Olen 29-vuotias, sosiaalinen ja muiden kanssa helposti toimeentuleva nainen. Olen liikunallinen ja raitis, juomingit rajoittuu muutaman lasilliseen viiniä vuodessa. Intohimon urheilu ja tykkään elää terveellisesti. Olisi mukava saada edes vähän samanhenkistä asumisseuraa!
Etsin nimittäin pidempiaikaista asumisvaihtoehtoa, ja olisi mukavaa jos tulisimme toimeen hyvin, niin että voisimme jakaa jopa päivän kuulumisia pelkän asunnon sijaan!
Aloitan opiskelut elokuun puolessavälissä.
Aluetoiveina Helsinki/vantaa (käyn töissä Vantaalla).
Kämppistoiveena nainen!
Halutaan vuokrata huone Helsinki/Vantaa viimeistään 31.8 alkaen
mrita1
1
308
Vastaukset
- Mrita1
Mailaa siis osoitteeseen: [email protected]
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20811930
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233014Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 472535
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342105Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969- 381955
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71827