Koska katoin äsken sen salaisuudet videon kommentit nii siellä oli jotain R.I.P Tuuli...
Onko se kuollu?
(En fanita tuulia)
Onko Tuuli kuollu?
26
1889
Vastaukset
- Rest in p
Valitettavasti :( On ne auto-onnettomuudet ihan kamalia. Levätköön rauhassa
- R__A__K__A__S
O.o
- joohee
Täh? Kuollut? En usko, sillä siitä tulisi hirveät uutiset.
- enpä usko
En usko että se on kuollu!
Jos Tuuli kuolis niin siitä olis joka lehdessä jotain juttua!- piece&love
atrytone kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä
Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.
- #Yolo guy
piece&love kirjoitti:
Eikö sen sukunimi ole joku Oikarinen..?¿? Ja kai siitä olisi ollut jotain juttua waikka Ilta-Sanomissa..? Ei se varmaan oo kuollut. Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan, armahaiset.
Piece&love, oikein sanittu
- ahlelek~
#Yolo guy kirjoitti:
Piece&love, oikein sanittu
on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan
- Juww
atrytone kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä
Tuuli on Oikarinen... Ja eikös Robinistakin ollut juuri, et se ois kuollu? Sen jälkeen iltalehdessä luki jtn sinneppäin että kauheita nettipiloja, että jokku julkkikset ois kuollu autokolarissa... Eli joo, tuuli ei oo kuollu :D Koska mun tuttu on samassa koulussa kun se, niin tietääkseni Tuuli eli vielä perjantaina :D
- kepa2015
atrytone kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Eihän sen sukunimeäkään tiedetä
Sen sukunimi on Oikarinen!
- kinuskikakku
ahlelek~ kirjoitti:
on kuollu kyl, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. mutta ei varmastikkaan se henkilö ole delannut kuitenkaan
"ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿
Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)
Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx! - tyttö_97
kinuskikakku kirjoitti:
"ON KUOLLU KYL, ei kukaan sitä enää kuuntele eikä se oo enää puheenaihe missään. MUTTA EI VARMASTIKKAAN SE HENKILÖ OLE DELANNUT KUITENKAAN"
No onpa sekalaista!¡ Miten nyt on!¡?¿
Mutta jospa nyt lopetetaan tuo arvuuttelu kyseisestä asiasta vain YouTube-kommenttien perusteella. :)
Mutta kuitenkin Tuuli ?¿Oikarinen?¿ ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^√ Hups... XD UP Thanx!Mutta kuitenkin Tuuli Oikarinen ja Robin Packalen ovat aina ja ikuisesti tosi hyviä laulajia, vaikka kuka mitä sanoisi!!! UP UP UP UP ^^^^^^^^^^^^^
Olet oikeassa kinuskikakku!
- Booooooo
Ei se oo kuollu!!!Seuraan sitä instas ja se laittaa vähä välii sinne kaikkee!!!:D:D
- Tuulifani-98
Nii ja mie olin sen keikal vähän aikaa sitte!
- Minäääääääääääää
Eihän se tarkota et jos instaa tulee kuvii et ei oo kuollu. Hyvä esimerkki on Paul Walker. Kuvia tulee edellee instaa ja se on varmistettu viralliseks
- elämä on
Toivottavasti on... stna joku tosissaan fanittaa sitä¿ xD
- Autotunepaska
On onneksi
- SU0M1337
HAHAHAHAAHAHHAHAHA PASKA SE VAAN ON
- Nijnk
En usko että laulaa enää vuonna 2016
Se kommentti oli siellä jo ties kuinka kauan sitten ja just joskus Tuulilta tuli ilmeisesti uusi single, niin että...
- entinen korppi
No tietty on mähän ajoin autol sen päält :P
- RAKAS_
lol otattekste nää trollit näin tosissaa? xDDDDDlolololololol
- 173
en mä tiiä onks se kuollu, se kyl laulaa viel. Se ehkäpä laulaa haudasssa:3
- 170743
En oo varma
- Anonyymi
Ei taida olla. Samanlainen inisijä kuin Anna Puu. Just nyt esiintyy Lahdessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429