Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pojastamme tuli tänään...

Veeti,Väinö ja Venho

Venho Arvo Antero

15

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksi

      Venho on aika erikoinen, mutta kyllähän se ihan kivalta kuulostaa! Arvo Anterossa ei mitään vikaa, vaikkakin Venho Arvo Antero ehkä pikkuisen vaikea sanoa perätysten.

    • janne ja tale

      yrjöttävä nimi. Mutta vieläkin yrjöttävämpi on tuo Veeti Johannes.

    • mielipide.

      Mielenkiintoinen harvinaisuus. Ei ehkä tule koko kansan suosikkia mutta kiva kuitenkin. Samankaltainen kuin Tenho.

    • Primrose

      Kiva kuulla, millaisiin nimiin ihmiset päätyvät.
      Itse olen sitä mieltä, että poika on nyt Venho ja pulinat pois! Tulevina vuosina hän itse pahentaa tai parantaa harvinaisen nimensä.

    • Sääli lasta

      Napsahti sitten elinkautinen!!!

      • 33333366

        Ei sentään ihan elinkautinen, onneksi. 18 vuotiaanahan tuonkin typerän nimen voi vaihtaa johonkin järkevämpään.


    • 9+0

      Meille nimi ei sopisi, koska sukunimemme on Venho ;)

    • Tintr

      Mielenkiintoinen etunimi :)

    • Inhoan

      Rehellisesti? Aivan hirveitä nimiä kaikki. Varsinkin Veeti.

      • iida

        kauniita nimiä kaikki ! mutta en ymmärrä miksi tulet kyselemään netissä toisten mielipiteitä nimistä?! kun sanot että rehellisesti, saat luultavasti joiltakin p*skaa niskaan.


      • Naiset taas...
        iida kirjoitti:

        kauniita nimiä kaikki ! mutta en ymmärrä miksi tulet kyselemään netissä toisten mielipiteitä nimistä?! kun sanot että rehellisesti, saat luultavasti joiltakin p*skaa niskaan.

        P*skaa? Rehellinen mielipide on rehellinen mielipide, oli se positiivinen tai negatiivinen. Suomalaisilla on näköjään tapana käsittää negatiiviset mielipiteet p*skan satamisena niskaan. Vaan molemminpuolinen mielipiteensä jokaisella on oikeus kertoa, varsinkin jos sitä on nimenomaan pyydetty.


    • Lapsraasu

      Voi elämän kevät!!!!

      • georgegeorge

        Venho on ihan kiva nimi :):)


      • Aaron Aalto
        georgegeorge kirjoitti:

        Venho on ihan kiva nimi :):)

        Väinö on maailman kauhein nimi!!!
        Keksiskö kukaan listaa A kirjaimella alkavista nimistä?


    • kukkuuluuruu

      Kiva nimi. Venho ja Arvo varsinkin. Antero ei kolahda mutta sopii kyllä tohon perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe