Auttakaa meitä..kolme nimeä pyörii etunimenä ja emme osaa päättää mikä pojalle laitetaan...Ristiäiset lähestyy..kaksoissiskosta tulee Minea..eli
Minea ja Edvin
Minea ja Eevert/Evert
Minea ja Albert
Minea ja Mikael myös minusta ihana..mies ei tykkää .(
Edvin,Eevert vai Albert?
13
1447
Vastaukset
- Täti
Evert/Eevert
Edvin hyvänä kakkosena - mielipide_
Eeti tai Eevertti.
Muut ei ole suomea. - ehdottelija
Entäs Minea ja Miklas. Siis ei Niklas, vaan Miklas.
- ???
Minea ja Evert
Minea ja Eliel
Minea ja Mattias
Minea ja Manu
Minea ja Maunu
Minea ja Markus
Minea ja Mangnus
Minea ja Maxim
Minea ja Miika
Minea ja Samuel
Minea ja Simon
Minea ja Aron
Minea ja Alec - Keijo Kullinen
Prinssi Albert olis kyllä aika p0rno.
- -ada-
Edvin ois yhtä pehmeä kuin Minea, mut Eevert ois yhtä suomalainen. Albert ei mun mielestä sovi. Miten ois Matias tai Eeti?
- jokiseutu
Minea ja Evert olisivat miettimistänne ehkä paras. Albert ei ole suosikkini.
Entä:
Minea ja Martin
Minea ja Tomas
Minea ja Tommy
Minea ja Eirik
Minea ja Jonas- Miracle2
Minea ja Tomas on hyvä vaihtoehtoehto..
- vaihtoehtoja
Minja ja Alpo
Milka ja Eeti
Miljaana ja Eevertti
Miona ja Altti
Anri ja Miikko
Minka ja Aimo - Tintr
Minea ja Edvin on paras!
Alberttikin on ihan ok. Evertistä tulee jotenkin Saksalainen mielleyhtymä, enkä tykkää... - Maria.
Minea ja Simon
Minea ja Milo - Paras nimi
Humidori
- iida
Minea ja Edvin ovat mun mieleeni! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446