Päänsärky ja paha niskajumi

turhautunut19

Niskat tosi kipeät. Pää myös. Ollut jo vuosia. Pääkipu tuntuu eniten otsalla ja kulmakarvojen välissä.Kävin optikolla ja sain lukulasit mutta ne ei toiminu. Menin sitten silmälääkärille. Uudet lukulasit sain vähän yli kuukausi sitten mutta oireet eivät ole kadonneet vieläkään. Kaiken maailman lääkärit, fysioterapeutit ja hierojat käyty. Yksi fysioterapeutti laittoi neuloja korvaan. Yks kerta kirollaki, mutta sekään ei vielä auttanut. Ajattelin kuitenkin käväistä siellä vielä toisenkin kerran. Turhauttavaa kun rahaa vaan kuluu eikä tuloksia näy... Voisiko kunnon akupunktiosta olla minulle apua?

5

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horton?

      Horton?

      Hierojalla pitää käydä lähes 10 kertaa ennenkuin lihakset ovat vetreät.

      Pitää myös itse venytellä.

    • Akupunktio harvoin auttaa yhdellä kerralla, vaan sitä pitää ottaa useampi hoito sarjana. Tällä kokemuksella mitä minulla on, niin akupunktiolla saataisiin lievennystä teidän oireisiin. Osittain oireesi viittaisi stressiin, jota akupunktiolla saataisiin lievennettyä...

      • käypää hoitoa

        Sain lääkärin lähetteen fysikaaliseen hoitoon. Otin sitä kuusi kertaa ja sen jälkeen neljä kertaa akupunktiota. Kyllä tehosi, päänsäryt ja niska-hartia jäykkyys katosi!
        Akupunktio tehtiin ihan kunnolla, eli neuloja oli päässä, olkapäissä ja käsivarsissa.

        Mikään muutaman piikin korvaakupunktio ei paljoa auta. Jos se tehoaisi, niin A-klinikat olisivat parantaneet kaikki juopot!


    • missäpäinasutte?

      Itse kävin pitkään akupunktiossa selkä ja käsikivun vuoksi. Ei auttanut kuin tilapäisesti. Myöhemmin vasta ammattitaitoisen, juuri minua kuuntelevan fysioterapeutin neuvoja noudattaen on alkanut selvitä mikä minua oikeasti vaivaa. Pelkkä hieronta ei ehkä autakaan, saattaa jopa pahentaa. Vaatii päivittäistä jumppaa, parempaan päin minulla koko ajan menossa. Säteileekö kipu myös olkapään suuntaa.? Minäkin uusin silmälasit, ehkä turhaan. Jos akupunktiota antava hlö todella osaava, pitkään opiskellut ja useiden kehuma, miks ei auttaisikin. Kokeiluja vaan pitää tehdä ja kalliiksi tulee, tiedän sen. Toivottavasti saatte apua jostain, hyvää loppukesää teille !

    • kokemuksella2

      Kannattaa valita akupunktiohoitaja jonkun virallisen akupunktioyhdistyksen asiantuntijarekisteristä, muuten hoidon lopputulos voi olla "vähän sinnepäin".
      Esimerkiksi Baihui-yhdistys, jolla on tutkinnon suorittaneita hoitajia ympäri maata:
      www.baihui.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe