varsinainen keskustelupalsta

kiitti mulle riitti

Mielestäni koko suomi24:n keskustelupalstat pitäisi lopettaa.
Asiallisuus on joka osiosta kadonnut tyystin. Jos edes yrität jonnekin jonkun asiallisen viestin laittaa niin jo on kohta kymmenen asiatonta, mautonta, täysin asiaankuulumatonta vastausta tullut.
Suhteessa ehkä yksi sadasta viestistä on sellaisia jotka on asiallisia ja kyseiseen keskusteluosioon ylipäätään liittyviä.
Ihan tiedoksi että seksiosiokin on ihan erikseen jonne voivat kaikki omia fantasioitaan ja vilkasta mielikuvitustaan mennä purkamaan. Tuntuu vain vähän joka osastoon sekaantuvan epämääräiset kirjoittelut joista ei aina oikein voi edes tietää, että onkohan tämä ihan tosissaan kirjoitettu - henkilöiden itsensä kannalta toivon ettei!
Kiitos ja näkemiin.

3

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Älä leikistä suutu! Meitä on moneksi, ja jatka vain sinnikkäästi, sillä se palkitaan, ja toivossa on hyvä elää.

• hunajapillu

Samaa mieltä! Miksi ihmiset eivät vaali keskusteluteemojen puhtautta. Epäilen että seksihieronnasta kiinnostuneille on ihan omia keskustelupalstojaan. Toivottavasti ihmiset olisivat enemmän kuin sinä ja kunnioittaisivat tiettyjä sääntöjä ja hyvän maun rajoja.

• Poisvaan

Olen juuri samaa mieltä, tällaiset palstat eivät ole tätä päivää. Ihmiset reagoi joka juttuun negatiivisesti ja sekö on tämän päivän Suomea, ei helevetti, että asiasta kun asiasta keskustelu käydään aina ikävässä fiiliksesssä. Ketä tällaiset palstat auttaa, ei ketään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1021
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      866
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe