Moi!
Olen 19-vuotias opiskelija Tampereelta, Peltolammilta. Voin tulla luoksesi palkkiota vastaan hoitamaan kissaasi/kissojasi sopimuksen mukaisesti, esimerkiksi tunnin kaksi päivässä tai useammin jos asut lähellä. Jos kissa tarvitsee pidempiaikaista hoitoa, voin myös ottaa kissan kokopäiväiseen hoitoon 48,5 neliön asuntooni. Kissan tulisi olla sisäsiisti ja pintoja yms. raapimaton.
Minulla on 1 kissa, melko leikkisä n. 1,5 vuotias leikattu poika. Jos tuot kissasi minun luokse hoitoon, olisi hyvä ensin katsoa, tulevatko kissat toimeen.
Palkkiosta voidaan sopia.
Ota yhteyttä! :) [email protected]
Tarvitsetko kissallesi hoitoa? Tampere
1
245
Vastaukset
- kissanhoitaja1
Huom. valitettavasti tällä hetkellä en voi ottaa kissaa hoitoon, koska opinnot yliopistolla alkavat pian ja tuntemattoman hoitokissan perään pitäisi kuitenkin katsoa vähän. En siis ehkä uskalla jättää ihan keskenään hoitokissaa ja omaa kissaani yliopistopäivien ajaksi.. :) Kesällä vielä oli paljon aikaa hoitaa kissoja! Jos on kuitenkin todella akuutti tarve niin voidaan katsoa.. tässä tapauksessa toivoisin, että kissa on hyvätapaiseksi todistettu ja tulisi toimeen oman kissani kanssa ;) Pystyisin silloin luottamaan, ettei mitään tuhoa tai kissojen välisiä riitoja tapahdu kun olen päivät yliopistossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211388
- 114758
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523760Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043116Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102565Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358