Työ huoltoasemalla?

Kysyvä ei eksy

Onko työ huoltoasemalla niin kamalaa kuin kerrotaan? Ovatko kaikki ABC:n, Shellin, Teboilin, Nesteen ja ST1:sen työntekijät noin parikymppisiä nuoria, jotka eivät ole päässeet mihinkään opiskelemaan?

Paljonko on palkka, entäs vuorolisät ja henkilökuntaedut?

3

3235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shelliltä kokemusta

Onhan siellä suurin osa juuri parikymppisiä ja iso osa vakkareista tekee sitä ihan pääsääntöisenä työnään. Esimiehet tietysti vanhempia. Jonkun verran on opiskelijoita, jotka tekevät silloin tällöin viikonloppuja ja kesäisin aika paljon kesätyöntekijöitä. Itse olin siellä välivuoden vuoksi.

Palkka oli harjoittelijalla hieman yli 8e/h ja peruspalkka sen jälkeen n. 9e/h. Iltalisä oli siinä just ja just euron paikkeilla per tunti ja se alkoi juosta klo 18:00 jälkeen, jolloin vuoroon jätiin yksin. Lauantai lisiä ei ollut, koska huoltsikkatyössähän noudatetaan majoitus- ja ravitsemisalan TESsiä. Sunnuntaisin tuplapalkka.

Henkilökuntaedut olivat -20% kioskituotteista, johon sisältyi lähinnä karkit yms. ei autotuotteet. Bensasta ei saanut alennusta, vaan joistakin pesuista tms. Ei tullut käytettyä, niin en oikein muista.

Kaikenkaikkiaan en oikein suosittele. Itse onneksi pääsin välivuoden lopuksi muihin hommiin paremmalla palkalla ja nyt sitten olenkin aloittamassa taas opiskelua.

• Tiskaaja huoltsikal

Mä olin 17-vuotiaana kesän töissä Nesteellä ja eihän se työ mitään ruususta ollu. Niska limassa raadoin joka päivä ja tiskasin yksin tsiljoonan raksamiehen astiat, siivosin ja tein jotain hemmetin salaatteja. Ei ole mitään kuvottavampaa kun jynssätä patapadalla vanhentunutta lihaa jostain metallilootasta kesähelteellä, kun ilmastointi ei toiminut ja odotti huoltomiestä. Niin ja palkka oli reilut 7€/h enkä mä mitään etuja mistään saanu....

• ninsdf

Meillä ainakin on töissä sekä välivuottaan pitäviä, nuoria vakkareita ja vanhempia vakkareita sekä myös opiskelijoita jotka työskentelevät koulunsa ohella.

Ainakin meillä välillä on todella kiire ja tuntuu että hommaa on liikaa mutta sitten taas toisena päivänä voi olla että päivä kuluu seisoskellessa kun ei ole asiakkaita. Itse nautin työstäni, mutta tietenkään kaikille se ei sovi. Stressin sietokyky, joustavuus ja muiden auttamisen halu on tärkeitä ominaisuuksia tällä alalla.

Työtehtävien ja vuorojen vaihtelut ovat mukavia, sillä motivaatio on paljon korkeammalla kun ei aina joudu tekemään samoja työtehtäviä.

Abc:lla on s-ryhmän henkilökuntaedut jotka mielestäni ovat loistavat. Palkat on tes:in mukaiset eli ihan mukiin menevät, tosin totta kai aina toivoisi tienaavansa hiukan lisää. Tekemällä lisää tunteja voi itse vaikuttaa palkkansa suuruuteen, myös työskentelemällä iltaisin , öisin ja juhlapyhät voi saada pottia suuremmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe