Hei! Haluaisin todella auttaa hylättyjä ja huonosti kohdeltuja greyhoundeja, mutta kuinka adoptointi onnistuu?? Siitä ei ole olemassa suomenkielisiä sivuja netissä,(tai ainakaan en ole löytänyt), on vain sähköpostiosoite. Jos joku ystävällinen koirien ystävä voisi kertoa lisää tästä, varsinkin he jotka ovat adoptoineet greyn ulkomailta, niin se olisi hieno juttu. Kiitos jo etukäteen vaivan näöstäsi!
Greyhoundin adoptoinnista
Koiraystävä
3
481
Vastaukset
- Lively
Minulla on tällähetkellä yksi grey joka on adoptoitu ja toinen tulossa. Voit kirjoittaa mulle jos haluat vastaan niin paljon kun osaan.
[email protected] - Greyn ottanut
Täältä me löysimme paljon tietoa
- Greyn ottanut
BEEVALEGRAYHOUNDS.COM/RESCUE/INDEX.HTM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512455- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261