kihloissa 20 v ja 2 lasta, rempattu taloa yhessä ja minun rahoilla myös, miten käy kun talo avo muijjan nimissä ja tulis ero ja ei olla naimisissa, saanko latin latia jos tielle joutuu kiitos!
kihloissa 20 vuotta
3
244
Vastaukset
- 17+3
Et välttämättä saa mitään läksiäistä. Jos näyttö oikeudessa piisaa, niin voit toki saada talousmenoja oleellisesti suuremmista rahoituksistasi ja remottityöstä korvausta oikeuden harkinnan mukaan. Tällaisista ratkaisuista olen lukenut, mutta tapauksittain.
Pienten lasten huoltajalle voi oikeus määrätä asumisoikeuden määräajaksi, mutta taitaa äiti vetää pidemmän korren. - 6+7=?
5 vuotta avoliitossa tai lapsia on laillisesti sama kuin avioliitto eli ilman avioehtoja eron sattuessa puolikas molemmille.
- Ei ole sama
Avoliitto ei ole lainkaan sama kuin avioliitto (ilman avioehtoja tai testamentteja). Avoliitosta erotessa tai toisen kuollessa ei saa oikeutta toisen omaisuuteen.
Kuitenkin avoerossa voi nykyisin vaatia hyvitystä, jos on auttanut toista kasvattamaan tai ylläpitämään varallisuuttaan. Silloin avoliittolaisilla pitää kuitenkin olla yhteisiä lapsia, tai avoliiton on täytynyt jatkua ainakin 5 vuotta.
Kätkäläisen kannattaa siis kertoa tämä avokilleen, jos ero uhkaa. Kätkäläinen on hyvinkin tasoitusta ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1385230Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271554- 1041432
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621368Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781204- 59962
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129932- 53890
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215806- 47717