Kansa Ämyrillä 20.7.2013

pori3

Tapani Kansa veti loistavan keikan Ämyrillä 20.7. Laaja kirjo musiikkia kohteliaan ammattimiehen esittämänä ja illan päätteeksi odotettu helmi: Anniina.

11

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäs!

      Upea keikka oli kyllä. Olin lavan edessä kuuntelemassa jas iihen olikin kerääntynyt runsaasti porukkaa. Vähän joka puoleletakuului kommenteja ,että on sillä mahtava ääni. Niinpä ! Eipä sihen ole lisäämistä.
      Tapsa sai suuret suosionosoitukset ja yleisö oli hyvin biiseissä mukana. Tapsa totesikin ,että Kyllä se niin on ettei Ämyrin tunnelmaa mikään voita.
      Mm. Delilah kajahti hohdokkaasti ja uljaasti samoin Hopeinen kuu. Anniina ylimääräisenä kiitoslauluna oli todella sävähdyttävä.

      • onnimanni

        Näin on,mutta oletteko panneet merkille,että uusi Tangokuningas muistuttaa nuorta Tapania ,ei vain ulkonäöltään ,vaan myös ääneltään.


      • Lorujaje
        onnimanni kirjoitti:

        Näin on,mutta oletteko panneet merkille,että uusi Tangokuningas muistuttaa nuorta Tapania ,ei vain ulkonäöltään ,vaan myös ääneltään.

        Juu, kyllä laitoin kanssa merkille sen ,että Kyösti Mäkimattilassa on jotain Tapsamaista. Jotenkin se esiintymistyylissään ja olemuksessaan ( ilmeissä, eleissä ) on kanssa jotain samaa.


      • onnimanni kirjoitti:

        Näin on,mutta oletteko panneet merkille,että uusi Tangokuningas muistuttaa nuorta Tapania ,ei vain ulkonäöltään ,vaan myös ääneltään.

        Ekan kerran kun kuulin ja näin tuon uuden tangokunkun laulavan telkkarissa mä tykästyi heti siihen. Mä mietin hetken ,että mitä tutunoloista siinä tyypissä oikein on, mutta sitten mä hokasin , että siinä on aika paljon jotain samankaltaista kun Tapsassa.


      • Justiinax kirjoitti:

        Ekan kerran kun kuulin ja näin tuon uuden tangokunkun laulavan telkkarissa mä tykästyi heti siihen. Mä mietin hetken ,että mitä tutunoloista siinä tyypissä oikein on, mutta sitten mä hokasin , että siinä on aika paljon jotain samankaltaista kun Tapsassa.

        Piti se ielä sanoa ,että vuosi tai kaksi sitten Varjokuva-orkesteri, jossa siis tämä uus tangokunkku Kyösti Mäkimattila on rumpalina ja solistina, niin oli samalla keikalla Ämyrillä kuin Tapsa. Kyösti kuulutti Tapsan lavalle ja kehui tätä Tapsaa kovasti mestarilaulajaksi yms.
        Sitten kun Tapsa oli omat settinsä vetänyt ja Varjokuva tuli vielä illan viimeiset biisit soittamaan, niin Kyösti Mäkimattila totesi ,että kyllä on ollut mahtava kokemus tälläiselle soitajapojalle olla samalla keikalla legendaarisen Tapani Kansan kanssa. Kehui että kyllä Tapsan tasoinen artisti erottuu tämänpäivän artistien joukosta mieleenpainuvana. Eli kovasti arvostavaan ja kunnioittavaan sävyyn puhui Tapsasta. Ei siis ihme jos on vähän jotain malliakin Tapsan laulamisesta ja esiintymisestä ottanut.


      • heko heko
        Justiinax kirjoitti:

        Piti se ielä sanoa ,että vuosi tai kaksi sitten Varjokuva-orkesteri, jossa siis tämä uus tangokunkku Kyösti Mäkimattila on rumpalina ja solistina, niin oli samalla keikalla Ämyrillä kuin Tapsa. Kyösti kuulutti Tapsan lavalle ja kehui tätä Tapsaa kovasti mestarilaulajaksi yms.
        Sitten kun Tapsa oli omat settinsä vetänyt ja Varjokuva tuli vielä illan viimeiset biisit soittamaan, niin Kyösti Mäkimattila totesi ,että kyllä on ollut mahtava kokemus tälläiselle soitajapojalle olla samalla keikalla legendaarisen Tapani Kansan kanssa. Kehui että kyllä Tapsan tasoinen artisti erottuu tämänpäivän artistien joukosta mieleenpainuvana. Eli kovasti arvostavaan ja kunnioittavaan sävyyn puhui Tapsasta. Ei siis ihme jos on vähän jotain malliakin Tapsan laulamisesta ja esiintymisestä ottanut.

        Äläpäs halveeraa Kyöstiä vertaamalla häntä tuohon "öykkäri "Kansaan


      • Annu.
        onnimanni kirjoitti:

        Näin on,mutta oletteko panneet merkille,että uusi Tangokuningas muistuttaa nuorta Tapania ,ei vain ulkonäöltään ,vaan myös ääneltään.

        Uusi tangokuningas onkin ihan syvältä. Ilmankos jos Tapsukkaa muistuttaa.


      • Annu. kirjoitti:

        Uusi tangokuningas onkin ihan syvältä. Ilmankos jos Tapsukkaa muistuttaa.

        Parempi se uus tangokunkku on kuin se yli-imelä sliipattu mustalaisäijä joka jäi kakkoseksi !


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Parempi se uus tangokunkku on kuin se yli-imelä sliipattu mustalaisäijä joka jäi kakkoseksi !

        Leifille olisi kuulunut kruunu, oli ääntä ja karismaa. Kyösti mikälie oli kailottaja joita mahtuu ainakin 13 tusinaan!
        Mutta kun se oli niiiiin Tapsukan oloinen plaaplaa...


      • Siisti suusi
        Justiinax kirjoitti:

        Parempi se uus tangokunkku on kuin se yli-imelä sliipattu mustalaisäijä joka jäi kakkoseksi !

        Varo Justiinax, ettet saa syytettä rasismista.


    • Mua harmittaa niin kun en päässyt tuonne Ämyrille, kun olin koko viikonvaihteen nuhakuumeessa :( Olin kovasti suunnitellut sinne meneväni eikä pieni kuume olis mua estänytkään, mutta kun mulla lämpöä oli 39,4 niin päätin sitten vaan jäädä punkanpohjalle.
      Hyvä , että oli jälleen loistava keikka siellä Tapsalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe