varokaa

ninamaria9

niitä komeita miehiä siellä.Vievät rahat ja hajoittavat lopulta psyyken.Älkää ainenkaan tuoko niitä tänne eläteiksenne tai muiden suomalaisten elätettäviksi.Ovat ashneita ja painostavat yhteiselämään vain viisumin ja avioliiton varjolla.Onneksi selvisin jotenkin vaikka aikaa ja psykologia onkin tarvittu.Tämä rakas lurjus onnistui kusettamaan useita tuhansia,oli uskomattoman viehättävä,komea ja hyvässä ammatissa.Aina vain oli rahat vähissä ja tietysti odotti että minä hoitelen viulut ynm.kulut lomallani.Hän toivoi aina ALL INCLUSIVE hotellia,oli ostellut minulle kaikkea halpaa krääsää jotka heitin suoraan roskiin,,,en ottaisi sellaisia normaalisti keneltäkään vastaan.viimeinen pisara oli minulle tätä sekavaa hurmosta kun olisi jo naimisiin pitänyt mennä!!!!en todellakaan ole mikään ääliö vaikka vähästäni hänelle aina lomat kustansinkin.Tunsin suurta järkytystä katsoessani eilen tv.1 tullutta ulkolinjaa...Järkyttiviä porttoja keskellä Sussea ja siellä nämä käyvät paineensa purkamassa kuin ei mitään...sama kuin me Eurooppalaiset naiset käytäisiin kusella ja kerrottaisiin medialle että jopas helpotti! YÄÄÄK MITEN OKSETTAVAA,ja sitten nämä "epätoivoiset" jotka ei muitakaan saa niin lankeaa näihin GIGOLOIHIN...huh,onneksi olen terve ja viisastunut...mutta,en koskaan Tunisiaan...kyllä ne kusetuksen taitavat!

34

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh?????????????

      Olitko sinä itse se järkyttävä portto, joka käy purkamassa paineita ja panettamassa itseään muualla? EIkö helpottanut? Häh?
      Olen käynyt Sussessa kolme kertaa ja menossa taas. Miksi ei meille normaaleille ihmisille käy noin. Mikä sinua vaivaa? Kyllä niitä kusipäämiehiä löytyy Suomestakin jos sellaisia etsii!

      • ninamaria9

        jo olisin "portto" oliin ottanut rahaa,mutta tämähän mies se hutsu olikin.Kyllä osasi lirkutella ja lärkytellä kun sai kuulla lomailu aikeistani.Kaksinaamaisia pettureita sanon minä.Tyhjää kun saa pyytämättäkin.En tarvitse ala-arvoisia kusettajia tuhlaamaan omaisuuttani. Mielummin käytän rahani vaikka mihin muuhun kuin huijareiden kynsiin.Ei mennyt kuin 3kk tutustumisen jälkeen netissä,alkoi rahan vonkaaminen...sitten pyynnöt vain kasvoi ja kasvoi...milloin uutta kännykkää tai hammaslääkäriä varten,oli sukulaiset sairastellut jotka tarvitsivat apua jne,,,,,,,huh,huh...Tunisia maana on kaunis,ruoka on hotelleissa hyvää...mutta kehitys on vielä lapsenkengissä ja rikollisuus rehoittaa.Kummallisesti on joka reissullani joku koruistani kadonnut...liekö tämä gigolo pistänyt taskuunsa? rahaa vonkui aina jossakin vaiheessa lomaa ja tottakai autoin vaikka hän hyvässä ammatissa toimiikin.En valita,minähän tässä tyhmä olin ja hyväuskoinen hölmö.halusin vain kertoa muille että varovaisuus kannattaa,sillä nämähän ovat uskomattoman ihastuttavia ihmisiä toimivat sitten millä alalla tahansa.Uskoin ja luotin vain liikaa joten tyhmyydestä sakotettiin.Ei jätä vieläkään rauhaan vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä.jatkakoon,mutta yksin tai toivottavasti ei osu kohdallesi tämä hurmuri joka taitaa kaiken puhumisen ja leperryksen salat.


      • Nettilovee!!! Hah!
        ninamaria9 kirjoitti:

        jo olisin "portto" oliin ottanut rahaa,mutta tämähän mies se hutsu olikin.Kyllä osasi lirkutella ja lärkytellä kun sai kuulla lomailu aikeistani.Kaksinaamaisia pettureita sanon minä.Tyhjää kun saa pyytämättäkin.En tarvitse ala-arvoisia kusettajia tuhlaamaan omaisuuttani. Mielummin käytän rahani vaikka mihin muuhun kuin huijareiden kynsiin.Ei mennyt kuin 3kk tutustumisen jälkeen netissä,alkoi rahan vonkaaminen...sitten pyynnöt vain kasvoi ja kasvoi...milloin uutta kännykkää tai hammaslääkäriä varten,oli sukulaiset sairastellut jotka tarvitsivat apua jne,,,,,,,huh,huh...Tunisia maana on kaunis,ruoka on hotelleissa hyvää...mutta kehitys on vielä lapsenkengissä ja rikollisuus rehoittaa.Kummallisesti on joka reissullani joku koruistani kadonnut...liekö tämä gigolo pistänyt taskuunsa? rahaa vonkui aina jossakin vaiheessa lomaa ja tottakai autoin vaikka hän hyvässä ammatissa toimiikin.En valita,minähän tässä tyhmä olin ja hyväuskoinen hölmö.halusin vain kertoa muille että varovaisuus kannattaa,sillä nämähän ovat uskomattoman ihastuttavia ihmisiä toimivat sitten millä alalla tahansa.Uskoin ja luotin vain liikaa joten tyhmyydestä sakotettiin.Ei jätä vieläkään rauhaan vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä.jatkakoon,mutta yksin tai toivottavasti ei osu kohdallesi tämä hurmuri joka taitaa kaiken puhumisen ja leperryksen salat.

        Lirkuttelua ja lärkyttelyä! Keneen sellainen tehoaa. Järki käteen. Sun toimintasi ei ole normaalia. Kuka lähtee heti jonkun miehen matkaan? En minä ainakaan. Nettirakkautta! Huh huh. Ehkä nyt sinäkin aikuistut. Hei aikuisten oikeasti, kuvitteleeko joku löytävänsä tosirakkautta netin kautta. SAIRASTA!


      • ninamaria9
        Nettilovee!!! Hah! kirjoitti:

        Lirkuttelua ja lärkyttelyä! Keneen sellainen tehoaa. Järki käteen. Sun toimintasi ei ole normaalia. Kuka lähtee heti jonkun miehen matkaan? En minä ainakaan. Nettirakkautta! Huh huh. Ehkä nyt sinäkin aikuistut. Hei aikuisten oikeasti, kuvitteleeko joku löytävänsä tosirakkautta netin kautta. SAIRASTA!

        en tiedä onko luetun ymmärtämisessä vika vai missä? Kerroinhan selkeästi että tunsin jo useamman vuoden ajalta ko.henkilön.En todellakaan lähtenyt heti ko.henkilön matkaan vaan katselin ensin vuoden ja toisenkin.no nyt tietysti jo joku sanoo että ei kukaan gigolo useita vuosia juokse kenenkään perässä...no mutta tapauksessani oli näin.Nettirakkaus on tätä päivää ja hyvinkon suosittua,moni on päätynyt avioliiton satamaan tutustuttuaan netissä...en tiedä etkö ole oikein asioiden tasalla vai miksi sanot nettirakkautta SAIRAUDEKSI.se nyt vain kuitenkin on tätä päivää!!!!!Toimintani oli varmasti enemmän kuin normaalia,2 ihmistä tapaavat toisensa netin kautta,tutustuvat ja tapaavat keskustellakseen päivittäin yli vuoden ajan ennen ensimmäistä tapaamista...näin se vaan menee...mutta varoitus edelleen...kusettamaan pystyy ihmistä tapasi netissä tai livenä yhtä lailla...niin ja tiedoksi vielä...toinen suomessa asuva Tunisialainen kertoi juuri eronneensa...sanoi löytäneensä nuoren tytön jonka kanssa menossa treffeille...oma ex-vaimo oli jo iällä ...kertoi tämän olevan yleistä,otetaan vanhempi tai varakas nainen jonka mukana pääsee eurooppaan...ollaan aikansa aloillaan,kun tulee aikanaan päätös saada jäädä suomeen voikin pian erota ja hakea sen ex-tyttöystävän sieltä Tunisiasta suomeen...Sitten jo ollaankin onnellisia ja on asunnot ym...saatu toisen hyväuskoisen kustannuksella hommattua.Tämä on totta,sen voi kertoa ties kuinka moni suomalaisnainen joka näiden pauloihin on langennut...huom...sanoinhan aikaisemmen ettei tätä voi yleistää mutta näitä tapauksia mahtuu joukkoon,ne on aina surullisia ja ikäviä niiden kohdalle joille osuu.kaikkea hyvää kuitenkin tosi onnensa löytäneille.


      • elovena9

        aika loukkaavasti ilmaistu kun portoksi ihmistä nimität jota et edes tunne!!!!! Portoksi voi ilmaista huoria jotka rahasta kauppaavat itseänsä Soussen vanhan medinan takana! Se on huoraamista.Huoraamista on itsensä myyminen.Sitä tapahtuu jokapuolella ympäri maailmaa,minä en tosin tähän ryhmään kuulu.Olen siisti,nuori,kauniiksikin väittävät...tosin " sinisilmäinen" luottaessani rakastuneena mieheen joka osasi petkuttaa hienosti.Nyt jopa fiksuksikin voisin itseäni kutsua kun tajusin mistä on kysymys!!!!! Toivottavasti et vain itse joudu olemaan kenenkään pellenä ko.maassa tai muuallakaan.Minä en ole tarvinnut käydä itseäni panetuttamassa missään,mutta kuitenkin olin tyhmä ja rakastunut.TOIVON VAIN ONNEA kohdallesi ettet tarvitse koskaan joutua kenenkään kynittäväksi.Halusin vain tuoda varoituksen sanan tänne, enkä mitään moraalisaarnoja kuunnella keneltäkään.Haukuthan sain tietenkin ja haukuttu olisi ja tuomittu jos olisin kertonut toisenlaisen tarinan siitä,että olen rakastunut paikalliseen mieheen ja menemme pian naimisiin.Hah...sitten vasta olisinkin saanut kuulla olevani vaikka mitä....mutta...antaa olla...on viisainta kun jokainen kokee kaiken oman kantapäänsä kautta.TERVEISIN IHAN NORMAALI NAINEN!


    • Nainen Lola

      Kuka käskee lähteä vonkaaamaan. Vonkaa SUomessa niin menee vielä henkikin. Älä sekannu rikollisiin. Suomessa äläkä muualla. Ihmiset Tunisiassa ovat todella ystävällisiä ja mukaia. Mitä haet matkaltasi. Pyöritkö jossain räkä poskella. Et Suomessakaan voi hakea seuralaista ihan mistä vaan ja lähteä eken lirkuttelijan mukaan kynittäväksi. Hei ei kaikki naiset ole kataisiasi.

      • ninamaria9

        en suinkaan pyöri alkoholin vaikutuksen alaisena, hah! olin vain sinisilmäinen tyhmä joka luotti liikaa vääränlaiseen ihmiseen.Tiedoksesi vain että tunsin ihmisen tai luulin tuntevani jo pidemmältä aikaa,voit uskoa pettymyksen määrän.Edessä oli niin aina ystävällinen ja rehellisen oloinen.EI tietenkää voi yleistää että kaikki ovat samankaltaisia,mutta yleistä se on Tunisiassa silti.Edelleenkin varoitan naisia varsinkin näistä netti tuttavuuksista,paljon olen kuullut ja nähnyt näiden vuosien aikana.Tunnen Tunisiaa vain tämän yhden herran kautta,mutta sitäkin useamman vuoden ajalta.Tyhmyydestä sakotetaan ja onneksi silmäni avautui! Ei enää koskaan kenenkään pelleksi Tunsisiaan.


      • ninamaria9

        kerron vielä että olen aina kunnioittanut Muslimi maassa heidän sääntöjään,pukeutunut asiallisesti,enkä todellakaan esiintynyt juovuksissa vaikka siellähän jo tuntuu alkoholi maistuvan ihan paikallisillekin.Mies toimi hyvässä ammatissa jonka pitäsi edustaa ehdotonta rehellisyyttä!!!!! Mutta näin ei kuitenkaan tosielämässä tapahtunut.Sainkin selville myöhemmin hänen esiintyvän useilla eri nimillä sekä valheellisilla profiileilla netissä.Ymmärrän heidän taloudellisen tilanteen ja alhaisen palkkatason,joten miksikäs en olisi auttanut hyväähyvyyttäni.Nyt vain harmittaa ja loukkaa vielä enemmän kun yrittää kaikkensa päästäkseen takaisin.Uskon hänen pyörittävän tätä suominaisten rinkiä useammalla taholla ja voin vain toivoa että pidätte silmänne ja korvanne auki ettette ole seuraavia uhreja.Kaikella hyvällä kuitenkin kaunista maata muistelen sekä sen ystävällisiä ihmisiä.tämä oli vain yksi opetus minulle muiden joukossa.Huom...en todellakaan väitä että kaikki miehet toimivat smoin mutta minulla oli vain huonoa tuuria tällä kertaa ja useamman vuoden tätä peliä katsoin kunnes tajusin sen totuuden.


      • Dorkako!?
        ninamaria9 kirjoitti:

        en suinkaan pyöri alkoholin vaikutuksen alaisena, hah! olin vain sinisilmäinen tyhmä joka luotti liikaa vääränlaiseen ihmiseen.Tiedoksesi vain että tunsin ihmisen tai luulin tuntevani jo pidemmältä aikaa,voit uskoa pettymyksen määrän.Edessä oli niin aina ystävällinen ja rehellisen oloinen.EI tietenkää voi yleistää että kaikki ovat samankaltaisia,mutta yleistä se on Tunisiassa silti.Edelleenkin varoitan naisia varsinkin näistä netti tuttavuuksista,paljon olen kuullut ja nähnyt näiden vuosien aikana.Tunnen Tunisiaa vain tämän yhden herran kautta,mutta sitäkin useamman vuoden ajalta.Tyhmyydestä sakotetaan ja onneksi silmäni avautui! Ei enää koskaan kenenkään pelleksi Tunsisiaan.

        Kyllä noita kikoloja löytyy Suomestakin. Jokapuolelta maailmaa. Netti rakkautta. Kaikkee kans sitä aikuiset viittii edes mainita. Hömppää riittää jos siihen uskoo. En itse ole tavannut mitään tollasta enkä ole Tunisiassa joutunut moisiin tilanteisiin. Ei siellä kukaan ole väkisin seuraani ängennyt. Sitä saa mitä tilaa missä maassa vaan. Älä tähän Tunisiaa sekoita.


      • ninamaria9
        Dorkako!? kirjoitti:

        Kyllä noita kikoloja löytyy Suomestakin. Jokapuolelta maailmaa. Netti rakkautta. Kaikkee kans sitä aikuiset viittii edes mainita. Hömppää riittää jos siihen uskoo. En itse ole tavannut mitään tollasta enkä ole Tunisiassa joutunut moisiin tilanteisiin. Ei siellä kukaan ole väkisin seuraani ängennyt. Sitä saa mitä tilaa missä maassa vaan. Älä tähän Tunisiaa sekoita.

        tottakai sekoitan tähän tunisian,kokemus on tunisialisen kanssa koettua ja jos lukisit tekstini huolellisemmin ymmärtäisit mistä on kyse.olen moneen kertaan kertonut ettei tunisialaisissa ole vikaa muuten,mutta näitäkin kohdalleni osuneita mahtuu joukkoon.Kannatta pitää silmät auki ja ei olla liian hyväuskoinen.Tiedän mistä puhun kun on useamman vuoden kokemus ko.maasta.Edelleenkin varovaisuutta ja ei kannata olla liian hyväuskoinen jos on miesystävä sieltä...helmiäkin toki joukkoon mahtuu mutta niinhän sitä sanotaan että tilaisuus tekee varkaan.Enkä suinkaan halua mollata ko.kansalaisia vaan kertoa kokemukseni ja varoittaa,mutta olisi kai ollut parempi jättää kertomatta kun minun omaa tyhmyyttähän tämä oli.Tunisia on kaunis maa ja toki hyviäkin muistoja löytyy.


    • Tellervo K

      Älä silti yleistä. Tunisia on hieno turistikohde ja ihmiset siellä ystävällisiä. Kaikkialta löytyy gigoloita jos sellaista etsii.
      MENE KÄYMÄÄN UUDESTAAN IHAN VAAN TURISTINA JA NAUTI MAAN VIERAANVARAISUUDESTA!

      • ninamaria9

        hei tellervo! juurihan tuossa kerroin etten suinkaan yleistä!!!! kohde on kaunis ihmiset ystävällisiä mutta GIGOLOA en hakenut enkä sellaisen tarpeessa ollut.Tämä vain osui kohdalleni ja onneksi selvisin näin pienin vaurioin.Halusin vain varoittaa ko.toiminnasta,osaavat esiintyä hyvin vilpittömän oloisina ja takana onkin vain toisen hyväuskoisen hyväksikäyttö.Toivon vain kaikille ettette törmää ko.tai vastaavaan lomamatkallanne.


    • Oma tahto!

      Ei siellä kukaan ketään väkisin iske!

      • ninamaria9

        Onko joku näin väittänyt? on jokaisen oma valinta suostuuko "iskettäväksi" vai ei! Olin rakastunut ja sokea! Nyt on hyvä olla,ei tarvitse pelätä ahdistelua ja saan elää rauhassa.Lopetan tästä aiheesta tähän.Iloa ja valoa ja rakkautta kaikille joilla sitä on.


    • Tunisian men suck

      Mä en kyllä ymmärrä, miten oot voinut maksaa sille sitä sun tätä!!! Itsellä on (tai oli) tunisialainen miespuolinen ystävä, jonka tapasin ensin netissä ja sit kerran nähtiin Tunisiassa, kun olin siellä matkalla. Maksatti mulla 5 euron lounaansa ja sen jälkeen päätin, että viimeiseksi maksatukseksi jäi. Jäätiin kuitenkin väleihin ja nyt alkoi meilissä puhella, että olisi tulossa Suomeen käymään ja että mun pitäisi pyytää se tänne, jotta saisi viisumin. Sanoin, että älä kuule yritä, mulle riitti se, että maksoin sen 5 euron lounaan (joka tuntui siitä ihan tavalliselta, että maksan sen.) Pistin välit täysin poikki ja enää ei olla tekemisissä. Naruttakoon jotain muuta eukkoa, jotta pääsee tänne Euroopan apajille.

      • ninamaria9

        Aivan,olit erittäin fiksu ja "jalat maassa" oleva nainen.Minä olin vain niin seonnut siitä kaikesta kauniista...jonka kyllä tyhmänä kustansin itse! Eikä tämä vieläkään ole jättänyt minua rauhaan.Tänään viimeksi tuli jo viestiä useampi,nyt on löytynyt UUSI suomalainen nainen,on luvannut mennä häntä tapaamaan!!!!! Voi sitäkin naista mihin itsensä sotkee???? Toivottavasti huomaa ajoissa tämän AMIGA BUzineksen...joka on yleistä siellä!!!! Näistä "herroista" on oikein tehty black list! Monella kielellä on ja tuntomerkeillä varustettuna etteivät naiset vahingossakaan erehtyisi näihin.Siellä kyllä listalla varoitetaankin näistä etteivät jätä millään rauhaan,soittelevat vielä vuosienkin päästä ja yrittävät saada takaisin menettämänsä hyödyn.Tämä on todella loukkaavaa meitä naisia kohtaan.Olemme kuitenkin sen verran sivistyneitä ja omavaraisia ettemme alennu moisiin kusetuksiin kuin pahassa "mielen häiriössä" joka minulla ilmeisesti oli useamman vuoden ajan:) No,en kuitenkaan mennyt lopulliseen konkurssiin vaan nuolen haavani ja olenhan nyt suunnattoman helpottunut kun olen "tavallaan" päässyt hänestä eroon.Hauskintahan tässä olikin kun haukkui kaikki muunmaalaiset naiset H......I,varsinkin suuren naapurimme ja Puolalaiset,Tszekit ym...Mutta mitä hän oli itse????? meillä heitä nimitetään juuri samoin kuin hän ko.maiden kansalaisia.Kyllä en ikinä halua häntä enää tavata enkä muita hänen maalaisiaan jotka yrittävät vain hyötyä meistä kunnollisista ja myötätuntoisista naisista.Kiitos sinulle kommentistasi ja olen helpottunut kun joku toinenkin uskalsi tänne laittaa viestiä samankaltaisesta kokemuksesta.


    • Tunisian men suck!

      Onnea sulle jatkossa elämään ja pysytään erossa tunisialaisista miehistä:) Parempia ja aitoja herrasmiehiä on tarjolla ihan muualla!

      • ninamaria9

        Totta puhut! en aio olla enää tyhmä tyhjäpää.Pidän vastaisuudessa silmäni avoinna ja järkeni päässä.Nyt olen tasapainossa itseni ja talouteni kanssa.Näin on hyvä olla.


    • ihmetytti

      hei! minua jäi ihmetyttämään tamä All inclusive hotelli......en ole kuullut koskaan että kukaan paikallinen majoituu hotelliin joka asuu sielä tai että hotellit edes ottaisivat vastaan paikallisia tyttöystävineen.
      Aivan uutta...

    • blondiXX

      Paikallinen voi asettua hotelliin, suomalais naisen kanssa, kun varaus tehdään suomesta matkatoimiston kautta.

      • blondiXX

        Mistä sen black listan löytää, jos olisi vaikka ensinen maksattaja siellä : )?


      • eieieieiei

        Ihanko suominaiset makselevat noitten miesten hotellissa asumisenkin, no tietenkin, eihän sitä muuten pääse paneskelemaan, epätoivoisia naisia, voi helvata.


      • sofia 50

        Kokeiltu on. Ei ole onnistunut.
        Missä hotelleissa siellä tuo onnistuu. Vinkkejä vastaanotetaan. Ja pikaisesti. Kiitos


      • stupid
        sofia 50 kirjoitti:

        Kokeiltu on. Ei ole onnistunut.
        Missä hotelleissa siellä tuo onnistuu. Vinkkejä vastaanotetaan. Ja pikaisesti. Kiitos

        Ei muuta kuin soittelet hotellit läpi ja kysyt, kai siellä joku mesta löytyy, että pääset makselemaan tunispojan ylläpidon.


      • BlondiXX
        sofia 50 kirjoitti:

        Kokeiltu on. Ei ole onnistunut.
        Missä hotelleissa siellä tuo onnistuu. Vinkkejä vastaanotetaan. Ja pikaisesti. Kiitos

        Kun teet suomessa matkavarauksen niin et maksa yhden hengen huoneen lisää kun sijoitat siihen tunisialaisen, mutta osto pitää tapahtua jo suomessa. Onnistuu Vincci, Marabout, Kaiser, Marhaba hotellit, Jenine niin royal kuin perus hotelli...... kokemuksesta suosittelen, että älä ota tunisialaista riesaksesi, sillä plan kummilapsi tulee halvemmaksi.


    • ihmetytti

      Eikö oikeesti hälytykellot soi jos naisen pitää suomesta käsin varata hotelli myös miehelle kun menee häntä tapaamaan ja maksaa se vielä....?
      6.v olen tunisialaisen kanssa ollut et jos vastaavan ehdotuksen oisin osakseni joskus saanut niin aika lyhyeksi oisi jäänyt....
      Ja todellakin oli ihan uutta minullekkin...kaikkea nuo "rantapojat " keksivät...
      no yhdellä kun menee läpi ni hyvät neuvot kiertoon....niin se valitettavasti menee.

      • ei uutta

        Tällaisia tapauksia löytyy enemmänkin, eikä ainoastaan tunisialaisten kanssa, myös Gambian kävijät tekevät ihan samaa, naiset maksavat hotellit / guesthouset, ja koko loman ajalta kaikki kulut.
        Eikä ne välttämättä ole " rantapoikia ", löytyy ihan työssäkäyviäkin miehiä, joiden naisystävät ylläpitävät Tunisian miekkosia.


    • Ihmetytti

      Laitoinkin sitaateissa "rantapojan" minusta nimi vaan kuvaa noita tyyppejä parhaiten jotka maksattavat elämänsä eurooppalaisilla naisilla.

      Yksi ryhmä näitä päivystää rantakadulla

      Mutta ihan tiedoksi ei kuulu kulttuuriin

    • exblondi1

      ettäkö ei kuulu kulttuuriin? Ei ehkä kulttuuriin mutta yleiseen tapaan kylläkin.Otat hotellin suomesta käsin ja makselet sen,sitten vain lennät sinne murusesi luokse raskaiden tuliais kantamusten kanssa,koko suvulle ja siskon kumminkaimannaiman lapsille tietysti fazerin sinistä...Niin yksinkertaista ja aivan yleistä,jos se " miehesi " ei hanki siellä kuin 3-400 dinaria niin milläs sellainen hotellit ym.maksaa???? mieti sitä! Onnistuu hienosti ja on turvallista olla tutun kaverin seurassa.Heillä se on aivan luonnollista maksattaa eurooppalaisella naisella kaikki,VIELÄ SENKIN JÄLKEEN KUN OVAT SAANEET KAUNIIN KODIN JA HYVÄ HANKKEISEN VAIMON SUOMESTA.Sitten se juhla vasta alkaa ja rahan mankuminen,pitää laittaa kotiin rahaa ja uusia vaatteita tarvitaan jatkuvasti.Poikien kanssa täytyy käydä puhumassa että oma kielitaito säilyy :) Onhan se ihan kivoja mutta minulle sponsorina olo riitti.Ei enempää tuollaista,kiitos.

    • Ihmetytti

      Sitä vielä ihmettelen että jos ette tekis tuota suomalaisen miehen kanssa niin miksi alatte paapoa/maksaa tunisialaisen miehen kuluja..?

      Yleien tapa ehkä noilla viisumin havittelijoilla mutta ei kyllä muuten.

      Eniten ihmetyttää et miks ylipäätään tollaseen lähetään?
      Tuo on minun silmissä jo niin läpinäkyvää mikä lopullinen tarkoitusperä...ainakin luetuna

      • kaarine

        Kyllähän tuollainen ihmetyttää, mutta kun ne naiset ovat niin rakastuneita, ja haluavat viettää yönsä miehen kanssa, niin kokevat olevansa tavallaan pakotettuja maksamaan hotellin yms. Miehet pitävät itsestäänselvyytenä, että nainen maksaa, kun heillähän ei sellaisia rahoja ole, millä makselisi muuta kuin hä'täisesti oman elantonsa.
        Moni nainen ei vain halua uskoa, että mies on pelkkä eduntavoittelija, näyttelee vain rakastunutta, osaavat kyllä vetää oikeista naruista.
        Usein nämä naiset ovat vanhempia, koska siellä oletetaan, että heillä on varakkuutta enemmän kuin nuorilla naisilla.
        Sinisilmäistä, tyhmää, epätoivoista naista voidaan helposti huijata.


      • näin
        kaarine kirjoitti:

        Kyllähän tuollainen ihmetyttää, mutta kun ne naiset ovat niin rakastuneita, ja haluavat viettää yönsä miehen kanssa, niin kokevat olevansa tavallaan pakotettuja maksamaan hotellin yms. Miehet pitävät itsestäänselvyytenä, että nainen maksaa, kun heillähän ei sellaisia rahoja ole, millä makselisi muuta kuin hä'täisesti oman elantonsa.
        Moni nainen ei vain halua uskoa, että mies on pelkkä eduntavoittelija, näyttelee vain rakastunutta, osaavat kyllä vetää oikeista naruista.
        Usein nämä naiset ovat vanhempia, koska siellä oletetaan, että heillä on varakkuutta enemmän kuin nuorilla naisilla.
        Sinisilmäistä, tyhmää, epätoivoista naista voidaan helposti huijata.

        Kyllä osaa suomalaisetkin miehet vedettää. Minä olin naimisissa suomalaisen kanssa. Hänellä aina rahat vähissä, vaikka oli töissä. Minä annoin rahaa ja kustansin hänen ulkomaan reissun (yksin) ja kaikkea. Sinisilmäinen. Jossain vaiheessa tarpeeksi minua lypsettyään, hän halusi eron. Ja kaikesta puolet itselleen. ( olin vuosia ollut kovatuloinen) Minä maksoin. Mutta selvisihän se syy, hän tuotatti itselleen ulkomaisen ihanan ja nöyrän panonaisen, jonka kanssa voi elää tyytyväisenä, ego ei kestänyt elää parempituloisen suomalaisen naisen kanssa, joka ei kaikissa asioissa ollut samaa mieltä. Että silleen, kaikki miehet ympäri maailmaa osaavat käyttää naisia hyväkseen.


    • Tuula Vantaalta

      Kyllä se on parasta pitää polvet yhdessä ja pöksyt jalassa. No tietysti kusettaessa pitää pikkasen hellittää.

    • wolverine

      Ne haluaa suomalaisia siksi koska lumeliitoista ei tule täällä rangaistuksia kuten esim. Ranskassa 5 vuotta häkkiä kummallekin. Tuo systeemi pitäisi saada Suomeenkin ja järki käteen, tunisialaiset on samaan verrattava asia kuin romanikerjäläiset, tekevät sitä vaan vähemmän avoimemmin. Kumpiakaan ei haluta mihinkään maahan ja suomessa on ministeritasolta kehoitettu olematta antamatta rahaa romanikerjäläisille niin sama meininki tunisiakerjäläisille. Mistä lähtien nainen muka on perheen ja miehensä elättäjä, kukaan herrasmies ei edes kehtaisi pyytää naiselta rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe