Tapani Kansa veti loistavan keikan Ämyrillä 20.7. Laaja kirjo musiikkia kohteliaan ammattimiehen esittämänä ja illan päätteeksi odotettu helmi: Anniina.
Kansa Ämyrillä 20.7.2013
pori3
11277
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 11
Vanhimmat
Upea keikka oli kyllä. Olin lavan edessä kuuntelemassa jas iihen olikin kerääntynyt runsaasti porukkaa. Vähän joka puoleletakuului kommenteja ,että on sillä mahtava ääni. Niinpä ! Eipä sihen ole lisäämistä.
Tapsa sai suuret suosionosoitukset ja yleisö oli hyvin biiseissä mukana. Tapsa totesikin ,että Kyllä se niin on ettei Ämyrin tunnelmaa mikään voita.
Mm. Delilah kajahti hohdokkaasti ja uljaasti samoin Hopeinen kuu. Anniina ylimääräisenä kiitoslauluna oli todella sävähdyttävä.
Näin on,mutta oletteko panneet merkille,että uusi Tangokuningas muistuttaa nuorta Tapania ,ei vain ulkonäöltään ,vaan myös ääneltään.
Juu, kyllä laitoin kanssa merkille sen ,että Kyösti Mäkimattilassa on jotain Tapsamaista. Jotenkin se esiintymistyylissään ja olemuksessaan ( ilmeissä, eleissä ) on kanssa jotain samaa.
Ekan kerran kun kuulin ja näin tuon uuden tangokunkun laulavan telkkarissa mä tykästyi heti siihen. Mä mietin hetken ,että mitä tutunoloista siinä tyypissä oikein on, mutta sitten mä hokasin , että siinä on aika paljon jotain samankaltaista kun Tapsassa.
Piti se ielä sanoa ,että vuosi tai kaksi sitten Varjokuva-orkesteri, jossa siis tämä uus tangokunkku Kyösti Mäkimattila on rumpalina ja solistina, niin oli samalla keikalla Ämyrillä kuin Tapsa. Kyösti kuulutti Tapsan lavalle ja kehui tätä Tapsaa kovasti mestarilaulajaksi yms.
Sitten kun Tapsa oli omat settinsä vetänyt ja Varjokuva tuli vielä illan viimeiset biisit soittamaan, niin Kyösti Mäkimattila totesi ,että kyllä on ollut mahtava kokemus tälläiselle soitajapojalle olla samalla keikalla legendaarisen Tapani Kansan kanssa. Kehui että kyllä Tapsan tasoinen artisti erottuu tämänpäivän artistien joukosta mieleenpainuvana. Eli kovasti arvostavaan ja kunnioittavaan sävyyn puhui Tapsasta. Ei siis ihme jos on vähän jotain malliakin Tapsan laulamisesta ja esiintymisestä ottanut.
Äläpäs halveeraa Kyöstiä vertaamalla häntä tuohon "öykkäri "Kansaan
Uusi tangokuningas onkin ihan syvältä. Ilmankos jos Tapsukkaa muistuttaa.
Parempi se uus tangokunkku on kuin se yli-imelä sliipattu mustalaisäijä joka jäi kakkoseksi !
Leifille olisi kuulunut kruunu, oli ääntä ja karismaa. Kyösti mikälie oli kailottaja joita mahtuu ainakin 13 tusinaan!
Mutta kun se oli niiiiin Tapsukan oloinen plaaplaa...
Varo Justiinax, ettet saa syytettä rasismista.
Mua harmittaa niin kun en päässyt tuonne Ämyrille, kun olin koko viikonvaihteen nuhakuumeessa :( Olin kovasti suunnitellut sinne meneväni eikä pieni kuume olis mua estänytkään, mutta kun mulla lämpöä oli 39,4 niin päätin sitten vaan jäädä punkanpohjalle.
Hyvä , että oli jälleen loistava keikka siellä Tapsalla.