Olen kohta puoliin lähdössä muutamaksi päiväksi ensimmäistä kertaa Prahaan ja katsonut kiinnostavia valmisretkiä. Kuitenkin aikaa on rajallisesti ja jostain pitää karsia sillä itse Prahaakin täytyisi ehtiä näkemään. Menossa olen ainakin Cesky Krumloviin ja Kutna Horaan, mutta Konopiste- ja Karlstejn-linnojen välillä pitäisi tehdä valinta. Löytyisikö täältä mielipiteitä kumpi näistä linnoista olisi kannattavampi ja upeampi nähdä vaikka hienoja varmasti kumpikin?
Retket Prahasta
monalisaml
2
378
Vastaukset
- holesovice
Muutamaksi päiväksi riittää Prahassakin nähtävää, usko pois tulet palaamaan sinne vielä, sitten voit käydä noita muitakin nähtävyyksiä katsomassa.
- Riittää nähtävää
Riittää vaikka viikoksi, jos ei ole aivan ronkeli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337