on hienoa, kun kaikki Katrin vanhat, ennen vain LP:llä olleet kappaleet, ovat kuunneltavissa Spotifyssa. Hienoa!
spotifyssa
17
175
Vastaukset
- yli-tornio
joo sieltä löytyy parisataa helmeä
- teemu k.
kuunnelkaapa vaikka sellaiset harvinaisuudet kuin Päivät, Aika jo on, Kuljen mä vain
- teemu k.
rakkauden puisto, viisi pientä minuuttia, on aleksanterilla häät...
- Lauantai-illan poika
On tosiaan hienoa kun vihdoin saa kuunnella jotain muuta Katri Helenalta kuin noita tunnetuimpia hittejä jotka on kiertäneet aina vain uudelta kokoelmilta toiselle. Hänen tuotannosta löytyy NIIN paljon sellaisia helmiä joita olen pitkään kaivannut kuten Lady Love -albumi kokonaisuudessaan ja monet euroviisucoverit kuten Runoni kaunein olla voit, Se aika entinen, Elämän karuselli ja monet muut.
- teemuk.
haavemaailmaan, kesäyö, on kaikki ennallaan
- kertokaapa
siis kertokaapa tuosta spotifysta, että voiko siellä vain kuunnella, ei ostaa lauluja?
- mari savosta
muistojen aika, kun olin pikkunen, lintunen jne.
- teemu k.
aurinkoon, vihreä ruoho, mikä meidän nyt on
- teemu k.
elämän karuselli, taas soittaa kellot, aika on...
- teemu k.
mies saarella, elämäni laulu, mamacita
- teemu k.
pieni mies, harmaat miehet, ei sota yhtä miestä kaipaa
- teemu k.
en saata ymmärtää, liian kauan, säästä itses mulle
- teemu k.
äänesi mä kuulen. kauas kuljen, vien sinut pois
- Spotifystä
Spotifyssä voi myös ihan vain kuunnella, ihan ilmaiseksi. Mutta sen voi myös ostaa oienellä kuukausimaksulla ja sieltä voi myös ostaa musiikkia niin halutessaan.
- teemu k.
vain sydämellään voi kuulla kaiken, kun paljon saa myös paljon täytyy jättää, kyyhkyset
- Katri-fani
Kaikki edellä mainitut ovat ihania lauluja ja niiden esittäjä myös!!!
- teemu k.
nui nuu, kaipuu, sua hyväilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958