Olen kohta puoliin lähdössä muutamaksi päiväksi ensimmäistä kertaa Prahaan ja katsonut kiinnostavia valmisretkiä. Kuitenkin aikaa on rajallisesti ja jostain pitää karsia sillä itse Prahaakin täytyisi ehtiä näkemään. Menossa olen ainakin Cesky Krumloviin ja Kutna Horaan, mutta Konopiste- ja Karlstejn-linnojen välillä pitäisi tehdä valinta. Löytyisikö täältä mielipiteitä kumpi näistä linnoista olisi kannattavampi ja upeampi nähdä vaikka hienoja varmasti kumpikin?
Retket Prahasta
monalisaml
2
420
Vastaukset
- holesovice
Muutamaksi päiväksi riittää Prahassakin nähtävää, usko pois tulet palaamaan sinne vielä, sitten voit käydä noita muitakin nähtävyyksiä katsomassa.
- Riittää nähtävää
Riittää vaikka viikoksi, jos ei ole aivan ronkeli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179