkä en sitten bussilla mene, jos se on liian monimutkaista. Pikkuhiljaa olisi kiva saada vastaus, kun pari päivää enää aikaa matkaan.
- Denizkizi
Ostat matkan ennakkoon netistä luottokortilla. Tulostat vahvistuksen itsellesi. Matkatavarat saatuasi menet ulkopuolelle ja odotat henkilöä "724Transfer"-kyltti kourassa, joka antaa lisäinfoa tai johdattaa sinut pikkubussiin ja joka vie sinut määräänpäässäsi perille saakka.
http://www.724transfer.com/?PG=1&LNG=eng- Oikea Denizkizi
Josko keksisit oman nimimerkin etkä käyttäisi muiden jo käyttämiä nikkejä!!
Kuljetuksen voi myös varata sähköpostilla, ja maksaa sitten käteisellä kuljettajalle. - Oikeampi Denizkizi
Oikea Denizkizi kirjoitti:
Josko keksisit oman nimimerkin etkä käyttäisi muiden jo käyttämiä nikkejä!!
Kuljetuksen voi myös varata sähköpostilla, ja maksaa sitten käteisellä kuljettajalle.Minä taas olen ollit Denizkizi jo vuodesta 1979 lähtien. Että silleen...
- Kiitos nauruista!
Oikeampi Denizkizi kirjoitti:
Minä taas olen ollit Denizkizi jo vuodesta 1979 lähtien. Että silleen...
Onnea vaan sullekin, tätä sivustoa ei ole ollut vielä olemassa silloin kun olet nimimerkkisi mukamas varannut.
- Kiitos nauruista!
Kiitos nauruista! kirjoitti:
Onnea vaan sullekin, tätä sivustoa ei ole ollut vielä olemassa silloin kun olet nimimerkkisi mukamas varannut.
No minä vaan satun pitämään siitä nimimerkistä, niin ajattelin ottaa sen omakseni. Että silleen.... Tästä lähtien minä ainakin olen oikea Denizkizi.
- denizkizi
No minä vaan satun pitämään siitä nimimerkistä, niin ajattelin ottaa sen omakseni. Että silleen.... Tästä lähtien minä ainakin olen oikea Denizkizi.
Oh really? I'd love to see you try.
Terveisin aito ja alkuperäinen - Kiitos nauruista!
denizkizi kirjoitti:
Oh really? I'd love to see you try.
Terveisin aito ja alkuperäinenKiitos. Menit vedätykseen. Meillä on kampanja menossa rekisteröityneiden nimimerkkien saamiseksi lisää. t. Ylläpito
- Seliselivaan
Kiitos. Menit vedätykseen. Meillä on kampanja menossa rekisteröityneiden nimimerkkien saamiseksi lisää. t. Ylläpito
Edellinen nimimerkki on ollut käytössä rekisterin kautta jo vuosia. Rekisteröidyn rinnalla kun voi käyttää useampaa nikkiä... Huonona puolena sitä voi käyttää muutkin, esim. lääkityksen unohtaneet.
Josko jatkossa siis ottaisit lääkkeesi mukaan lomalle.
- Roxy79
Joo, ongelma on etten omista luottokorttia. Onkohan sitä mahdollista maksaa mitenkään muuten?
- Tiedät varmaan
miten suomihoroilla tuo maksupuoli toimii Turkissa;)
- rahastajatyttö
En ota kantaa luottokortti hommaan, mutta kerron kuinka minä matkustan Antalya kenttä/Alanyan välin.Jos tulet sellaisella ajalla joka luetaan päiväajaksi,eli ennen klo 20 Antalyan kentälle, niin nousen bussiin joka löytyy heti lento terminalin ulkopuolella, kysyn "Otogar" ja kun saan nyökkäävän vastauksen, niin kyytiin, hinta noin 2,50ytl, aikaa menee noin 40min. riippuen kellon ajasta. Sitten linja auto asemalla, jos ehdit, käy ostamassa lippu Alanyaan, maksaa 20ytl,ja ellet ehdi sisälle asti, niin sinut kyllä huomataan kun olet tullut laiturille, kovasti huutelevat Alanya,Alanya, ja eikun kyytiin! "2,5h, ja olet Alanyan linja auto asemalla, Bussissa tarjoillaan kahvia, teetä, limpparia ja muuta pientä purtavaa, ja ei maksa mitään,omalla kohdallani olen tämän matkan aina käyttänyt, jos olen klo 21.00 varmasti Antalyan bussi asemalla.
- Helpomminkin pääsee
rahastajatyttö kirjoitti:
En ota kantaa luottokortti hommaan, mutta kerron kuinka minä matkustan Antalya kenttä/Alanyan välin.Jos tulet sellaisella ajalla joka luetaan päiväajaksi,eli ennen klo 20 Antalyan kentälle, niin nousen bussiin joka löytyy heti lento terminalin ulkopuolella, kysyn "Otogar" ja kun saan nyökkäävän vastauksen, niin kyytiin, hinta noin 2,50ytl, aikaa menee noin 40min. riippuen kellon ajasta. Sitten linja auto asemalla, jos ehdit, käy ostamassa lippu Alanyaan, maksaa 20ytl,ja ellet ehdi sisälle asti, niin sinut kyllä huomataan kun olet tullut laiturille, kovasti huutelevat Alanya,Alanya, ja eikun kyytiin! "2,5h, ja olet Alanyan linja auto asemalla, Bussissa tarjoillaan kahvia, teetä, limpparia ja muuta pientä purtavaa, ja ei maksa mitään,omalla kohdallani olen tämän matkan aina käyttänyt, jos olen klo 21.00 varmasti Antalyan bussi asemalla.
Eli käytät siis vähintään 3,5 tuntia ja noin 23 liiraa matkaasi. Ja transfer-shuttlella pääsisit saman matkan kahdessa tunnissa 25 liiralla. Paitsi tietysti joudut vielä matkaamaan Alanyan otogarilta hotellillesi/asunnollesi kun taas transfer veisi sinut suoraan perille.
- kantsii omistaa
MIKSI et omista?
- Hyi sä
oot se akka, joka antoi puolelle Analyalle herpeksen,
- Roxy79
Mikä saa ihmiset aukomaan toiselle päätään, jos ei omista luottokorttia. Pärjään sillä rahalla mitä ansaitsen, en tarvi luottoa. Mutta kiitos asiallisista vastauksista, teidän avulla sain kyydin varattua.
- Valitettavasti kyll
Juuri Alanyasta AM matkalla tulleena eli kuljetus kestää reilu 2h,koska ensin tunti bussissa ja sitten 15min. tauko,jotta voi käydä wc:ssä,ostaa vettä,syötävää ja sen jälkeen taas tunti bussissa.
Niin se vain on,
että niin kauan kun lennot on Antalyaan toi matka on vaan kestettävä=( - alanyassa12v
lentokentältä lähtee vain lentoyhtiöiden omia autoja joihin tietty voit ostaa lipun. Maksaa 20-35 liiraa. Lähtee lentokentältä. Onurairilla ja Pegasuksella ainakin autoja. lähtöaikatalulut saat noiden yhtiöiden nettisivuilta. Jos tulet normaali reittiautolla niin lähtö on Antalyan linja-autoasemalta ja lähtee tunnin välein, hinta on 20 liiraa, mutta kentältä on matkaa 10km sinne asemalle. Se on taksilla 25-35 liiraa. Voit myös varata isellesi Alanyasta hakijan joka odottaa sinua nimikyltin kanssa kentällä kun ilmoitat hänelle lennon numeron. Maksaa 60 eur alle 4 henkilöä. En viitsi tähän laittaa kenenkään hyvän Transfer firman nimeä, mutta netistä löytyy ja tuo 60 eur on milelestäni ok hinta kyydistä.
- Mahmutlarissa asuva
Hohhoijaa, Mahmutlar Transfer on firma, maksaa 50 eur per suunta 1-4 henkilölle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677