Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta se on hauskaa :D. Kääri kuittiin heinää ja sytytä toisesta ja ime toisesta päästä. Ja puhun nyt heinästä ihan kirjaimellisesti heinästä, en mistään huumeesta.
Heinän polttaminen
21
3264
Vastaukset
- ilkeää naurua
se pallaa iha helveti nopiaa nii ettei siitä paljo mittää irti saa ja savuttaa älyttömästi...
- asdasda:D:D
Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti
- ilkeää naurua
asdasda:D:D kirjoitti:
Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti
ei hitto, eli siis kaikki perustuu tossa rahaa ei polttamisee vai? sitä polttaa mitä vaa jos ei oo rahhaa? en tajuu
asdasda:D:D kirjoitti:
Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti
ei vitun jonne tuu mun luo niin kääritään kannabis sätkiä 500€ seteleistä
- Anonyymi
asdasda:D:D kirjoitti:
Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti
Ja niitä voi tehä ilmaseks paljon nii voi polttaa monta kerrallaan jos pallaa liian nopeesti
- säälittävää
Ei vittu oot nolo jos jotai heinää poltat
- asdasda:D:D
Se on ilmaista ja hyvää!
- gghjjjjj
"Ei vittu oot nolo jos jotai heinää poltat"
No ainakaan se ei oo niin haitallista terveydelle kuin esim. tupakka tai kannabis. Mutta se savu voi kyllä vahingoittaa keuhkoja...
- mr penis
Kowa jäbä ku polttaa HEINÄÄÄ;D
- Anonyymi
Nii on
- fourteen
Päivän naurut :-D
- Mr. merkki
Onko heinän poltto vaarallista?
Mr. merkki kirjoitti:
Onko heinän poltto vaarallista?
Ei ainakaan terveellistä. Vaarallisuudesta en tiedä, mutta siinä on aina tulipalon riski.
- Anonyymi
veh kirjoitti:
Ei ainakaan terveellistä. Vaarallisuudesta en tiedä, mutta siinä on aina tulipalon riski.
Kuka sitä polttais kuivassa heinikossa. Polttaa hiekka alueella nii ei syty mikään palo
- Lutri
Poltin lapiollisen heinää joku kyrpä nääpuri soitti poliisille että täällä poltetaan kuparia?
- haistappaViTtu
IDIOOTTI! tupakkia pitää polttaa
- jjhggg
Tupakkaa nyt ei ainakaan pidä polttaa! Mut ei se heinän polttaminenkaan mitään järkevää oo.
- Kk__
Heinä on suht turvallista polttaa, mutta paikan päällä on hyvä olla asiasta tietävä heinä-Esa.
No en nyt sanoisi ku itellä ku olin hiton typerä nii poltin kolmosella niin alko sattumaan päähän ja käteen
- Hjgggkxc
Juu mä poltin vähän aika sitten, mutta siis tänään mun kaverilla heinää ja mun kurkkuun tuli jotain hiiltä ta jotain ja alko polttaa hirveesti kurkusta. Onko se vaarallista, jos noin käy??
- Anonyymi
Ite laitan ohuen kerroksen pumpulia filtteriks imu päähän nii savut tulee mutta roskat ei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602