Joo lupasin 13v. Tyttärelleni että vien hänet tänä kesänä särkänniemeen, koska hän ei ole KOSKAAN käynnyt siellä. Kannataako meidän jäädä tapereelle mm. Viikon lopuksi?? Kyllä muut lapseni on käynnyt särkänniemessä, koska heillä asuu sukulaisia siellä (lapsilla on eri isä) itse en ole myöskään koskaan käynnit särkänniemessä. Ja asumme muuten lahdessa.
särkänniemeen särkänniemeen
mamaarit
1
126
Vastaukset
- Tampereen kaupunki
Jos tulee kauempaa niin retki voi olla rentouttavampi kun voi puistovisiitin jälkeen sukeltaa valmiiseen petiin jossain hotellissa. Hyviä hotelleja Tampereella esim. Scandic -hotellit ja Sokos -hotellit. Hyvin nukutun yön ja ja valmiin aamupalan jälkeen voi sopivana ajankohtana suunnistaa kohti kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960