Kuuluuko kesääsi festarit?

Minkälaiset kesätapahtumat sinua kiinnostavat?

Olemme menossa Sotkamon Syke -festivaalitapahtumaan. Nighttwish, jota fanitan esiintyy huomenna puolen yön. Mikä tilaisuus ajattelin, mutta lippujen hinnat hirvitti 65 euroa/per henkilö.

Luin ilmoituksen uudelleen ja tarkkaan ja ilokseni huomasin, että yli 65-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi tapahtumaan.

Ei kun menoksi ; )

51

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63V. Taitaa olla kohtauksilla toisenlainen nimi.
      Randevou, se ei ole enää.
      Vaikka uutiset aloituksesi kertoivat.
      Heavy ja 70V.

Syy ei ole muuttunut miksikään, mutta he-te-ka on.
      Aikasti Friiduska aloitus.

H.

• Hunksi@

Vielä joku vuosi sitten esim. Ilosaarirock-festareille pääsi ilmaiseksi 60? ikäiset.

Liekö siellä vielä tuo ikäräja, epäilen, sillä ikäluokkamme on alkanut yhä enenemässä määrin kiertämään musiikkifestareita. Jo toisessa polvessa kohta kolmannessa perheet kokoontuvat rockmusiikkifestareille. Ilmaiseksi sisään ikäraja tulee nousemaan.

Kalajoen ja Yytterin juhannukset nuorena kolunneena, kaipuu ulkoilmatapahtumiin alkaa herätä uudelleen eloon.

En oikein pystynyt sisäistämään sanomaasi, voisitko kertoa sanomasi selkokielellä.

• korpikirjailija kirjoitti:

Hunksi@

Vielä joku vuosi sitten esim. Ilosaarirock-festareille pääsi ilmaiseksi 60? ikäiset.

Liekö siellä vielä tuo ikäräja, epäilen, sillä ikäluokkamme on alkanut yhä enenemässä määrin kiertämään musiikkifestareita. Jo toisessa polvessa kohta kolmannessa perheet kokoontuvat rockmusiikkifestareille. Ilmaiseksi sisään ikäraja tulee nousemaan.

Kalajoen ja Yytterin juhannukset nuorena kolunneena, kaipuu ulkoilmatapahtumiin alkaa herätä uudelleen eloon.

En oikein pystynyt sisäistämään sanomaasi, voisitko kertoa sanomasi selkokielellä.

"Lironi"

Aloituksesi sai minut tunteelliseksi viimeisimmistä uutisista.
        70 pariskunta piitsillä.

H.

• pnel

Eipä ole suunnitelmia, mutta tilanne voi muuttua, vielä on kesää jäljellä.
      Monet festarit ovat nykyisin sukuhupaa, kun jopa kolme polvea kansoittaa niitä.
      Enää ei maamot ja paapat vedä pelkkää viinerivalssia, eikä lapsille ole vain Pokelan Mörköoopperaa.

Toivottavasti luvattujen sadepisarain sijasta aurinko kurkistelee ja lämmittää.

• "pnel"

Kuten jo kerroin.
        Miksi jaarittelet?

H.

• pnel
        hunksz kirjoitti:

"pnel"

Kuten jo kerroin.
        Miksi jaarittelet?

H.

Ei mun sun raumlaissii tule luettua.

"Anna kitaran laulaa vaan" Huh, meinasi k-kirjain jäädä pois. ;))

• Vilkaisin huomisen sääennustetta. Yhdeksän jälkeen illalla pilvi poutaa ja aurinkokin kurkistelee Sotkamon taivaanrannalla,

• Hei kun keikuskelen
      • Niin tarkastin juuri lauantai-illan sisäänpääsyhinnat. Portlta 85 euroa/hlö.

En raskisi maksaa, mutta koska pääsemme molemmat ilmaiseksi tapahtumaan on sinne mentävä tällainen mahdollisuus ei ehkä enää toistu.. Nightwish esiintyy kotimaisilla festareilla viimeisen kerran tälle kesää.

Klassisen musiikin ystäville meillä Kainuussa on menossa Kuhmon kamarimusiikkifestivaalit. Sinne olen usein ollut menossa samoin kuin Seinäjoen tangomarkkinoille. Aina menot ovat jääneet suunnitteluvaiheeseen.

• ...

Not.

Olisihan tuota monenlaista ehdolla ollut. Oikeastaan Puistoblues ois ollut kiinnostavimpia. Tullut vastaan se, että en viihdy väkijoukoissa, alkaa ahdistamaan. Joskus käynyt jossain päiväseltää, katteleen parit pändit, mutta siitäkin aikaa. Suurin typeryys oli mennä yhteen suureen hallikeikkaan permannolle. Joopajoo, se siitä ideasta.

Hah, huomenna tapahtuma, mihin en varmasti mene, vaikka siellä kaljateltta onkin.Tracktor bulling sm- osakilpailu. Kuulostaa niin äänekkäältä konsertilta ja niin kahelia porukkaa, sekä pahanhajuiset pakokaasut, pitäköön kilpailunsa.

Omituista hommaa jotenkin, vaan videolta hauska katella, jos nyt sattuu kiinnostamaan jotakuta,Kaljoen SM- osakilpailu 2012:

http://www.youtube.com/watch?v=wUnvxxIb3ho

=DW=

• Nuorempana Ruisrock, näillä ikävuosilla Pori jazz .
      Perinteitä pitää noudattaa, Pori kuuluu joka kesään.

• henrjii
      • "henrij"

Hiljainen kumi-asfaltti ei ole lyönyt läpi Trafilla.
        Paljon teitä muutetaan soraksi.
        Meneehän se näinkin.
        Mutta hauska todeta, että olet asiasta tietoinen.

http://www.youtube.com/watch?v=Uz7GutFQOgs

H.

• kawe

Asun Meripäivien keskellä, eli niihin osallistun joka vuosi.
      Jazzia ym. käyn kuuntelemassa........
      Varsinainen festari tausta puuttuu tai jotain nuoruuteen kuuluvia pienimuotoisesti oli.

• sain vapaalipun

Ehdottomasti Forssan Holjat markkinat elokuun 1-3 pv, joka on kolmipäiväinen iloittelu. Musiikki tarjontaa on nuorille, keski-ikäisille, ja sitä hieman vanhemmille.

Kaljateltat ovat avoinna aamusta iltaan aikuisille ja lapsille on runsaasti tarjontaa päivisin. On onnenpyörää, liukumäkeä kummituksia ja kaikenlaista "sirkushuvia" !!

Robin on päivän hitti nuorisolle, joten pakkohan hänet on nähdä, jos aikoo nuorison mukana pysyä.

• piauler*

Täällä pääkaupungissa festareita riittää mutta paras yleisötapahtuma on ehdottomasti parhaillaan oleva The Tall Ships Races.

Siinä on ihmettelemistä kerrakseen,kyllä on eri maailma merenkävijöillä kuin maakravuilla.
      Pari päivää on niskat kenossa katseltu laivoja ja korkeuksissa olevia mastoja,huomenna täytyy mennä heittää hyvästit kun lipuvat kohti Riikaa.

• Korppis*

Olen kateellisena seurannut Hesan kesätapahtumia ja jos paikan päällä olisin, tietty silmät ympyrkäisisenä taivasteleisin niitä upeita purjelaivoija.

Minulla on huuskan seinällä iso purjevenejuliste. Purjehtiminen olisi varmaan hienoa, mutta enää ei taitaisi kunto kestää piuhojen päissä.

Aikoinaan ostin tämän kesämökkini pariskunnalta jotka lähtivät maailmanympäri purjehdukselle, olivat jo ikäihmisiä silloin vaan toteuttivat elämänsä haaveen,

• ...

Onhan ne komeita.

Taas vähän sama juttu kuin monessa, kun ei ole perhetynyt asiaan oikein mitenkään, se jotenkin lähinnä kummalisen oloinen proke. Komeita kuvia oli kyllä lehdessa kun se hokin hiton maapallon suurin purjelaiva tuli satamaan mastot täynnä merimiehiä rivissä seisomassa- Siis kerran olen minäkin ollut paikan päällä, hankala ajatella, tuli jotenkinmieleen vanhat merirosvoelokuvat tyyliin "Nyt ne sitten valloittaa tsadinkin.

Koko kilpailusta en tajua mitään, mutta mun mielestä meri ja laivat, merivoimat, Ne tavallaan pelottaviakin. Nitten avulla maapallo on valloitettu ihmisrodulle tuhottavaksi ja niitten avulla tuhottu monia kulttuureita ja kansoja. Ihminen utelias eläin, nyt se yrittää tuhota avaruudenkin, kaiketi, jos ei kuolisi sukupuuttoon pikapuolin, tuhoaisi ainakin mieluusti koko auarinkokunnan.

Lopussa oli niinkuin aloitukseen, kaikenlaisissa asioissa erilaisia näkökohtia.

=DW=

=DW=

• uskis, uskis,uskis
        ... kirjoitti:

Onhan ne komeita.

Taas vähän sama juttu kuin monessa, kun ei ole perhetynyt asiaan oikein mitenkään, se jotenkin lähinnä kummalisen oloinen proke. Komeita kuvia oli kyllä lehdessa kun se hokin hiton maapallon suurin purjelaiva tuli satamaan mastot täynnä merimiehiä rivissä seisomassa- Siis kerran olen minäkin ollut paikan päällä, hankala ajatella, tuli jotenkinmieleen vanhat merirosvoelokuvat tyyliin "Nyt ne sitten valloittaa tsadinkin.

Koko kilpailusta en tajua mitään, mutta mun mielestä meri ja laivat, merivoimat, Ne tavallaan pelottaviakin. Nitten avulla maapallo on valloitettu ihmisrodulle tuhottavaksi ja niitten avulla tuhottu monia kulttuureita ja kansoja. Ihminen utelias eläin, nyt se yrittää tuhota avaruudenkin, kaiketi, jos ei kuolisi sukupuuttoon pikapuolin, tuhoaisi ainakin mieluusti koko auarinkokunnan.

Lopussa oli niinkuin aloitukseen, kaikenlaisissa asioissa erilaisia näkökohtia.

=DW=

=DW=

No mutta hiivatti =DW=???? Mihin ne uskikset unohtui, vai oletko jo vaihtanut levyä?

• Kerran kesässä on nähtävä Popeda livenä!

Missasin yhden lähikeikan, mut asian ehtii vielä tänä kesänä korjaamaan.

Katoin tuon Sotkamon Sykkeen sivut, siellähän on vaikka ketä.

Kotiteollisuus, Eläkeläiset ym. Ja Nigthwist livenä ois kiva nähdä.

• Korppis*

Siirryin välillä tänne mökin rauhaan. Tätä rauhaa on jo saatu kylliksi, joten heviäkin voisi korva sietää. Panin saunan tulille ja aijon kylpeä vastan kera, että huomenissa olisi vetreät lonkat heilumaan väkijoukon keskellä.

Niin, ohjelmatarjonta on huippua, mutta emme aijo kaikkiin lauantain esityksiin osallistua. Vain illan viimeisimpiin. Nightwish nousee lavalle kello 24.00, joten se meillekin pääesiintyjä, pitänee ottaa huomenna päikkärit jotta jaksaa ; )

• 1943

En ole koskaan ollut enkä varmaan koskaan tule menemäänkään. Musiikkia kuuntelen mieluiten kaikessa hiljaisuudessa kotona. Ja mieluummin olen kotona yksin kuin festareilla valtavassa ihmisjoukossa. Pidän kyllä esim. suurten kaupunkien ihmisvilinästä.

• k/k

Ei kiinosta osallistuu ,ainoostaan yläneen kesäteatteri on merkattu kalenteriin jokavuos,väliajalla saa hiton hyvää kaffet ja ison pullan samaan hintaan.

• 9-19

Meripäivät ehkä, mutta sen pitäisi olla matka aiheessa mukana.

Todistin hänelle että suomessa tanssitaan juhannus-aattona 2,5 tuntia- ja sen jälkeen silliä ja perunaa-Skåneakvavit.

Syys ja talvi ovat vähän konserteiden aikaa 60 .

• Luin ketjun taas läpi ja täytyy sanoa, että sain uusia matka-idiksiä. Porin Jazz olisi minun ja Petzen mieleen ja meripäivät (olen kerran ollut) kiinnostaisi kokea uudestaan.

Onko satadilaisilla tietoa paikallisista jazz-kellareista ja niiden tarjonnasta. Luimme jostain, että sellaisia sieltä löytyy. Meillä on tarkoitus vielä tämän suven aikana piipahtaa hesassa ja jazz-klubit olisivat ehdottomasti tutustumisen arvoisia paikkoja.

• 15-1

Ennen oli jazzsia puoli tuntia ennen vakio tanssia 60 luvulla kai muistatte....

• 1943

Naapurikaupungissa pelataan perjantaisin bingoa. Ei ole mölyä, vaan ajoittain tosi hiljaista.

• ...

Ei tietoa, kunen muista

Mun muistin mitään varsinaista jassklubia ei ole, mutta ravintolat kyllä järjestävät jassiltoja. Asia selvinnee parhaiten paikallisista aviiseista. Rokkiklupeja paritkin, niille paremmin yleisöä. Mutta kun en käy paareissa en ole seurannut kummemmin tarjontaa vuosikausiin. Paareilla lisäksi tapana mennä nurin ja muutenkin tapahtua muutoksia. Mutta kyllä sellaisia paikkoja varmasti on, joissa sopivalla ajoituksella kuulee musaa. Kaikenlaista.

=DW=

• En tiedä voidaanko puhua festareista mutta muutama yhdestä kahteen perinteinen ulkoilmatapahtuma kuuluu kesään. Lisäksi kesäteatteri, mutta sitähän ei vissiin lueta festareiksi.

• Minkälaiset kesätapahtumat sinua kiinnostavat? oli alustukseni sanoma.

En ehdi enää tälle kesälle kesäteattteriin, vaikka tarkoituksenani oli mennä Hyrynsalmelle katsomaan Harmaat pantterit esitystä.

• korpikirjailija kirjoitti:

Minkälaiset kesätapahtumat sinua kiinnostavat? oli alustukseni sanoma.

En ehdi enää tälle kesälle kesäteattteriin, vaikka tarkoituksenani oli mennä Hyrynsalmelle katsomaan Harmaat pantterit esitystä.

No sorry, päällimmäisenä oli kysymys kuuluuko kesääsi festarit. Vastasin siihen

Kesäteatteri on yksi ehdoton must, käyn joka kesä, pariinkin otteeseen. talvella siirryn teatteriin sisätiloihin.

Perinteeksi on tullut joka kesä käydä tietyissä ulkoilmatapahtumissa, jos siellä on tarjolla mielenkiintoisia artisteja, jotka tämänikläsitä täti-ihmistä miellyttävät. Siis musiikkipitoisia nämä tapahtumat, niin kotipiakkakunnalla kuin vähän kauempanakin.

Ei tämän kummmempaa, yksinkertaista. vähäeleistä ja vaatimatonta :)

• lusiinana kirjoitti:

No sorry, päällimmäisenä oli kysymys kuuluuko kesääsi festarit. Vastasin siihen

Kesäteatteri on yksi ehdoton must, käyn joka kesä, pariinkin otteeseen. talvella siirryn teatteriin sisätiloihin.

Perinteeksi on tullut joka kesä käydä tietyissä ulkoilmatapahtumissa, jos siellä on tarjolla mielenkiintoisia artisteja, jotka tämänikläsitä täti-ihmistä miellyttävät. Siis musiikkipitoisia nämä tapahtumat, niin kotipiakkakunnalla kuin vähän kauempanakin.

Ei tämän kummmempaa, yksinkertaista. vähäeleistä ja vaatimatonta :)

Ainii, jäi pois asuntomessut kesätapahtumana. Sinne ehdottomasti jos vai suunnilleenkaan lähimaastossa :)

• sinne siis
        lusiinana kirjoitti:

Ainii, jäi pois asuntomessut kesätapahtumana. Sinne ehdottomasti jos vai suunnilleenkaan lähimaastossa :)

Asuntomessut ovat Hyvinkäällä.

• sinne siis kirjoitti:

Asuntomessut ovat Hyvinkäällä.

No periaatteessa joo vois ajatella......................................

• 13 l.a
        korpikirjailija kirjoitti:

Minkälaiset kesätapahtumat sinua kiinnostavat? oli alustukseni sanoma.

korpikirjailija.

Kävin katsomassa. Hyvä oli esitys ja katsomo täpötäysi.

• Korppis*
        13 l.a kirjoitti:

korpikirjailija.

Kävin katsomassa. Hyvä oli esitys ja katsomo täpötäysi.

Filmasin konsertista useita otteita videolle. Floor Jansen, upea laulaja, ammattilainen sekä hevin, että oopperan taitaja. Jaa, hän on lupautunut olemaan mukanan Nightwishin, tämän vuoden maailmankiertueella, toivottavasti myös jatkossa.

Hän on tunnettu laulaja Hollannissa, ja muuallakin Euroopassa katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Hieno lavaesiintyjä, karismaattinen, kiehtova ja kaunis.

Toivottavasti Nightwish osaa arvostaa laulajaansa. Mikä lie ollut takana muiden naislaulajien lähtöön.

• *,*,*,*

Enpä käy festareissa, mutta kesäteatteri on jokakesäisenä ohjelmana.

Eikös Korpikirjailija käy Hyrynsalmen suopotkupalloa katsomassa kun kerran kainuuliasena kesät asuu. Kuulin tänä aamuna että siellä on joku pariskunta jopa vihittykin.

• Ystävättäreni facebookissa kirjasi eilen sivustolleen. Olin suopotkupalloa seuraamassa, ihmiset rämpivät suossa umpikännissä.

Tiedän jotain suopotkupallon menneistä ajoista ja eipä todellakaan kiinnosta. Sitä paitsi en kykenisi suossa rämpimään selvin enkä kännipäiten.

Onhan näitä muitakin urheilulajeja mm. saappaanheiton mestaruuskisat, akankannon kisat jne. sellaiset eivät kuulu kesäohjelmistooni.

Olin naimisissa urheilijan/maratoonarin kanssa. Sain kai tarpeeksi urheilutapahtumista.

• hyry rulettaa

Se Hyryn potkupallojuttu on kyllä ihan lähinnä hulvatonta hauskanpitoa,ja kunto kohenee.

Kuka nyt upottavaan suohon haluu mennä muut kuin nuoret elämänhaluiset ja reippaat ihmiset.
      Joka vuosi olis autokuormallinen lenkkareita jaossa,mitkä löytyy myöhemmin suosta.
      Paikkakunta on keksinyt markkinaraon ja hyvin menee!
      Onneks jossain asiassa...

• Hyrynsalmi sai Alkokin se taisi tulla paikkakunnalle samoihin aikoihin kuin suopotkupallokisat ; )) Enää ei tarvitse ajaa Suomusalmen alkoon viinaksia hakemaan..

• Ei kuulu, kun ei ole koskaan muutenkaan kuulunut. En tiedä miksi en ole koskaan ollut kiinnostunut mistään massatapahtumista.

• Tulimme äskeen Sotkamosta musiikkifestareilta. Upea ilta, pääesiintyjä Nightwish aloitti puolelta öin ja kannatti odottaa, minäkin kuin huima tytönhupakko mukana menossa. Kun lähdin kävelemään autolle selkää kivisteli, mutta oli se sen arvoista.

Editoin juuri muutaman kuvan galleriaani ; ) Hyvää yötä ja ei kun festareille.

• piauler*

Ja minä olin saattamassa purjelaivat Riikaa kohti,kyllä oli niin upeaa nähtävää,armeijan vene ohjasi purkkarit oikealle reitille ja sinne ne meni.

Meksikon pojat esitti huippujutun,seisoivat mastoilla laivan lähtiessä ja lipuessa avomerelle.Ja kansaa oli pilvin pimein ja uskokaa tai älkää,ei roskia missään festari alueella.
      Kyllä kansa osaa jos haluaa...olla siististi.
      Hernesaaresta näki ihan hyvin kaiken,tuli oltua koko päivä ulkonakin ja käveltyä monet kilometrit.
      Kävijöitä alueella ja tapahtumaa seuraamassa arviolta n.viisisataatuhatta,luki Hesarissa.

Monikohan nuori tyttö jäi kaipaamaan,niinkuin itse aikoinaan odotellessa seloriani Meksikon lahdelta jouluksi...

• Huomenta@

On ollut upea näky sen uskon ja mitä tulee festareiden siisteyteen siitä huolehtiminen näytti pelaavan hyvin myös Sotkamossa.

Turvatarkastukset olivat tiukkoja. Ulkoalueen myyntikojujen olutpulloista ja tölkeistä otettiin 1 euron pantti. Rahan sai takaisin kun palautti tyhjän tölkin.
        Juopuneita ei ollut juurikaan, mutta tietty jokunen.

Ei iltani ilman tuskanhikeä mennyt.. Huomasin näet, Eläkeläisten konsertin jälkeen, että pieni pompakkoni oli hävinnyt. Olimme silloin Sokoshotel Vuokatissa. Paikan ravintolat olivat tupaten täysi ja henkilökunta ei kerennyt perehtyä ongelmaani, joten menin respaan, josta sain puhelinnumeron, jonne soitin ja mitätöin Visa-pankkikorttini.

Kiersimme festarialueen ja sen löytötavaratoimistot ei missään. Olin kuitenkin positiivinen ja minulla oli tunne, että se löytyy vaikka tuskanhiki alkoi kutittaa kainaloitani. Menimme takaisin baartiskille missä olin lompakkoani viimeksi availlut, kysyin vielä kerran jo hieman rauhoittuneesta ravintolasta lompakkoani.

Tilasimme oluet ja menimme terassille. Tarjoilija tuli luokseni hymyillen ja pyysi minua kuvailemaan lompakkoni. Siinä se oli hänen kädessään, mitää ei ollut hävinnyt. Rehellinen asiakas oli sen löytänyt baaritiskiltä, jonne olin sen vahingossa unohtanut sillä maksoin eka kaljat s-kortilla ja pistin vain s-kortin povitaskuuni unohtaen lompakkoni tiskille.

Sain helpotuksen juuri ennen Nighwistin konsertin alkua, arvaa kuinka olin onnellinen, pystyin nauttimaan kuulemastani ja näkemästäni täysin.

Ilta oli upea, sää kuulas ja iso täysikuu mollotti taivaalla kun ajoimme kotiin..

Olen nainen jolle ei koskaan tapahdu mitään ; ))

• ???
        korpikirjailija kirjoitti:

Huomenta@

On ollut upea näky sen uskon ja mitä tulee festareiden siisteyteen siitä huolehtiminen näytti pelaavan hyvin myös Sotkamossa.

Turvatarkastukset olivat tiukkoja. Ulkoalueen myyntikojujen olutpulloista ja tölkeistä otettiin 1 euron pantti. Rahan sai takaisin kun palautti tyhjän tölkin.
        Juopuneita ei ollut juurikaan, mutta tietty jokunen.

Ei iltani ilman tuskanhikeä mennyt.. Huomasin näet, Eläkeläisten konsertin jälkeen, että pieni pompakkoni oli hävinnyt. Olimme silloin Sokoshotel Vuokatissa. Paikan ravintolat olivat tupaten täysi ja henkilökunta ei kerennyt perehtyä ongelmaani, joten menin respaan, josta sain puhelinnumeron, jonne soitin ja mitätöin Visa-pankkikorttini.

Kiersimme festarialueen ja sen löytötavaratoimistot ei missään. Olin kuitenkin positiivinen ja minulla oli tunne, että se löytyy vaikka tuskanhiki alkoi kutittaa kainaloitani. Menimme takaisin baartiskille missä olin lompakkoani viimeksi availlut, kysyin vielä kerran jo hieman rauhoittuneesta ravintolasta lompakkoani.

Tilasimme oluet ja menimme terassille. Tarjoilija tuli luokseni hymyillen ja pyysi minua kuvailemaan lompakkoni. Siinä se oli hänen kädessään, mitää ei ollut hävinnyt. Rehellinen asiakas oli sen löytänyt baaritiskiltä, jonne olin sen vahingossa unohtanut sillä maksoin eka kaljat s-kortilla ja pistin vain s-kortin povitaskuuni unohtaen lompakkoni tiskille.

Sain helpotuksen juuri ennen Nighwistin konsertin alkua, arvaa kuinka olin onnellinen, pystyin nauttimaan kuulemastani ja näkemästäni täysin.

Ilta oli upea, sää kuulas ja iso täysikuu mollotti taivaalla kun ajoimme kotiin..

Olen nainen jolle ei koskaan tapahdu mitään ; ))

Kuka oli orkan laulusolistina ja miten teki tehtävänsä?

• Floor Jansen, lentävä hollantilainen, tietenkin hollantilainen. Pitkä komea nainen, puhdas kirkas ääni.

http://floorjansen.com/

• henrjii

Kyllä kuu luu, kun käännyn vasemmlle kuuluu provinssi, kun käännyn oikeallee kuulluu tango, ja siitä kun vähän itään, niin vauhtiajot.

• N - E
      • se piauler

Jazz musiikki on sellainen alue joka ei kolahda meikikseen ollenkaan.
        Joskus olen kuunnellut pakosta jossain ja lähinnä tulee kärsinyt olo.Ei svengaa,ei.
        Mutta tämä Suomen oma perusmusa,tangoa,valssia ja muuta letkeetä venytystä jopa discoilu,se porautuu kalloon vielä vanhempanakin.
        Eksyin kyllä kesäfestareilla Status Quo-konserttiin,systerin takia,josta liukenin korvia pidellen vähin äänin...mutta jos Queen / Freddy Mercury olisi noussut haudastaan,olisin eturivissä.!!
        Näin se mieli jakautuu ja sitä ei käsitä joskus,itsekkään ;))

• Kiitos N - E@

Sain tarvitsemaani tietoa linkeistäsi. Tulen hyödyntämään kun sinne isolle kirkolle piipahdan. Jazz on lähinnä mieheni mieleistä musiikkia samoin kuin klassinen musiikki. Hän varttui Haarlemin jazzlkubeilla viivkytluvulla. Jazz avautui minulle kuuskytluvulla Tukholmassa Luois Amstrongin konsertissa. Klassinen yhdistettynä rockmusiikkiin kiehtoo, hevimetalli ei iske.

Satumaatango vie muistoihin, muuten tango ei sytytä, ei liioin humppa.
        Eläkeläisten esiintyminen Sotkamon sykkeessä miellytti, mutta se olikin taas hulvatonta rockhumppaa ; ).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5535
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2862
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2581
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2429
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2110
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1714
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1303
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1183
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1145
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90