kuunnelkaapa vaikka sellaiset harvinaisuudet kuin Päivät, Aika jo on, Kuljen mä vain
0Äänestä
teemu k.
rakkauden puisto, viisi pientä minuuttia, on aleksanterilla häät...
0Äänestä
Lauantai-illan poika
On tosiaan hienoa kun vihdoin saa kuunnella jotain muuta Katri Helenalta kuin noita tunnetuimpia hittejä jotka on kiertäneet aina vain uudelta kokoelmilta toiselle. Hänen tuotannosta löytyy NIIN paljon sellaisia helmiä joita olen pitkään kaivannut kuten Lady Love -albumi kokonaisuudessaan ja monet euroviisucoverit kuten Runoni kaunein olla voit, Se aika entinen, Elämän karuselli ja monet muut.
0Äänestä
teemuk.
haavemaailmaan, kesäyö, on kaikki ennallaan
0Äänestä
kertokaapa
siis kertokaapa tuosta spotifysta, että voiko siellä vain kuunnella, ei ostaa lauluja?
0Äänestä
mari savosta
muistojen aika, kun olin pikkunen, lintunen jne.
0Äänestä
teemu k.
aurinkoon, vihreä ruoho, mikä meidän nyt on
0Äänestä
teemu k.
elämän karuselli, taas soittaa kellot, aika on...
0Äänestä
teemu k.
mies saarella, elämäni laulu, mamacita
0Äänestä
teemu k.
pieni mies, harmaat miehet, ei sota yhtä miestä kaipaa
0Äänestä
teemu k.
en saata ymmärtää, liian kauan, säästä itses mulle
0Äänestä
teemu k.
äänesi mä kuulen. kauas kuljen, vien sinut pois
0Äänestä
Spotifystä
Spotifyssä voi myös ihan vain kuunnella, ihan ilmaiseksi. Mutta sen voi myös ostaa oienellä kuukausimaksulla ja sieltä voi myös ostaa musiikkia niin halutessaan.
0Äänestä
teemu k.
vain sydämellään voi kuulla kaiken, kun paljon saa myös paljon täytyy jättää, kyyhkyset
0Äänestä
Katri-fani
Kaikki edellä mainitut ovat ihania lauluja ja niiden esittäjä myös!!!
Vastaukset 17
Vanhimmat
joo sieltä löytyy parisataa helmeä
kuunnelkaapa vaikka sellaiset harvinaisuudet kuin Päivät, Aika jo on, Kuljen mä vain
rakkauden puisto, viisi pientä minuuttia, on aleksanterilla häät...
On tosiaan hienoa kun vihdoin saa kuunnella jotain muuta Katri Helenalta kuin noita tunnetuimpia hittejä jotka on kiertäneet aina vain uudelta kokoelmilta toiselle. Hänen tuotannosta löytyy NIIN paljon sellaisia helmiä joita olen pitkään kaivannut kuten Lady Love -albumi kokonaisuudessaan ja monet euroviisucoverit kuten Runoni kaunein olla voit, Se aika entinen, Elämän karuselli ja monet muut.
haavemaailmaan, kesäyö, on kaikki ennallaan
siis kertokaapa tuosta spotifysta, että voiko siellä vain kuunnella, ei ostaa lauluja?
muistojen aika, kun olin pikkunen, lintunen jne.
aurinkoon, vihreä ruoho, mikä meidän nyt on
elämän karuselli, taas soittaa kellot, aika on...
mies saarella, elämäni laulu, mamacita
pieni mies, harmaat miehet, ei sota yhtä miestä kaipaa
en saata ymmärtää, liian kauan, säästä itses mulle
äänesi mä kuulen. kauas kuljen, vien sinut pois
Spotifyssä voi myös ihan vain kuunnella, ihan ilmaiseksi. Mutta sen voi myös ostaa oienellä kuukausimaksulla ja sieltä voi myös ostaa musiikkia niin halutessaan.
vain sydämellään voi kuulla kaiken, kun paljon saa myös paljon täytyy jättää, kyyhkyset
Kaikki edellä mainitut ovat ihania lauluja ja niiden esittäjä myös!!!
nui nuu, kaipuu, sua hyväilen