Ravintola kysely!!

misito

Ollaan lähdössä kuun lopulla Berliiniin,asutaan Potzdamer Platzilla. Meitä on 8hlöä ja tarkoitus mennä juhlistamaan eräänä iltana. Onko teillä hyviä ehdotuksia ravintoista?Mielellään kreikka ,turkki tai italialainen.

9

579

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

Erittäin hyvä italialainen ravintola on nimeltään Ristorante avanti,sieltä saa todella hyviä pihvejäkin.. Tulimme muutama yö sitten Berliinistä ja kahtena iltana kävimme kyseisessä ravintolassa. Eikä kovin kalliskaan esimerkiksi spagetti carbonara oli 6€! Ravintola löytyy osoitteesta Rankestraße 2, joka sijaitsee aivan lähellä KaDeWe tavarataloa. Samalta tieltä löytyy useita muita ravintoloita!

• misito

Kiitos, pistän heti tutkintaan:)

• Juutuu2
        misito kirjoitti:

Kiitos, pistän heti tutkintaan:)

Paikka ei ole tosin lähellä Potsdamer Platzia, mutta Metro U2lla pääse.

• potsdamer

Koko SonyCenter Potsdamerplatzilla on yhtä ravintolamaailmaa, mistä vähän hakemalla löytyy mitä tahansa

• misito

Niin varmaan,on vaan kiva kuulla jotakin suosituksia ja sitten etsiä ne netistä. Ja koska Meitä on useampi niin olisi kiva tehdä varaus etukäteen. Ja jos on omakohtaisia hyviä ravintolakokemuksia otan mielelläni ne vastaan. Kiva kuitenkin tietää että on mistä valitä lähellä.

• Kartoffelladen

Suosittelisin saksalaista kuten Kartoffelladen Europa-Centerissä.

• Korjaus

Anteeksi, muistin ravitsemusliikkeen nimen hiukan väärin. Se ei siis ole Kartoffelladen vaan Kartoffelkiste. Kiva paikka. Europa Centerissä.

• jippuli1

NImestä huolimatta hyvä paikka ja mielenkiintoinen sisustus
      'white trash fast food'

• t-m71

Hackescher Markt juna-aseman alla olevlla aukiolla on Rocco-niminen ravintola, jossa mukava tunnelma ja hyvä palvelu. Aukiolla on myös muita tunnelmallisia hyviä ravintoloita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe