Heippa!
Nyt tarvittaisiin vinkkejä mitä kautta kadonnutta henkilöä kannattaa lähteä metsästämään? Ihminen on siis omasta tahdostaan poistunut ympäristöstä 20vuotta sitten mutta nyt jälkikasvu tahtoisi ihmisen löytää, mitä keinoja. tiedossa siis ainoastaan henk.tunnus ja koko nimi..
Kadonneen henkilön etsintä!
3
304
Vastaukset
- mtnr
Entä, jos antaisi olla rauhassa. Hänellä oli varmaan syynsä kadota. Ei kannata repiä vanhoja haavoja ja tuottaa surua.
- ....................
Mun mielestä jälkikasvulla on oikeus tietää miksi... jos vanhempi haluisi löytää lapsensa, olisi eri asia, jos lapsi olis omasta tahdostaan (aikuisena) kadonnut... koska vanhempiaan ei voi valita. Sen sijaan voit itse valita, tuletko vanhemmaksi vai et.
- maailma on kova
.................... kirjoitti:
Mun mielestä jälkikasvulla on oikeus tietää miksi... jos vanhempi haluisi löytää lapsensa, olisi eri asia, jos lapsi olis omasta tahdostaan (aikuisena) kadonnut... koska vanhempiaan ei voi valita. Sen sijaan voit itse valita, tuletko vanhemmaksi vai et.
Saako niitä vastauksia kysymyksiin ikinä?
Jos ihminen haluaa jättää lapsensa, on hänellä siihen varmaan jokin painava syy.
Ajattele mitä tulee tapahtumaan, jos esim vanhempi on alkoholisti. Lapsi tajuaa, että päihteet ovat tärkeämpiä kuin hän. Jos taas vanhemmalla on mtt ongelmia, lapsen tapaaminen voi olla vanhemmalle kunnon romahduttavaa. Entä, jos vanhemmalla ei ole enää ongelmia, ja hänellä on jopa uusi perhe, miltä lapsesta tuntuu silloin, kun joku muu saa sen mitä hän ei saanut.
Parasta olisi varmaan ottaa yhteýttä sosiaalityöntekijään ja kertoa hänelle asiasta. Hän voisi yrittää ottaa yhteyttä vanhempaan. Jos vanhempaan ei saa yhteyttä, niin parasta olisi varmaan antaa vanhemman olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959