Skitsofreenikon vaimo...

Pelokas...

Siis. Mun sisko on skitsofreenikon vaimo. Niillä on kaks lasta ja se skitso on ulkomaalainen. Tiedän, nyt ihmettelette sitä, että miks se meni skitson kaa naimisiin. Selitys: se rakasti sitä ja aatteli että ei siitä sairaudesta oo mitää haittaa.
Ne sit muutti naimisiinmenon jälkeen sinne ukomaahan ja sai sielä lapsen. Mulle ja mun toiselle siskolle ei oltu eka kerrottu mitää mut sitte meille kerrottii ettei me ihmetellä sitä miks se käyttäytyy nii oudosti. Sillä oli välillä 'pimeitä' kausia, joskus taas ihan hyviä. Sen puheliaisuus ja käytös vaihteli sit sitä mukaa. Mä vähitellen rupesin sit pelkäämään sitä, koska se tuijotteli mua ja kerran se laitto mun hiukset korvan taakse. Mä kerroin Suomessa sit siitä mun yhelle siskolle ja se sano, että mä pysyisin siitä kaukana sen jälkeen. Yhtenä jouluna ne oli meillä ja se skitso yritti houkutella mua pelaan yläkertaan sen kaa jotain tietokonepeliä. Mut onneks mun yks niistä lukuisista siskoista oli siinä ja sano että ei nyt jouluna mennä mitää pelaan ku ollaan kaikki yhessä täälä alhaalla. No, sit me ei onneks ees menty.
Jossain vaiheessa mun sisko ja sen se skitsomies sai toisen lapsen. Vähitellen se mies alko käyttäytymään uhkaavasti niitä lapsia ja mun siskoo kohtaan. Se jopa käyttäyty sillei että ois ollu lyömässä niitä ja karju niille. Mun sisko kerto meille ja sen miehen sijaisäidille siitä ja se pääsi sit niitten lasten kaa turvakotiin. Me täälä Suomessa oltiin ihan paniikissa ja kerrottiin mun siskolle että se vois tulla tänne Suomeen, ja nyt se asuu meillä kun äiti ja isä kävi hakemassa ne tänne.
Siinä samalla se pienempi niistä lapsista alko pelkäämään kaikkia miehiä paitsi mun isää ja mun toisen siskon miestä. Mun toisen siskon miehen syliin se ei suostu tulee vieläkää. Ja se suunnilleen itkee jo kun joku vähän vieraampi mies kattoo siihen... Se on vasta 1,3 vuotta. Tapahtuneesta on jo n. 10 kuukautta...
Ja se mun sisko on yhessä vieläki sen miehen kanssa, mutta sentään asumuserossa. En tajuu sitä, mä en ainakaan pystyis rakastaan miestä joka on huutanu mulle ja melkein lyöny ja ollu uhkaava...

Mua huolestuttaa, että miten mun sisko jaksaa, koska se mies on hirveesti kiinni sen elämässä, ja huolestuttaa kaikilla tempauksilla mun siskon.. Pelkään, että joku päivä sen päässä naksahtaa ja se joutuu suljetulle... Nyt viime aikoina on sentään onneks tapahtunu vähän muutosta parempaan...

Mä toivon että kukaan mun tuttu ei lue näitä tekstei, koska ne tunnistais mut heti... Oli siis vaa pakko purkautuu johonki koska en oo voinu puhuu näist hirveesti kellekkään. Oli kiva kertoo nää sillee anonyymisti.

Mutta koko miestä mä en haluu nähä enää, koska mä tosissani pelkään sitä ja inhoon koko ihmistä. Kyl mä tiiän, että sillä on vaan sairaus ja kuka tahansa voi sairastuu siihen, mutta... Mä en haluu enää olla sen kanssa tkemisissä!!

Huolestuttaa vaa sen mun siskon puolesta, HIRVEESTI.

3

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei omia diagnooseja..

      Miksi huolestuttaa? Eihän lapset asu enää siellä...? Vai asuuko? Asuuko siskosi yhä miehen kanssa?
      Et kertonut onko tuota diagnosioitu mitenkään? Onko miehellä lääkitys?

    • Pelokas...

      Ensinnäkin, huolestuttaa sen takia, koska mies vaikuttaa vieläkin eri maasta paljon sisareni elämään ja kontrolloi häntä, saa siskoni pään sekaisin, ja pelottaa, mitä voi tapahtua, sitten, kun siskoni matkustaa sinne tapaamaan miestään lasten kanssa. Lapset ja siskoni eivät asu siellä.
      On diagnosoitu, lääkitys on, mutta voi olla väärä diagnoosi tai väärä lääkitys.

    • voisaatana

      Miks olet kirjoittanut minusta tänne t: skitsomies
      Ps. Kun näemme taas tapan sinut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe