Naapurin miestä

NakuNaapuri

Rakennettiin ihana puutalo uudelle asuntoalueelle. Meidän kanssa yhtäaikaa rakensi moni muukin perhe omaa unelmaansa. Yhdet rajanaapurit ovat jo ehtineet eroamaankin, mutta mä kiinnitin silmäni jo rakennustyömaalla yhteen toiseen naapurin mieheen. Se naapurin eronnut mieskin on tosi namupala, mutta sen entinen akka on sellainen hyeena, että parempi pitää näppini erossa, vaikka mieskin nykyään virallisesti vapaata riistaa onkin.

Nyt kun ollaan jo kaikki perheet asetuttu muvasti taloksi, on kiva katsella kun se edelleen naimisissa oleva naapurin mies ajaa nurmikkoa tai tekee muita pihahommia. Näen häntä usein myös kylätalolla, kun haemme tai tuomme lapsia. Ensi alkuun kävin myös hänen kanssaan samassa äiti-isä-lapsi jumpassa, mutta lopetin siellä käymisen, koska ajauduin liian usein hänen lähettyvilleen. Täytyy pitää matalaa profiilia, ettei koko kylä huomaa mun ihastumistani.

Tänään oli kylän kesäjuhlat. Tietenkin taas ajauduin juttusille naapurin miehen kanssa. Puhuttiin heidän epäonnistuneesta lomareissusta ja lomailusta yleensäkin. Pitää yrittää jutella ihan normaalisti, ettei vaan mee flirtin puolelle. Naapurin miehen pullataikinavaimollakin on silmät päässä, joten yritin käyttäytyä luonnollisesti. Ilmeisesti naapurin miehellä on kans jotain tuntemuksia mua kohtaan, koska oli kovasti kiinnostunut, kun kerroin, että olen ensi viikolla yksin kotona. Mies ja lapset lähtee anoppilaan mökille ja jättää mut hoitaan rästihommia, kuten kalusteiden maalaamista ja muuta sisustushommaa. Tulin „vahingossa“ maininneeksi, että yksi kaappi on tosi raskas siirrellä, mutta aion kuitenkin maalata senkin ensi viikon aikana.

Tiistaina mulla oli maalaushommat jo hyvässä vaiheessa, kun naapurin mies tuli soittaan ovikelloo. Sillä oli ruohonleikkurin bensa lopussa ja nurmikko lähes jo valmiiksi parturoituna. Olin „vahingossa“ tullut viikonlopun kesäjuhlissa maininneeksi, että meillä on pari kanisterillista varastossa. Mentiin yhessä sinne varastoon. Ihmettelin kun naapurin mies laittoi oven perästä kiinni. Mietin, että olikohan sillä bensa edes oikeasti lopussa. „Kuule, kun mun tekis mieli…“ Mä käännyin häneen päin ja totesin ykskantaan: „Niin munkin.“ Meidän huulet kohtas ja suudeltiin nopeesti, mutta kiihkeesti. Bensakanisteri vaihtoi omistajaa ja naapurin mies lähti. Kuiskasin nopeesti perään, että tuu illalla meille.

Meillä ei ole onneksi liikkeen tunnistavia pihavaloja, koska muuten ois kyllä tosi riskaabelia kutsua naapurin miestä meille kylään. Elokuun illat on jo onneksi sen verran pimeitä, ettei kaikki näy naapuriin asti. Mua hermostutti. Entäs jos se naapurin mies ei pääsekään lähteen pullataikinavaimonsa luota meikää moikkaamaan. Kello heitti jo kymmentä, kun koputit hiljaa oveen. Mulla oli ikkuna auki, joten olin jo kuullut sun askeleet pihalta.

9

17916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NakuNaapuri

      Päästin sut nopeesti sisään ja seistiin vastakkain pimeässä eteisessä. Tuoksuit suihkunraikkaalle. – “Mä oon halunnut sua siitä lähtien, kun ekan kerran näin sut vasara kädessä.” – “Suakin oli aina kiva kattella maalaustelineillä kiipeilemässä…” Sinä iltana ei sitten muuta puhuttukaan. Oli ihanaa suudelle sun vahvoja huuliasi. Me ei päästy sieltä eteisesti aluksi minnekään. Sun kädet vaelsi mun selällä ja pepulla, mun kädet sun niskassa ja hiuksissa. Suudeltiin kaikella sillä kiihkolla, mitä näiden kahden vuoden aikana oli patoutunut meidän väliin.
      Mulla oli yllä tiukka t-paita ja kesäinen hame. Sulla taisi olla farkut jalassa, mutta mä avasin ne sun housut melko nopeesti, joten ne ei jääneett niin tarkkaan mieleen. Sun t-paidan mä muistan paremmin. Siinä t-paidassa olin sut usein nähnyt ennenkin. Siirryttiin suudeltaessa eteisestä olohuoneeseen. Olin laittanut verhot jo aikaisemmin kiinni, ettei vaan kukaan nää meitä touhuissa.

      Mun käsi kävi sun housujen sepaluksella. Vaikutit jo kovalta. Siksi uskalsinkin heti avata ne housut ja laskee niitä alemmas, ennen kuin istuttiin sohvalle. Mä olin niiden kesäjuhlien jälkeen ostanut toiveikkaana uudet alusvaatteet. Ne oli sellaiset vaaleat turkooseilla pitseillä. Tässä kohtaa kyllä tajusin, että sä haluat mua rintsikoiden väristä tai uutuudesta riippumatta. Nostit mun t-paidan ylös ja kokonaan pois. Mun käsi vaelsi sun avointen housujen alueella. Sun valkoiset boxerit oli kovana. Mun hetkeni oli koittanut. Saisin kohta naapurin miehen munan suuhuni.

      Sä suutelit just mun kaulaa ja hapuilit rintaliivien hakasten suuntaan. Mä halusin ottaa sulta ensin suihin, joten riisuin nopeesti sun t-paidan pois ja laskeuduin lattialle polvilleni. Vedin sulta housut kokonaan pois ja lähestyin niitä valkoisia boxereita. Sä nojauduit taaksepäin sohvalla ja odotit kohtaloasi. Boxerit lensi lattialle ja sun komeutesi oli mun edessäni. Otin sen ensin käteeni ja vedin pari kertaa esinahan terskan yli ennen kuin otin sun touhutippaisen kalun suuhuni. Sulla ei ollut yhtään isompi vehje kuin omalla miehellänikään, mutta oli ihanaa saada vuosien jälkeen uutta miestä suuhunsa. Mä imin sua antaumuksella ja vedin sua kitalakeen asti. Sä katsoit välillä kiinteästi mun työskentelyä ja välillä huokaisten nojasit sohvan selkänojaan. Mä aloin jo kostua alapäästä, koska halusin saada tän vieraan vehkeen sisälleni. Jossain vaiheessa avasit mun rintaliivit ja hyväilit hiukkasen mun rintojani, mutta antauduit taas mun suuni ja kieleni valtoihin.

      Mä tipautin hameeni alemmaksi ja kun et enään kestänyt mun innokasta suutani nykäisit mut mukaan makuuhuoneeseen. Hame tippui lattialle. Olin vaihtanut iltapäivän visiittisi jälkeen puhtaat lakanat, koska toivon pääseväni tosi toimiin illemmalla sun kanssa.

      Menin sängyn reunalle istumaan. Sun kalusi seisoi pystyssä mun edessä. Menin selälleni ja levitin jalkani, samalla kun nostin jalat sängyn reunalle koukkuun. Sä tulit lähemmäksi. Mä laitoin silmät kiinni. Ottaisitko mun stringit ensin pois vai panisitko mua stringit jalassa? Tunsin sun terskan häpyhuulillani stringien läpi. Aah, sä taisit tuntea mun fantasiani, koska siirsit stringejä vaan hiukan sivuun ja painuit nopeesti mun sisään, heti ensi vedolla ihan pohjaan. Mä kiljaisin nautinnosta. Painuit muhun kolme neljä kertaa nopeasti ja sitten muutaman kerran hitaammin. Älä lopeta!!

      • NakuNaapuri

        Voi ei, sä vetäydyit kuitenkin nopeasti pois. Sä kiusaat mua. Nyt vedit ne stringit pois, menit lattialle polvillesi ja levitit sormillasi mun häpyhuulia. Nuolit hitaasti mun emättimen suuta ja sitä aluetta klitoriksen ja emättimen aukon välillä. Levitit mun häpyhuulia klitoriksen vierestä vielä lisää, että sait klitoriksen oikein kunnolla esille. Sun karhea kielesi oli jotain käsittämättömän kiihottavaa mun klitoriksella. Mä nautin sun käsittelystä ja puristin itse samalla emätinlihaksiani yhteen ja erilleen tehostaakseni tätä nautintoa. Mä en halunnut vielä tulla, mutta sä osasit hommasi. Ei kestänyt kauaa ennenkuin jo sain ensimmäisen orgasmini sun samalla levittäessä jalkojani. Halusit nähdä kuinka mun vaginani värähteli orgasmin pauloissa.

        Mä vaikeroin nautinnosta ja vedin itseni ylemmäksi sänkyyn. Sä tulit mun viereeni edelleen nälkäisenä. Sun kädet meni mun rinnoille ja otit yhden nännin suuhuni. Sun karhea kielesi oli mun nännienkin mieleen. Tunsin kuinka sun kaluasi koveni mun reittä vasten. Tulit mun päälle ja mä levitin taas jalkovälini sua varten. Tällä kertaa työnnyit aluksi sisään hitammiin. Mä nostin itseäni sua vasten. Älä kiusaa mua, vaan paina se kalus syvälle. Onneksi tajusit, että mä haluun sua nyt ja heti. Aloitit oikein kunnon elämän nostamalla mun jalat sun olkapäille. Mä vaan kiljahtelin kiihkosta. Mä niin himosin sua. Jossain kohtaa luiskautin sut ulos ja käännyin nopeasti ympäri. Mä halusin sua eri asennosta. Mä nostin mun peppua ylemmäs ja sä painaudut mun emättimeen takaa päin. Tunne oli valtava ja sä painoit oikein kunnolla. Samalla otit toisella kädellä rinnoistani rajusti kiinni ja suutelit mun kaulaa ja korvia kovaa. Anna nyt mulle kaikki, koska ei sitä tiedä koska taas päästään samaan sänkyyn.

        Kauaa et enään kestä. Vedät vielä viimeiset vedot mun pepusta tiukasti kiinni pitäen. Mun kovat nännit hakkaa ihanasti puhtaita lakanoita vasten, kun sä tuut muhun. Olet ollut niin hiljainen koko aktin ajan, mutta nyt susta kuuluu eläimellisiä ääniä. Retkahdat mun viereeni kyljellesi makaamaan. Mä haluun vielä toisenkin orgasmin. Käännyn kans selälleni sun vieraan ja levitän jalkani. Toinen reisi ja sääri kietoutuu sun lonkan ympärille. Mun pilluni on ihan märkänä sun nesteistä. Otan sitä hiukan sormella suuhuni. Hieron turvonnutta klitoristani sun nesteillä ja sä hierot yhdellä kädellä mun rintoja ja nännejä. Saan nopeasti uuden orgasmin, jonkä säkin tunnet mun jalkani puristaessa sun kroppaa.

        Ihan hetki maataan hiljaa yhdessä, kunnes katoat olohuoneeseen pukemaan. Ulko-ovi kolahtaa ja mä silittelen juuri saanutta itseäni onnesta mykkänä. Lipaisen vielä kerran sun nestettä suuhuni ja menen sitten suihkuun. Nukahdan helposti ja aamulla alan suunnitella seuraavaa kertaa… Jos vaikka loppuviikosta tarvitsisin apua sen ison kaapin siirtämisessä!


      • - M
        NakuNaapuri kirjoitti:

        Voi ei, sä vetäydyit kuitenkin nopeasti pois. Sä kiusaat mua. Nyt vedit ne stringit pois, menit lattialle polvillesi ja levitit sormillasi mun häpyhuulia. Nuolit hitaasti mun emättimen suuta ja sitä aluetta klitoriksen ja emättimen aukon välillä. Levitit mun häpyhuulia klitoriksen vierestä vielä lisää, että sait klitoriksen oikein kunnolla esille. Sun karhea kielesi oli jotain käsittämättömän kiihottavaa mun klitoriksella. Mä nautin sun käsittelystä ja puristin itse samalla emätinlihaksiani yhteen ja erilleen tehostaakseni tätä nautintoa. Mä en halunnut vielä tulla, mutta sä osasit hommasi. Ei kestänyt kauaa ennenkuin jo sain ensimmäisen orgasmini sun samalla levittäessä jalkojani. Halusit nähdä kuinka mun vaginani värähteli orgasmin pauloissa.

        Mä vaikeroin nautinnosta ja vedin itseni ylemmäksi sänkyyn. Sä tulit mun viereeni edelleen nälkäisenä. Sun kädet meni mun rinnoille ja otit yhden nännin suuhuni. Sun karhea kielesi oli mun nännienkin mieleen. Tunsin kuinka sun kaluasi koveni mun reittä vasten. Tulit mun päälle ja mä levitin taas jalkovälini sua varten. Tällä kertaa työnnyit aluksi sisään hitammiin. Mä nostin itseäni sua vasten. Älä kiusaa mua, vaan paina se kalus syvälle. Onneksi tajusit, että mä haluun sua nyt ja heti. Aloitit oikein kunnon elämän nostamalla mun jalat sun olkapäille. Mä vaan kiljahtelin kiihkosta. Mä niin himosin sua. Jossain kohtaa luiskautin sut ulos ja käännyin nopeasti ympäri. Mä halusin sua eri asennosta. Mä nostin mun peppua ylemmäs ja sä painaudut mun emättimeen takaa päin. Tunne oli valtava ja sä painoit oikein kunnolla. Samalla otit toisella kädellä rinnoistani rajusti kiinni ja suutelit mun kaulaa ja korvia kovaa. Anna nyt mulle kaikki, koska ei sitä tiedä koska taas päästään samaan sänkyyn.

        Kauaa et enään kestä. Vedät vielä viimeiset vedot mun pepusta tiukasti kiinni pitäen. Mun kovat nännit hakkaa ihanasti puhtaita lakanoita vasten, kun sä tuut muhun. Olet ollut niin hiljainen koko aktin ajan, mutta nyt susta kuuluu eläimellisiä ääniä. Retkahdat mun viereeni kyljellesi makaamaan. Mä haluun vielä toisenkin orgasmin. Käännyn kans selälleni sun vieraan ja levitän jalkani. Toinen reisi ja sääri kietoutuu sun lonkan ympärille. Mun pilluni on ihan märkänä sun nesteistä. Otan sitä hiukan sormella suuhuni. Hieron turvonnutta klitoristani sun nesteillä ja sä hierot yhdellä kädellä mun rintoja ja nännejä. Saan nopeasti uuden orgasmin, jonkä säkin tunnet mun jalkani puristaessa sun kroppaa.

        Ihan hetki maataan hiljaa yhdessä, kunnes katoat olohuoneeseen pukemaan. Ulko-ovi kolahtaa ja mä silittelen juuri saanutta itseäni onnesta mykkänä. Lipaisen vielä kerran sun nestettä suuhuni ja menen sitten suihkuun. Nukahdan helposti ja aamulla alan suunnitella seuraavaa kertaa… Jos vaikka loppuviikosta tarvitsisin apua sen ison kaapin siirtämisessä!

        On kuin eroottinen novelli.
        Toivottavasti kaikki tuo on oikeasti tapahtunut.


    • mies muuan vuosiker

      hienoa,.. tulisipa minullakin samanlainen tilaisuus ,. ;))
      naapurin rouvat ovat ihania,.. ;))

    • Eräs teräsmies!

      Mahtava kertomus! Tulisipa tuo meidän naapurin rouva kans pyytämään kaapin siirtohommiin.

    • anonyyminen ;)

      mä oon miettiny et voisin alkaa huoraa kuka mies olis tarpees

    • Kerrostalossa

      Muutin vasta kerrostaloon missä ikkunat on kulmittain. Olen seurannut miestä mikä tulee kotiin ja riisuutuu. Vanhempi mies mutta jotenkin komea. Kerran kun otti alkkaritkin pois ja rupes runkkaa jonkun lehden kanssa niin nuorikin tyttö kostu kunnolla. Panin kunnolla valot päälle ja menin ikkunan eteen riisumaan, mies tuli ikkunan eteen kulli kourassa kun riisuin kaikki. Meni vartti kun ukko oli oven takana kysymässä voiko tarjoo viiniä naapurina. En ollut kerinnyt pukeutumaan kun tuli, annoin sen katsella stingejäni ja ohkasia rinsikoita. Sitten tuli viereen ja rupesi hyväilemään, kun työnsi sormensa pilluuni sain melkein orkun vieraasta miehestä. Kyllä hoiteli ja nai kunnolla vaikka oli 28v vanhempi.

      • gfoued

        Tänään mä saan munaa koko päivän molempiin..


    • seryh

      lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääämmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe