pettynyt

Pettynyt asiakas

Olette varmaankin huomanneet nykyiset kädentaitaja/taiteilijat joita on tullut kuin sieniä sateella.Heidän työnsä näyttävät vain kovin tutuilta.

Ei tarvitse kuin selailla sisustus-ja harrastelehtiä,niin sieltähän ne mallit löytyvät.

Hinnasta ei huomaa onko tuote kopio vai alkuperäinen,laadusta kyllä.Mikä olisi se tapa jolla asiakas ei menisi halpaan vaan tietäisi ostavansa jäljitelmän.

17

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Ennen heitä kutsuttiin askartelijoiksi nyt kaikki ovat taiteilijoita .

    • terapiatöitä

      Monet taidenäyttelyt ja design näyttelyt näyttävät vapaalta mielenterveystyöltä ja askartelulta.
      Liika koulutus on tuonut alalle liikaa... osaamatonta väkeä.
      Mielenterveystyö ja terapia-työ ei ole aina taidetta.
      Mutta varmaan hauskaa tekijälle ???

    • Kaunista päivää

      HUH

      Painin juuri tuon saman kanssa. Ajattelin että työni ovat liian erilaisia, minun tulisi kyetä tekemään ennemmin mainstreemin mukaista myyvää taidetta. Kyllähään sitäkin voisi tehdä mutta se tuntuu luopiomaiselta.

      Mä en näe asioita kuten muut ja huomaan sen töissäni.

      Tottakai ilmaisussani näkyy koulutus ja ajattelutapani, mutta pyrin töissäni kuvailemaan tätä aikaa ja herättämään ajatuksia. Ilmiöistä tässä ajassa. En kopioi ketään ja se näyttää liian erilaiselta ollakseen myyvää. Niissä on myös sarkasmia ja huumoria (ystävällistä) joka saattaa viedä totisen uskottavuuden.

      Jatkan silti. Seuraava sarja on grafiikkaa....ah se on niin hauskaa. Painotalot ja tekniikat meinaavat käydä hermoon. Tahtoisin jo kuvia kankaalle.

      Joissain painotaloissa on niiiiin hienoja koppavia ihmisiä. Sanoisivat edes nätisti, että "ei tänne....me ei tehdä." Intialaiset ei paljon mutise, mutta se yhteisen kielen puuttuminen... :(

      Oman sisimmän ruotiminen terapiamielessä paperille tai kanvaasille tuntuu vieraalta. Kiitos teille.

      Usko itseen lienee (en tituleeraa itseäni taiteilijaksi) tämän ilmaisijan ongelma. Eihän nämä ole kuvia kummempia.

      • ed.

        Lisään:

        ne tekee niitä näköistöitä koska se myy.

        Käsintekijät ovat eri asia. Ja tämä moderni tuunaus vanhasta uutta on ihan eri asia.

        Ne terapiatyöt ovat ihan yhtä ok, ne ovat eri genren tuotoksia.

        Voihan sitä liihotella kuten muinaiset muusikot, "me ei tehdä valtavirtaa vaan taidetta". Ja kuinkas kävikään?

        Riippuu tavoitteista ja taidoista. Kaikkia tarvitaan. Kullekin tekijänsä.
        Miten ne erilaiset uuttaluovat saataisiin esille?
        Oikeassa paikassa oikeaan aikaan?


    • jjjj45

      haluan siteerata raimo ilaskiven mielipidettä.et katainen pois ja urpilainen,ku it tajuavat.hätätilahallitus

    • fgdsgdfgg
    • jarkko18

      سمَـَّوُوُحخ ̷̴̐خ ̷̴̐خ ̷̴̐خ امارتيخ ̷̴̐خ

    • everstit hyvät, olen hemmetin laiska mutta jos haluatte niin voin yrittää maalata teille fantasiaa eikä niitä abstrakteja humputuksia.
      vesivärillä maalaan vain
      A4 tulostus paperille. halunette että laitan kartongille
      no tuokaa paperi minulle niin minä maalaan siihen mitä käsketään - siis jos tykkään siitä mitä sanotaan. jos en ole tyytyväinen niin laitan jotain vähän erilaista. voi olla että palautan paperin tyhjänä :D ja en osaa vielä maalata niitä liian suuria asioita vaikka voi olla että osaankin... en ole kokeillut koska kaikki suuri paperi aina loikkii jonnekin O_O

      teen sentään suunnilleen realistisia eikä niitä sotkuja
      kertokaa taas mikä teitä vaivaa kun ette tiedä mitä on maalaaminen. paperin sotkemista vai hienoa värittämistä? minulla se on värittämistä

      älkää tuhlatko paperia!!!!
      ai niin ettehän te tunne minua. kannan suurta mustaa laukkua ja minulla on harmaahko hattu ja purppura takki. älkää lyökö turpaan jooko

      JA MINÄ VIELÄKIN ETSIN MINUN KADONNEITA PIIRRUSTUKSIA
      punainen lohikäärme luulautasen ääressä
      ja haarniska-ukkeli joka juoksee lintua pakoon
      VOISITTEKO ANTAA TAKAISIN kiitos.
      annan halin palkkioksi

      • ovat vielä puuvärikynällä...
        ...
        olet pettynyt, mutta siis on näitä oikeasti vakavia töhertäjiäkin olemassa
        katsos kun ongelma on siinä
        että jos paperille ja väreille ei luoda sielua
        niin siitä ei tule mitään.
        sielun luominen tarvitsee rakkautta.
        sama juttu asioiden teon kanssa.

        jos et tunne minkäänlaista iloa maalaamisesta niin lopeta heti. koska jos olet pitänyt tauon ja maalannut jotain ja tunnet sen jälkeen itsesi kuin taivaan enkeliksi niin silloin sinusta on johonkin.

        jos et tykkää työstäsi niin lopeta heti. tee sitä työtä mistä tykkäät eikä toisinpäin


    • ostakkeeeeeeeeeeeee

      ostakaa tumion kätilöitten uusin levy 27.9.2013!!!

    • rtkk

      Palmukin osaa muuttaa taideteoksia toiseen tyyliin. Eivät kutsu tuollaisia kopioksi! Voisiko niitä sanoa plagiaateiksi vai mikä olisi oikea nimitys tuolle luovuuden vimmalle?

      • K.T. USA.

        Ei ihminen "LUO MITÄÄN" jätetäänpäs se Luojan harteille.


    • Im Artist. . .

      Ei enää tehdä designia, nykyään se määrätään...
      Ei enää ole taiteilijoita, koska nykysuomessa kellään ei ole aikaa olla pee-aa kun pitäisi elättää itsensä perheensä.

      Mutjoo, työttömillä voisi olla aikaa 'kypsyä' omintakeisiksi taiteilijoiksi, mutta ketä kiinnostaa? Jos olet luova ja lahjakas, suomessa kannattaa pitää pää kiinni ja sulautua massaan.

    • morso3

      Murot on hyvää

    • bot123
    • reiluutta

      Niinpä niin joulumyyjäiset taas lähestyvät,kysykää mistä malli on lähtöisin..onko oma vai toisen jo lanseeraama.

    • K.T. USA.

      Suunnittelu ei huolestuta läheskään samanvertaisesti,Suomen nykykielen rappeutumisesta.Puolet ilmaisuista pitää hienostella Englanniksi,vaikka kielitaito olisikin heikonlaista.Niinsanottu "sivistys-sanasto" onkin todellisuudessa rappeuttamista.Kirjakieli on erittäin rikas kieli,oikein käytettynä.Eri paikkakuntien murteistakin saa selvän jos siihen ei sekoiteta vieraita kieliä.
      Säveltäjät eivät voi olla matkimatta toistensa nuotteja,miksi sitten muunlaista taidetta ilmaisevia pitäisi rajoittaa ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe