Tiedän tiedän aseesta on monta keskustelua mutta haluan siltin kysyä.
http://www.taiwangun.com/en/mb-01-08-black-well
Tuossa olisi ase. Tulisi vain tarkkuus ammuntaan. Ja jos löytyy niin joskus johonkin peliin. Että olisiko tämä hyvä johonkin ammuntaan ja johonkin peliin, ettei tarvisi heti olla virittämässä?
Kysymys?
13
71
Vastaukset
Valmiina hyviä trk. kivääreitä ei tule mieleen kuin Real Sword SVD, nuo wellit eivät sovellu edes tarkkuusammuntaan kun eivät ole vakiona sitä.
Socom gear Barret:it ja Ares MS388 Eli MSR. on myös parhaimpia mitä saa vakiona RS lisäksi.
soviet.sniper kirjoitti:
Socom gear Barret:it ja Ares MS388 Eli MSR. on myös parhaimpia mitä saa vakiona RS lisäksi.
Onko ne Marui-yhteensopivia?
finsoft kirjoitti:
Onko ne Marui-yhteensopivia?
Ares MS338 on omat tavransa ja omat Upgrade osansa jotka ovat varmasti parempia kuin maruin osat. Alkuperäis valmistajan osat aina parempia kuin halvat kiinakopiot.
Barret:it ovar Marui-yhteensopivia.- Tiedäntiedän
soviet.sniper kirjoitti:
Ares MS338 on omat tavransa ja omat Upgrade osansa jotka ovat varmasti parempia kuin maruin osat. Alkuperäis valmistajan osat aina parempia kuin halvat kiinakopiot.
Barret:it ovar Marui-yhteensopivia.No voisitteko laittaa linkkiä trk. kivääristä jota ei tarvisi virittää heti ja sopisi noihin minun pyyntöihin. Ja mitä tohon welliin täytyy tehdä, että siitä saisi semmoisen millä voisi ampua tarkkuuta ja pelata.
Max hinta olisi 140e
- airsoftkettu
kiddo, sanon tämän taas ja uudestaan: pelikelponen 500e, hyvä 700e ja huippu 100e plus.
Täytyy kaivaa se kommentti täält tai kirjoittaa uusiks, pari esimerkkiä siitä mitä pitää hankkia ja paljonko se maksaa että saa hyvän snipun....- Tiedäntiedän
Täällä missä asun täällä ei ole airsoft seuraa/ ryhmää. En tarvitsisi kuin semmoisen millä voi ampua tarkkuutta ja jos käyn kavereitten kanssa pelaamassa.
- airsoftfin
No osta sit iha mikä vaa jos aiot heittää sen roskakoriin sen jälkee kun menee rikki.
- Tiedäntiedän
No voisiko joku nyt sitten kertoa mikä olisi sitten hyvä trk. kivääri?
Tiedäntiedän kirjoitti:
No voisiko joku nyt sitten kertoa mikä olisi sitten hyvä trk. kivääri?
- Tiedäntiedän
finsoft kirjoitti:
Kysyin kaverilta L96 ja sano,että ihan hyvä. Ja hänellä on käytetty ja toimii hyvin ei viritetty!
- JIHAD!
Tiedäntiedän kirjoitti:
Kysyin kaverilta L96 ja sano,että ihan hyvä. Ja hänellä on käytetty ja toimii hyvin ei viritetty!
No niinhä sitä luulee, kun ei oo tietoo paremmasta.
- airsoftfin
Aina sillä kaverilla on kaikki maasta taivaaseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805