apua?

ei onnistu

Olen 42 v. Keskenmenon (lääkkeelliset hoidot kaavinta) jälkeen en näytä enää raskautuvan. Voisiko hoidoista olla apua vai onkohan keskenmeno vaurioittanut kohtua liikaa? Ultraäänessä kohdun limakalvo on hyvän paksuinen. Saako hoitoja vaikka minulla on jo kaksi lasta? Miehellä ei yhtään. Pitääkö maksaa itse?

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoid.

      Pitäää, pitää maksaa itse. Tuskin kaavinta on vaurioittanut kohtua, sen sijaan 42 vuotiaana ei enää niin vain raskauduta.

    • Itse maksat viulut

      Totta kait pääset hoitoihin, mutta mielestäni et enään pääse kunnalliselle jo ikäsi takia ja sinne on pitkät jonot. Sun aika menee muuten jonottaessa.
      Mutta hopi hopi yksityiselle, Kela korvaan 43 ikävuoteen jonkun prosentin, mutta se on aika pieni prosentti. Samalla sut ja mies tutkitaan, että missä vika. Ja totta kait itse maksat viulut, kukas muukaan?! Ei ole muuten mitään halpaa homma....
      Vaikka olet 42 voit hyvinkin raskautua, mutta raskaaksi tulemisen prosentti laskee kyllä rutkasti 35 vuoden jälkeen. Minä tulin raskaaksi 41 vuotiaan, eli ainakin toivoa sulla on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe