On vähäsen kulttuurieroja

Yle areena

20

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSmies

      Koskettava dogumentti!
      No....kuka teistä hyysäreistä ehtii ensikksi?
      Lieksa ja lieksalaiset on rasisteja.

    • Paljaalla sametilla

      Ja väkisin...

    • Sensuuri iskee

      yritän katsoa ,mutta ilmoittaa :tapahtui yhteysvirhe.....

      • Sensuuri iskee K-18

        no nyt näkyy, lapselle ...tytöle tehdään ympärileikkaus koti oloissa.


    • Kyllä löytyy

      Löytyy ylen areenalta: Tv1 Ulkolinja: Arabikevään unohdetut naiset

      Esitetty: To 18.7.2013 klo 22.05 Yle TV1

    • SSmies odottaa

      Hyysäreiden kommenttia?
      (en kylläkään koko yötä.)

      • rolf von wunderbaum

        no ...on viikonloppu ja vapaata duunista, joten jengi vetää lärvit!
        Mutta eiköhän sieltä ala ennemmin tai myöhemmiin tulla vastauksia.
        Hiljaa hyvä tulee.....................


    • honeyboo no1

      Tämä dokumentti koskee Afrikan muslimimaita ja tietysti saudeja, Jemeniä etc.

      Että hyvin menee..yippiayyjeeee!

      Huomatkaa erityisesti kohta: Egyptissä jo 50-luvulla oli naisilla minihameita ja naisten ahdisteluja ei esiintynyt.

      Mitä tapahtuu nyt?

      • Valitse itse?

        no jos hyysäreistä on kiinni,niin ei mitään!


      • Höperehtijät
        Valitse itse? kirjoitti:

        no jos hyysäreistä on kiinni,niin ei mitään!

        Kyllä ne samat ihmiset ihmisoikeuksia puolustavat sekä täällä että muualla maailmalla. Kovin on erikoista väittää, että myönteisesti maahanmuuttoon suhtautuvat hyväksyisivät sen enempää raiskauksia kuin tyttöjen silpomisiakaan. Ei näillä asioilla ole mitään yhteyttä muualla kuin muutaman Lieksan vaki räkyttäjän mielikuvituksessa.


      • Rikospoliisi4
        Höperehtijät kirjoitti:

        Kyllä ne samat ihmiset ihmisoikeuksia puolustavat sekä täällä että muualla maailmalla. Kovin on erikoista väittää, että myönteisesti maahanmuuttoon suhtautuvat hyväksyisivät sen enempää raiskauksia kuin tyttöjen silpomisiakaan. Ei näillä asioilla ole mitään yhteyttä muualla kuin muutaman Lieksan vaki räkyttäjän mielikuvituksessa.

        Maassa on muslimeiksi kääntyneitä naisia, jotka vievät omat lapsensa silvottaviksi miehen kotimaahan.


      • hyi helv....
        Rikospoliisi4 kirjoitti:

        Maassa on muslimeiksi kääntyneitä naisia, jotka vievät omat lapsensa silvottaviksi miehen kotimaahan.

        Sairaita ovat musliminaiset, jos antavat lapsensa silpoa, myös suomessa syntyneet musliminaiset.


      • Tradidio jatkuu
        hyi helv.... kirjoitti:

        Sairaita ovat musliminaiset, jos antavat lapsensa silpoa, myös suomessa syntyneet musliminaiset.

        Kyllä, mutta kun kutsu kuuluu niin siihen vastataan.


    • Kastettu kristityksi

      Kristityt eivät tule koskaan hyväksymään islamia/muslimia.
      Eikä muslimit/islamistit kristin uskontoa.
      Joten...väärä uskoiset ovat tulleet meidän maahan joten mamut saa olla sitten maassa maan tavalla.

    • Islamin levittäjät

      SaudiArabia rahoittaa teidän somaleja.

    • kapitsoo

      Missä seijus? Varmaan googlettamassa uskottavaa selitystä. Onko mietintämyssy päässä!

      • Eikun lippis. Myssy saa odottaa vielä kylmempää säätä.
        En hyväksy ympärileikkausta. Jos joku tekisi semmoista minun tyttärilleni, päätyisi itse silvotuksi. Hyvä että muistat aikaisempia kommentejani ympärileikkauksista.


    • Mielenkiintoista tod

      Salfistit.

      • korj.

        Salalfistit


    • Sauna is good

      On todella paljon eroja suomalaiseen kulttuuriin. Miten nää luulee sopeutuvansa ikinä kun tausta on tuo? Suomalaiset taas ovat kuin luonnonkansa. Alastomuus on luontevaa. Koko perhe käy saunassa samaan aikaan. Joukkosaunotaan jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe