Onko Tuuli kuollu?

R__A__K__A__S

Koska katoin äsken sen salaisuudet videon kommentit nii siellä oli jotain R.I.P Tuuli...

Onko se kuollu?

(En fanita tuulia)

26

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rest in p

      Valitettavasti :( On ne auto-onnettomuudet ihan kamalia. Levätköön rauhassa

      • R__A__K__A__S

        O.o


    • joohee

      Täh? Kuollut? En usko, sillä siitä tulisi hirveät uutiset.

    • enpä usko

      En usko että se on kuollu!
      Jos Tuuli kuolis niin siitä olis joka lehdessä jotain juttua!

      • atrytone

        Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä


      • piece&love
        atrytone kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä

        Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.


      • #Yolo guy
        piece&love kirjoitti:

        Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.

        Piece&love, oikein sanittu


      • ahlelek~
        #Yolo guy kirjoitti:

        Piece&love, oikein sanittu

        on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan


      • Juww
        atrytone kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä

        Tuuli on Oikarinen... Ja eikös Robinistakin ollut juuri, et se ois kuollu? Sen jälkeen iltalehdessä luki jtn sinneppäin että kauheita nettipiloja, että jokku julkkikset ois kuollu autokolarissa... Eli joo, tuuli ei oo kuollu :D Koska mun tuttu on samassa koulussa kun se, niin tietääkseni Tuuli eli vielä perjantaina :D


      • kepa2015
        atrytone kirjoitti:

        Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä

        Sen sukunimi on Oikarinen!


      • kinuskikakku
        ahlelek~ kirjoitti:

        on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan

        "ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
        No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿

        Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)

        Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx!


      • tyttö_97
        kinuskikakku kirjoitti:

        "ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
        No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿

        Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)

        Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx!

        Mutta kuitenkin Tuuli Oikarinen ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^
        Olet oikeassa kinuskikakku!


    • Booooooo

      Ei se oo kuollu!!!Seuraan sitä instas ja se laittaa vähä välii sinne kaikkee!!!:D:D

      • Tuulifani-98

        Nii ja mie olin sen keikal vähän aikaa sitte!


      • Minäääääääääääää

        Eihän se tarkota et jos instaa tulee kuvii et ei oo kuollu. Hyvä esimerkki on Paul Walker. Kuvia tulee edellee instaa ja se on varmistettu viralliseks


    • elämä on

      Toivottavasti on... stna joku tosissaan fanittaa sitä¿ xD

      • Autotunepaska

        On onneksi


    • SU0M1337

      HAHAHAHAAHAHHAHAHA PASKA SE VAAN ON

      • Nijnk

        En usko että laulaa enää vuonna 2016


    • Se kommentti oli siellä jo ties kuinka kauan sitten ja just joskus Tuulilta tuli ilmeisesti uusi single, niin että...

    • entinen korppi

      No tietty on mähän ajoin autol sen päält :P

    • RAKAS_

      lol otattekste nää trollit näin tosissaa? xDDDDDlolololololol

    • 173

      en mä tiiä onks se kuollu, se kyl laulaa viel. Se ehkäpä laulaa haudasssa:3

      • 170743

        En oo varma


    • Anonyymi

      Ei taida olla. Samanlainen inisijä kuin Anna Puu. Just nyt esiintyy Lahdessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe