Snake556

turuk-

No niin, toi sun touhus on menny vähä yli tässä parin viikon aikana. Voin ihan koko köörin puolesta toivottaa hyvää matkaa vittuun tältä palstalta. Sä et ole muuta kuin haitaksi tälle palstalle juttuines. Mene kotiis kasvamaan ja katotaan sitte onko äijästä mihinkään. Kiitti ja kuitti.

11

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gusf

Kannatan.

• madmanner

samoin ei tänne vajaita kaivata

• madmanner kirjoitti:

samoin ei tänne vajaita kaivata

madmanner, sinuna en sanoisi mitään.

• turuk-
        finsoft kirjoitti:

madmanner, sinuna en sanoisi mitään.

Jep.. Mulla on tässä lähiaikoina ruennu keittää oikeen urakalla, luultavasti juurikin näiden ihmisten takia. Tarvin lomaa Suomi24:stä :D

• airsoftfin

Voisin toivottaa pari muutakin pois tältä palstalta :D

• vz.95

Hehheh

Snake556: "Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin
        hienolt"

airsoftkettu: "löytyyhän tuo, laitat hakuun sr25 ja oli 6:s ylhäältä arvostelu siitä... low resistance viittaa piuhoihin ei mechaan mutta luulen että liian haasteellinen peliväline sinulle.

ja snake556 tuo snow wolffin on on barret sarjassa sama kuin 7.2v g36c sähkörynkky sarjassa. älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta, mainoskuva on aina editoitu ja paranneltu."

Snake556: "En niin et säkään"

Finsoft: "Väitätkö omistavasi tuon Snow Wolfin?"

Snake556: "En omista ja en halua. Liian painava eikä tuu kiikaritähtäintä iha paska"

Snake556 parhaimmillaan... :I

• snake556

Oiku mukavaa ihme etten saanu mitään lahjaa

• 'snake556

Olen snake556 ja olen homoseksuali ja olen oikeasti tällä palstalla vain trollina.

• @finsoft Mahtaisiko tämä snake olla se @ihminenmaapallolta tai mikä olikaan. Vaikuttaa ainakin samalta tyypiltä. Kirjoitus asu täsmää 90% :D Tietoisuus kanssa :D Paikkakunta Snakella uusimaa ja myös oli tollakin http://i.imgur.com/zSjhFfO.png :D Jos tämä on se "isoveli"

• Voi olla...

• snake556

En tunne edes koko tyyppiä ja en ole sen isoveli kuka lie olikaan `snake556 voit olla ihan itse homoseksuaali mutta minä en ole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      70
      5328
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      34
      2638
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      114
      2250
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1925
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1780
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      270
      1273
    8. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1234
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1134
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      77
      1055
    Aihe