Eli kaikki kertoo omat suosikit!!!
Missä huvipuistossa käyt eniten?!
Ja paras huvipuistomuisto!!
(Kiitän Jooheeta ideasta. Danke)
Tiiän et tämmönen on ollu joskus, mutta tehään suosiolla uus ;3
LEMPPARI laitteet!!!
8
137
Vastaukset
Tornado, Ukko, Tyrsky, Trombi (Tykkimäen), Aikamatto......
Käyn aina kerran vuodessa Särkännimessä ja joskus Linnanmäellä tai Tykkimäellä.
En tiie...- L-PoP_Lady
Lempparit: Lintsin Kieppi, Kirnu, Ukko
- joohee
Linnanmäki: Ukko, Kirnu, Kieputin ja Raketti
Särkänniemi: Tornado ja Half Pipe
Powerpark: Thunderbird (en päässyt isompiin laitteisiin)
Parhaat on viikinkilaiva, vuoristoradat ja salama.
Yleensä käyn lintsillä, koska siellä on parhaat laitteet ja mukava tunnelma.
Oltiin luokkaretkellä linnanmäellä ja olin yksin. menin salamaan varmaan 10 kertaa ja tutustuin uusiin ihmisiin siinä samalla. Ei ollut pätkääkään jonoa.- suomen huvipuistot
Lintsillä Ukko
Särkässä Tornado
Powerissa Cobra - Mr tompio
Tykkimäki: star flyer ja törmäily autot
Linnanmäki: kirnu, raketti ja vuoristorata - joopsu[]
Moips! Mulla on Mont lempi laitetta ja oon käyny mones paikas. Kerron Ny vaa tykkimäen ja lintsin! Tykkimäen: no tromdi ja se ihmeen loop fighter ja Enterprise ja the Star flyer. Lintsi: ukko kingi kirnu ne kaikki vuoristotadat salama tuli teki. Käytii kesä lomal lintsil Nii kirnu oli suljettu D': ;!!! ( ku yhen kerran tulin pois ukon kyydist Nii yökkäsin) Kerran ku olin jossaa Benidormin terra Mitica kirnussa Nii tipuin ja mun jalka murtu. Toi on sit totta en leiki jos et usko Nii älä. Mut en puhu sontaa.
- Anonyymi
Lempilaite: Särkän edesmennyt half pipe
Käyn eniten: särkänniemessä
Paras huvimuisto:?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102513- 842201
- 561717
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601703- 1571613
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541501- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206