Eli Alkuperäinen soitin toimi aluksi ihan normaalisti. Vaihdoin soittimen alpinen soittimeen joka toimi myös kunnolla.
Nyt laitoin vanhan nissanin soittimen takaisin paikalleen, eikä sen näytöön syty mitään valoja. cd-pesä reagoi kyllä kun painaa cd:n poisto nappia eli siihen saa eloa.
Mitä nappia täytyy painaa että soitin "herää" henkiin että saa laitettua turvakoodin vai onko soitin jo entinen??
almera visian soitin ongelma
2
221
Vastaukset
- nissan autoilija.,.,
Itellä on joskus olluna saman lainen auto ja käytin just vakio soittimen pois ja sit takasin laittaessa ei olluna viel mankka kiinni asti kun laitoin vaan johot kiinni ja kokeilen vieläkö toimii. no tulos oli just tämä mitä kerroit. syykin siihel selvisi että mankkaan ei tule maajohtoo vaan mankka ottaa maadotuksen suoraan soittimen rungosta auton runkoon joten sen on oltava siellä kiinni ruuvattuna jotta soitin saa maadotuksen ja näytössäkin näkyy sitten jotain.
Mutta jos tämä ei auta niin mun veikkaus on sitten että soitin on entinen.- hjhjhjk
Nojaa harvemmin noi rikki menevät siksi etteivät saa maata. Mutta maaongelma tuo voi hyvinkin olla, koska ne ovat mitä kummallisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818