on hienoa, kun kaikki Katrin vanhat, ennen vain LP:llä olleet kappaleet, ovat kuunneltavissa Spotifyssa. Hienoa!
spotifyssa
17
186
Vastaukset
- yli-tornio
joo sieltä löytyy parisataa helmeä
- teemu k.
kuunnelkaapa vaikka sellaiset harvinaisuudet kuin Päivät, Aika jo on, Kuljen mä vain
- teemu k.
rakkauden puisto, viisi pientä minuuttia, on aleksanterilla häät...
- Lauantai-illan poika
On tosiaan hienoa kun vihdoin saa kuunnella jotain muuta Katri Helenalta kuin noita tunnetuimpia hittejä jotka on kiertäneet aina vain uudelta kokoelmilta toiselle. Hänen tuotannosta löytyy NIIN paljon sellaisia helmiä joita olen pitkään kaivannut kuten Lady Love -albumi kokonaisuudessaan ja monet euroviisucoverit kuten Runoni kaunein olla voit, Se aika entinen, Elämän karuselli ja monet muut.
- teemuk.
haavemaailmaan, kesäyö, on kaikki ennallaan
- kertokaapa
siis kertokaapa tuosta spotifysta, että voiko siellä vain kuunnella, ei ostaa lauluja?
- mari savosta
muistojen aika, kun olin pikkunen, lintunen jne.
- teemu k.
aurinkoon, vihreä ruoho, mikä meidän nyt on
- teemu k.
elämän karuselli, taas soittaa kellot, aika on...
- teemu k.
mies saarella, elämäni laulu, mamacita
- teemu k.
pieni mies, harmaat miehet, ei sota yhtä miestä kaipaa
- teemu k.
en saata ymmärtää, liian kauan, säästä itses mulle
- teemu k.
äänesi mä kuulen. kauas kuljen, vien sinut pois
- Spotifystä
Spotifyssä voi myös ihan vain kuunnella, ihan ilmaiseksi. Mutta sen voi myös ostaa oienellä kuukausimaksulla ja sieltä voi myös ostaa musiikkia niin halutessaan.
- teemu k.
vain sydämellään voi kuulla kaiken, kun paljon saa myös paljon täytyy jättää, kyyhkyset
- Katri-fani
Kaikki edellä mainitut ovat ihania lauluja ja niiden esittäjä myös!!!
- teemu k.
nui nuu, kaipuu, sua hyväilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699872IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3167057Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?831832Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1061474Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61461- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751119Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47926Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24780MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752