Minecraft .1.6.2 launcher ei toimi

someboby1

vika on siinä ku kirjaudut siinä on se ladataan versioita ja keskel play ni playta ei voi painaa ja se vaa lataa versioit... ja sit jos laittaa edit profile niin sielt ei löydy versioita

7

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XBOXJUUSTONAPPULA

Annat sen ladata ne versiot mulla kävi sama ongelma, mutta älysin että pitää vain odottaa.

• someboby1

mun mine on koneel... ja miten pitkää pitäis ottaa ku ootin tunnin ni ei voinu paibnaaa play

• Hädissään oleva

Mitä mun pitää tehä ku mul on 1,5,2 ja en osaa päivittää sitä 1,6,2 ku ilma sitä ei pääse pelaa mitää servereitä :s Auttakaa

• Ninzzqu

sama vastaus kuin alemmassa:))

• 1.6.2 launcher

Mitä pitäs tehä ku latasin sen 1.6.2 launcherin ja ei pääse pelaamaan kuin demoa?? Vastauksia

• Ninzzqu

ainakin mä sain sillosen 1.6.2 launcherin youtubesta Aw3s0meMineCraft: tin kanavalta siitä videosta, jossa lukee jtn.. ''how to get minecraft 1.6.2...''. videon alla on mega- nimiselle sivustolle linkki ja sit vaan lataat sieltä sen minen. Toivottavasti auttoi:)

• minä

niin niin.. mites tää liittyy sit pöytäropeihin? bannit vaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe