Koska katoin äsken sen salaisuudet videon kommentit nii siellä oli jotain R.I.P Tuuli...
Onko se kuollu?
(En fanita tuulia)
Onko Tuuli kuollu?
26
1757
Vastaukset
- Rest in p
Valitettavasti :( On ne auto-onnettomuudet ihan kamalia. Levätköön rauhassa
- R__A__K__A__S
O.o
- joohee
Täh? Kuollut? En usko, sillä siitä tulisi hirveät uutiset.
- enpä usko
En usko että se on kuollu!
Jos Tuuli kuolis niin siitä olis joka lehdessä jotain juttua!- piece&love
atrytone kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä
Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.
- #Yolo guy
piece&love kirjoitti:
Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.
Piece&love, oikein sanittu
- ahlelek~
#Yolo guy kirjoitti:
Piece&love, oikein sanittu
on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan
- Juww
atrytone kirjoitti:
Tuuli on Oikarinen... Ja eikös Robinistakin ollut juuri, et se ois kuollu? Sen jälkeen iltalehdessä luki jtn sinneppäin että kauheita nettipiloja, että jokku julkkikset ois kuollu autokolarissa... Eli joo, tuuli ei oo kuollu :D Koska mun tuttu on samassa koulussa kun se, niin tietääkseni Tuuli eli vielä perjantaina :D
- kepa2015
atrytone kirjoitti:
Sen sukunimi on Oikarinen!
- kinuskikakku
ahlelek~ kirjoitti:
on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan
"ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿
Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)
Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx! - tyttö_97
kinuskikakku kirjoitti:
"ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿
Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)
Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx!Mutta kuitenkin Tuuli Oikarinen ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^
Olet oikeassa kinuskikakku!
- Booooooo
Ei se oo kuollu!!!Seuraan sitä instas ja se laittaa vähä välii sinne kaikkee!!!:D:D
- Tuulifani-98
Nii ja mie olin sen keikal vähän aikaa sitte!
- Minäääääääääääää
Eihän se tarkota et jos instaa tulee kuvii et ei oo kuollu. Hyvä esimerkki on Paul Walker. Kuvia tulee edellee instaa ja se on varmistettu viralliseks
- elämä on
Toivottavasti on... stna joku tosissaan fanittaa sitä¿ xD
- Autotunepaska
On onneksi
- SU0M1337
HAHAHAHAAHAHHAHAHA PASKA SE VAAN ON
- Nijnk
En usko että laulaa enää vuonna 2016
Se kommentti oli siellä jo ties kuinka kauan sitten ja just joskus Tuulilta tuli ilmeisesti uusi single, niin että...
- entinen korppi
No tietty on mähän ajoin autol sen päält :P
- RAKAS_
lol otattekste nää trollit näin tosissaa? xDDDDDlolololololol
- 173
en mä tiiä onks se kuollu, se kyl laulaa viel. Se ehkäpä laulaa haudasssa:3
- 170743
En oo varma
- Anonyymi
Ei taida olla. Samanlainen inisijä kuin Anna Puu. Just nyt esiintyy Lahdessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883