12v?

TällähetkelläBi

Onko teidän mielest 12v liian nuori päättää onko lesbo, bi, hetero?

14

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TällähetkelläBi

      Ja muo pelottais kertoo mun kavereille ku ne on ihan lesboja vastaan... :(

      • Aurinkokissa_

        Ei sun tarvitse päättää mitään. Ei heterotkaan tule mihinkään "päättämisikään", jossa ne päättää olevansa heteroita... Sinä olet mitä olet. Tottakai seksuaaliset tuntemukset saattaa vaihdella elämän aikana, ainakin nuorena. Usein monet puhuvat, että he "tajusivat" olevansa esim lesboja sen ja sen ikäisenä.. Minä tajusin se yläasteella, aavistelin jo ala-asteella.

        Mutta jos olet kiinnostunut tytöistä sekä pojista (siltä vaikuttaa, kun kerta et tiedä oletko hetero vai bi vai lesbo..?) niin minä veikkaisin että bi. Ja kyllähän se selkiää siitä ajan kanssa :) Voithan aina vastata kysymyksiin suuntautumisesta, että "en tiedä"

        Äläkä huoli noista kavereista, noin nuorilla on yleensäkin aika mustavalkoisia käsityksiä kaikesta.. Kotoa saatuja mielipiteitä. Ja varmasti on ikäisiäsi nuoria, joilla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan :) ja voihan olla että kaverien suhtautuminen muuttuu kun kerrot itsestäsi. Eikö se ole kaveri eikä mikään, jos ei hyväksy sinua omana itsenään!


    • Saaolla

      Ei mitään hätää, kaikki paranee ja selkiytyy ajan myötä. Saat olla juuri sitä mitä olet, eikä mitään ole pakko lyödä lukkoon. Tai vaikka löisitkin nyt lukkoon, saat kyllä tilaisuuksia harkita myöhemmin uudelleen. Mitä kavereihinkin tulee, sekin tilanne paranee ajan myötä. Koulussa ollaan vielä aika homokielteisiä, mutta ihmiset kasvavat ja kaveriporukka muovautuu ihan eri tavalla, kun elämänpiiri laajenee. Jatka vaan samaan malliin ja muista, että edessä on vielä kaikkea kivaa ja ennalta-arvaamatontakin :)

    • Anonyymi

      Ei itse olen lesbo ja olen 12v

      • Anonyymi

        Moii. Ite haluisin tyttöystävän. Haluisitko tulla snäppää? @sella_moi addaa


    • Anonyymi

      Eihän toi oo mikään päättämiskysymys. Olet vain oma itsesi, valitset seurasi ja harrastuksesi sen mukaan mistä eniten tykkäät. Kaikki menee sit omalla painollaan siihen suuntaan mihin taipumuksesi johtavat. That`s simple.

    • Anonyymi

      Noh en minä sitä itse vielä sillon tiennyt että olen lesbo, mutta kyllä siitä on aina ollut vihjeitä. (Ei ihastumisia poikiin, ensimmäinen pusu tytöltä yms)

      • Anonyymi

        Tuosta viestin aloituksesta on jo seitsemän vuotta aikaa ja aloittaja on jo täysi-ikäinen. Toivottavasti elämä on kohdellut hyvin ja olet löytänyt itsesi ja etsimäsi.
        Kyllä sitä tuossa iässä varmsti alkaa käsitellä ja pohtia sitä mikä on ja se on pitkä prosessi, että sen lopullisesti "hahmottaa". Teini-ikä on muutenkin vähän pahaa aikaa etsiä itseään, kun on vielä niin epävarma itsestään ja muiden kommentit ja mielipiteet ottaa niin vakavissaan ja tosissaan.


    • Anonyymi

      oon lesbo ja tiesin se jo 10-11 vuotiaana, oon nyt 12

    • Anonyymi

      Pissikö oma koira petiin?

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen seonnut aloituksessa kysyy? Antakaa edes lasten olla rauhassa lapsia ja sotatkaa vain omaa elämäänne. - Nm. Prkl

      • Anonyymi

        Jos aloitus on tulkittavissa niin, että kysyjä on oikeasti ollut 12-vuotias, niin nythän kyseinen henkilö on jo 20-21. Eiköhän nuo kuviot ole silloin vähän selvempiä.


      • Anonyymi

        En ymmärrä pointtia. Itse ihastuin ekaa kertaa 10-vuotiaana tyttöön, ja nimenomaan ihastuin, en ihaillut, kuten sitä aikuiset yritti selittää. Nyt 42-vuotiaana kiinnostun edelleen vain naisista, joten aika pitkä vaihe mulla on tässä ollut, vaiheeksikin tämän aikuiset selitti. Mihin ihmeeseen maailma olikaan mennyt vuonna -91, kun jo 10-vuotiaat pohtii ovatko lesboja?! Ei ymmärretä sitä, että ihan samoin me ihastumme nuorena kuin heterotkin, alkaa usein juuri siinä 10-11-vuotiaana.


    • Anonyymi

      ei ole, ja seksuaalista suuntautumista ei päätetä, se tiedetään sitten ajallaan :)
      ite oln lesbo ja aseksuaali, älysin olevani lesbo 10 vuotiaana, nyt oon 12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe