Heinän polttaminen

asdasda:D:D

Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta se on hauskaa :D. Kääri kuittiin heinää ja sytytä toisesta ja ime toisesta päästä. Ja puhun nyt heinästä ihan kirjaimellisesti heinästä, en mistään huumeesta.

21

3140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkeää naurua

se pallaa iha helveti nopiaa nii ettei siitä paljo mittää irti saa ja savuttaa älyttömästi...

• asdasda:D:D

Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti

• ilkeää naurua
        asdasda:D:D kirjoitti:

Savuttamisella ei ole väliä, ja se on ilmasta nii ei haittaa vaikka palaa nopeasti

ei hitto, eli siis kaikki perustuu tossa rahaa ei polttamisee vai? sitä polttaa mitä vaa jos ei oo rahhaa? en tajuu

• asdasda:D:D kirjoitti:

ei vitun jonne tuu mun luo niin kääritään kannabis sätkiä 500€ seteleistä

• Anonyymi
        asdasda:D:D kirjoitti:

Ja niitä voi tehä ilmaseks paljon nii voi polttaa monta kerrallaan jos pallaa liian nopeesti

• säälittävää

Ei vittu oot nolo jos jotai heinää poltat

• asdasda:D:D

Se on ilmaista ja hyvää!

• gghjjjjj

"Ei vittu oot nolo jos jotai heinää poltat"
        No ainakaan se ei oo niin haitallista terveydelle kuin esim. tupakka tai kannabis. Mutta se savu voi kyllä vahingoittaa keuhkoja...

• mr penis

Kowa jäbä ku polttaa HEINÄÄÄ;D

• Anonyymi

Nii on

• fourteen

Päivän naurut :-D

• Mr. merkki

Onko heinän poltto vaarallista?

• Mr. merkki kirjoitti:

Onko heinän poltto vaarallista?

Ei ainakaan terveellistä. Vaarallisuudesta en tiedä, mutta siinä on aina tulipalon riski.

• Anonyymi
        veh kirjoitti:

Ei ainakaan terveellistä. Vaarallisuudesta en tiedä, mutta siinä on aina tulipalon riski.

Kuka sitä polttais kuivassa heinikossa. Polttaa hiekka alueella nii ei syty mikään palo

• Lutri

Poltin lapiollisen heinää joku kyrpä nääpuri soitti poliisille että täällä poltetaan kuparia?

• haistappaViTtu

IDIOOTTI! tupakkia pitää polttaa

• jjhggg

Tupakkaa nyt ei ainakaan pidä polttaa! Mut ei se heinän polttaminenkaan mitään järkevää oo.

• Kk__

Heinä on suht turvallista polttaa, mutta paikan päällä on hyvä olla asiasta tietävä heinä-Esa.

• No en nyt sanoisi ku itellä ku olin hiton typerä nii poltin kolmosella niin alko sattumaan päähän ja käteen

• Hjgggkxc

Juu mä poltin vähän aika sitten, mutta siis tänään mun kaverilla heinää ja mun kurkkuun tuli jotain hiiltä ta jotain ja alko polttaa hirveesti kurkusta. Onko se vaarallista, jos noin käy??

• Anonyymi

Ite laitan ohuen kerroksen pumpulia filtteriks imu päähän nii savut tulee mutta roskat ei

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      357
      4821
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      131
      4219
    3. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      1
      2626
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      214
      2566
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      104
      2344
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2179
    7. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1794
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1519
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      52
      1371
    10. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1366
    Aihe