Onko sinne korkeat pääsyvaatimukset? Kiinnostaisi kyllä opiskella pieneläinhoitajaksi, koska tykkään olla eläinten kanssa.
Jos sinne pääsis ja jos menis asuntolaan, ni joutuisko samaan huoneeseen toisen kanssa? Huonoja kokemuksia soluista. Jostain luin, että 2eläintä olis maksimi, mutta entä jos on 3eläintä, eikä niitä vois jättää minnekään hoitoon mihinkään.
Missä muualla voi opiskella pieneläinhoitajaksi? Onko niitä paikkoja vaan jossain harvassa? Se ammatti kyllä ehkä kiinnostaisi..
Pemo, Iisalmi.
1
352
Vastaukset 1
- Eläintenhoitaja
En tiijä tulooko mitenkä liian myöhässä, mut sillo ku mä sinne hain (v. 2010) oppilaitokseen otettiin yhtä paljon porukkaa ku mitä hylättiin. Pääsyvaatimuksista en oo varma, taitaa hakijoita vaa olla niin paljon ettei sinne yksinkertasesti mahdu kaikki :D Soveltuvuuskokeessa oli henkilökohtainen- ja ryhmähaastattelu, sekä kirjallinen koe. Kunhan osottaa että on oikeesti kiinnostunu alasta ja peruskoulusta on suht hyvät paperit (ite menin 7 keskiarvolla), ni on jo ihan hyvät mahikset, sit vaa katotaa et ketä mahtuu ja ketä ei.
Jos meet normiasuntolaan, se on 8 hengen kämppä ja 2 hengen huoneet, joten ainaki alkuun saat luultavasti kämppiksen, mut ajan kanssa ei tiedä miten paljon lopettaa, et lähtöökö just sun kämppäkaveri poikkeen. Eläinsoluissa asutaan yksin, lemmikkien lukumäärästä en tiedä, mutta en oo koskaan nähty kahta koiraa enempää yhessä kämpässä, joten ainaki niiden osalta se 2 taitaa olla raja. Asuntolanvalvoja haluaa hyvät perustelut ylipäätään koko lemmikkiasialle, että en tiedä onko joustoa.
Pieneläinhoitaja ei oo enää oikea ammattinimike, se on nykyään vaan eläintenhoitaja, mut siinä voi halutessaan suuntautua pieneläimiin. Kirjota googleen eläintenhoitajan perustutkinto ja sieltä selaile missä kaikkialla voi suuntautua pieneläimiin (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400