spotifyssa

on hienoa, kun kaikki Katrin vanhat, ennen vain LP:llä olleet kappaleet, ovat kuunneltavissa Spotifyssa. Hienoa!
17317
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

joo sieltä löytyy parisataa helmeä

Äänestä

kuunnelkaapa vaikka sellaiset harvinaisuudet kuin Päivät, Aika jo on, Kuljen mä vain

Äänestä

rakkauden puisto, viisi pientä minuuttia, on aleksanterilla häät...

Äänestä

On tosiaan hienoa kun vihdoin saa kuunnella jotain muuta Katri Helenalta kuin noita tunnetuimpia hittejä jotka on kiertäneet aina vain uudelta kokoelmilta toiselle. Hänen tuotannosta löytyy NIIN paljon sellaisia helmiä joita olen pitkään kaivannut kuten Lady Love -albumi kokonaisuudessaan ja monet euroviisucoverit kuten Runoni kaunein olla voit, Se aika entinen, Elämän karuselli ja monet muut.

Äänestä

haavemaailmaan, kesäyö, on kaikki ennallaan

Äänestä

siis kertokaapa tuosta spotifysta, että voiko siellä vain kuunnella, ei ostaa lauluja?

Äänestä

muistojen aika, kun olin pikkunen, lintunen jne.

Äänestä

aurinkoon, vihreä ruoho, mikä meidän nyt on

Äänestä

elämän karuselli, taas soittaa kellot, aika on...

Äänestä

mies saarella, elämäni laulu, mamacita

Äänestä

pieni mies, harmaat miehet, ei sota yhtä miestä kaipaa

Äänestä

en saata ymmärtää, liian kauan, säästä itses mulle

Äänestä

äänesi mä kuulen. kauas kuljen, vien sinut pois

Äänestä

Spotifyssä voi myös ihan vain kuunnella, ihan ilmaiseksi. Mutta sen voi myös ostaa oienellä kuukausimaksulla ja sieltä voi myös ostaa musiikkia niin halutessaan.

Äänestä

vain sydämellään voi kuulla kaiken, kun paljon saa myös paljon täytyy jättää, kyyhkyset

Äänestä
  • Kaikki edellä mainitut ovat ihania lauluja ja niiden esittäjä myös!!!

Äänestä

nui nuu, kaipuu, sua hyväilen

Äänestä

Kommentoi aloitusta

teemu k. kirjoitti:

on hienoa, kun kaikki Katrin vanhat, ennen vain LP:llä olleet kappaleet, ovat kuunneltavissa Spotifyssa. Hienoa!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu