Työ huoltoasemalla?

Kysyvä ei eksy

Onko työ huoltoasemalla niin kamalaa kuin kerrotaan? Ovatko kaikki ABC:n, Shellin, Teboilin, Nesteen ja ST1:sen työntekijät noin parikymppisiä nuoria, jotka eivät ole päässeet mihinkään opiskelemaan?

Paljonko on palkka, entäs vuorolisät ja henkilökuntaedut?

3

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shelliltä kokemusta

      Onhan siellä suurin osa juuri parikymppisiä ja iso osa vakkareista tekee sitä ihan pääsääntöisenä työnään. Esimiehet tietysti vanhempia. Jonkun verran on opiskelijoita, jotka tekevät silloin tällöin viikonloppuja ja kesäisin aika paljon kesätyöntekijöitä. Itse olin siellä välivuoden vuoksi.

      Palkka oli harjoittelijalla hieman yli 8e/h ja peruspalkka sen jälkeen n. 9e/h. Iltalisä oli siinä just ja just euron paikkeilla per tunti ja se alkoi juosta klo 18:00 jälkeen, jolloin vuoroon jätiin yksin. Lauantai lisiä ei ollut, koska huoltsikkatyössähän noudatetaan majoitus- ja ravitsemisalan TESsiä. Sunnuntaisin tuplapalkka.

      Henkilökuntaedut olivat -20% kioskituotteista, johon sisältyi lähinnä karkit yms. ei autotuotteet. Bensasta ei saanut alennusta, vaan joistakin pesuista tms. Ei tullut käytettyä, niin en oikein muista.

      Kaikenkaikkiaan en oikein suosittele. Itse onneksi pääsin välivuoden lopuksi muihin hommiin paremmalla palkalla ja nyt sitten olenkin aloittamassa taas opiskelua.

    • Tiskaaja huoltsikal

      Mä olin 17-vuotiaana kesän töissä Nesteellä ja eihän se työ mitään ruususta ollu. Niska limassa raadoin joka päivä ja tiskasin yksin tsiljoonan raksamiehen astiat, siivosin ja tein jotain hemmetin salaatteja. Ei ole mitään kuvottavampaa kun jynssätä patapadalla vanhentunutta lihaa jostain metallilootasta kesähelteellä, kun ilmastointi ei toiminut ja odotti huoltomiestä. Niin ja palkka oli reilut 7€/h enkä mä mitään etuja mistään saanu....

    • ninsdf

      Meillä ainakin on töissä sekä välivuottaan pitäviä, nuoria vakkareita ja vanhempia vakkareita sekä myös opiskelijoita jotka työskentelevät koulunsa ohella.

      Ainakin meillä välillä on todella kiire ja tuntuu että hommaa on liikaa mutta sitten taas toisena päivänä voi olla että päivä kuluu seisoskellessa kun ei ole asiakkaita. Itse nautin työstäni, mutta tietenkään kaikille se ei sovi. Stressin sietokyky, joustavuus ja muiden auttamisen halu on tärkeitä ominaisuuksia tällä alalla.

      Työtehtävien ja vuorojen vaihtelut ovat mukavia, sillä motivaatio on paljon korkeammalla kun ei aina joudu tekemään samoja työtehtäviä.

      Abc:lla on s-ryhmän henkilökuntaedut jotka mielestäni ovat loistavat. Palkat on tes:in mukaiset eli ihan mukiin menevät, tosin totta kai aina toivoisi tienaavansa hiukan lisää. Tekemällä lisää tunteja voi itse vaikuttaa palkkansa suuruuteen, myös työskentelemällä iltaisin , öisin ja juhlapyhät voi saada pottia suuremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe