Osaako kukaan antaa suuntaa anatavia esimerkkejä miten pukea nyt syksyllä noin9 kk ikäinen lapsi ja miten talvella ? Tuntuu että puen aina liikaa tai liian vähän , joten joitain esimerkkejä olisi kiva saada :)? Maalaisjärkeäkin voisin käyttää mutta kysynkin mielipiteitä:)
Vauvan vaatetus?
4
162
Vastaukset
- Nyrkkisääntö
Puet samoin kuin itsesikin.
- Enpäusko
No empä tuota oikein usko.. Vauva ei esimerkiksi lenkillä liiku joten paikallaan sillä on kylmempi? Ja vauvat tarvitsevat muutenkin enemmän vaatetta kuin aikuiset ...
- Äly hoi
Enpäusko kirjoitti:
No empä tuota oikein usko.. Vauva ei esimerkiksi lenkillä liiku joten paikallaan sillä on kylmempi? Ja vauvat tarvitsevat muutenkin enemmän vaatetta kuin aikuiset ...
No tietty sinä siellä lenkillä laitat sen vaivasi makuupussiin tvs. niissä vaatteissa mitkä itselläänkin on. Kun menet sisätiloihin, niin riisut sen ylimääräisen pois. Totuus on se, että vauvoilla on yleensä liian kuuma enempikin kuin kylmä.
- vianna....
Esikoisen aikaan jostain luin hyvän ohjeen alle vuoden ikäisen pukemiseen: laita yksi kerros enemmän kuin sinulla itselläsi on.. Eli nyt kun oli tuulisia ja viileitä päiviä 10 asteessa niin minulla oli housut, t-paita ja fleecepusero. Pojalla 6 kk oli sukkahousut, collegehousut, pitkähihainen paita ja ohut takki nahkatossut ja ohut myssy päässä. Talvella tämä tietysti tarkoittaa niitä välikerrastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453