Yaris ei kestä!

osssss

18

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin pelaa.

      Minulla on 2012 Varis, ja nyt on kakkospytyn mäntä keittiön pöydällä pienenä hileenä. Samalla meni lohko ja vauhtipyörä palasiksi, ja katalysaattori räjähti ja lensi naapurin auton sivulasista takapenkille. Se hieno navigaattori sytty tuleen ja poltti autokatoksen ja neljän naapurin autot ja yhden asuntovaunun. Vakionopeussäädin on toiminut kohtuu hyvin, paitsi kerran auto lähti itsekseen kaupan pihasta, ja meni Tiimarin lasista sisään, jouduin ostamaan kaikki pilalle menneet tavarat, muunmuassa 80V onnittelukortteja 800kpl. Mutta muuten on pelannu ihan mukavasti.

      • mister piiim

        Kiitos 80 v -kortista

        Mulla kans varis ja vähintään yhtä kovia juttuja takana.

        Nyt oli kone eteisen lattialla kolmospytyn männän kiertokanki oli kiertynyt korkkiruuville. Vietiin se sitten läheiseen metallifirmaan, jossa oikaisu sujui hetkessä. Ja kone käy nätisti kuten ennekin.

        Mutta.. mutta katalysaattori ! , se mullakin lensi jonnekin.Löytyi kuulema Kuusamon ABC:ltä matkaa sentään muutama sata km, uskomatonta mutta totta.

        Ketokaa jos on yariksessa ollut ongelmia, minkä moisia tahansa.

        Kyllä sillä ajaakin voi.


    • iso pienviljelijä

      Onpas ollut huonoa tuuria. Mulla Yaris (bensa) on kestänyt aika hyvin. Ajettu n.150th, vm-2000, huollot ajallaan merkkiliikkeessä. Tähän mennessä korjattu ilmastoinnin lauhdutin(n.400€töineen), uusi akku, koiranluun kumipusla(80€töineen. Vielä alkuperäiset iskarit, suojakumit, pakoputki, jarrut, ei ruostetta. On myös sillä(oikealla)automaattivaihteistolla. Sen kummemmin haukkumatta muita merkkejä on tämä Yaris ollut luotettavin, edullisin ja miellyttävin autoista joita olen omistanut.

      • mister piim

        No joo

        Mulla samanikäinen Yaris, samoissa kilometreissä mennään täälläkin.

        Se on ollut luotettava ja hyvä ajaa. Pienenä "tila-autona" takapenkkejä kaadellen tosi hyvä eilaisiin kuljetuksiin.

        Paitsi se, että toi katalysaatori voi lentää kymmeniä- ellei satoja kilometrejäkin joskus. Onkohan tuolla Kuusamossa ABC?


      • Kirjaudu jäseneksi

        "Ajettu n.150th, vm-2000, huollot ajallaan merkkiliikkeessä."

        Ohhoh, ihan miinusluvun vuosimalli! Upeata tuo kestävyys!!! Miten on viides vuosituhat pyörähtänyt käyntiin?


    • ostakaa pois

      Tiimarista tuli myös pääsiäistipuja ja joulukuusen koristeita, 2kpl kuution laatikoita, tuhansia pikkasen litistyneitä hienoja tipuja, ja lähes ehjiä latvatähtiä 1300kpl. Voin mydä koko setin 800 eurolla, onko kiinnostuneita?

      • sesiitäsitten

        Voitko vähän tinkiä, 100€ maksan.

        Yaris muuten toimii hyvin , mutta itsellä ei enää varttimaraton onnistu, kuten vielä edellisvuonna.

        Mutta..mutta kyllä tän kans voi elää ihan tasapaksua elämää ( eiku piti kirjottaa, jotta tasapainosta elämää)

        Semmoista on Elämä.


    • Itse teen.

      Kukapa osaisi antaa vinkkejä, kun sarista meni kytkin, on ilmeisen hankala vaihtaa.

    • vituttaako?

      Vilkuilehan niitä vokkeleiden ja bemujen "ominaisuuksia" samalla. Siinä sitä luettavaa riittää... Niistä voisi kirjoittaa pienen romaanin.

      • meniskö tasan?

        Yarisin vioista novellikokoelma.


    • oikeassa ovat

      Se on niin ku topgearissa sanoivat, ei ole elämää kun yariksella ajaa.

    • Nikkis66

      Whahahahhah täällä ne katkeruuttaan purkaa hermojaan toyota on paras ja kestävin auto , minulla nyt 4 toyota alla ei mitään ongelmia koskaan ole ollut , ensimmäinen oli uusi yaris 2005 ajoin 48000km, sit 2007 ostin corollan uutena ajoin sillä 132tkm ja sit vaihdoin käytettyyn aurikseen 2007 jolla oli ajettu 72tkm ostohetkenä vaihdoin sen sitten 190tkm kohdalla Hondaan joka on civic R uudemman korinen sillä oli ajettu 52tkm nyt 74tkm ei mitään vikaa missään näissä japseissa ongelmia ei ole ollut, ostin kakkosautoksi yaris 2000v ja sillä oli 201tkm ajettu nyt 270tkm ei mitään vikaa ilmennyt, ostin lähinnä siksi koska type R kuluttaa törkeästi bensaa niin turhat hupi ajelut kuitataan yariksella 1,3 kulutus ollut 4,6-5,3 välillä kun ärrässä se on 9,2-10L keskikulutus. Tuota kateutta japseista voi aina kirjoittaa kun vituttaa omat paska laatuiset sakut,ranskat , ja spagetti autot !!! Vuonna 2007 yaris alettiin valmistaa Turkissa (se kolmas sukupolven yaris) niissä on jossain ollut kyllä tyyppivikoja ja itse tiedän 2 henkilöö joilta levis moottori yks 55tkm ajetussa toinen 80tkm , muuten niissä on lähinnä takavalo poltin ongelmaa. Muut toyotat tehdään englannissa yleensä ellei harvinaisia malleja niissä ei ole mitään ongelmia!

      • nikkis 66

        ja tiedoksi hondassakaan mitään ongelmia ole ollut . Kaverilla myös civic -07 1.8 se ufo mallinen osti käytettynä ajetun N. 90tkm nyt silläkin mittarissa 240tkm vieläkään ei ole vikoja tullut , ei ole tarvinnut edes kulutus osia vaihtaa, muuta kuin huollot !


      • Ostin eri merkin
        nikkis 66 kirjoitti:

        ja tiedoksi hondassakaan mitään ongelmia ole ollut . Kaverilla myös civic -07 1.8 se ufo mallinen osti käytettynä ajetun N. 90tkm nyt silläkin mittarissa 240tkm vieläkään ei ole vikoja tullut , ei ole tarvinnut edes kulutus osia vaihtaa, muuta kuin huollot !

        On se "Jarru" kovin pieni sisältä. Sellainen pikkuvaimon auto. Ei sovi aikuiselle miehelle eikä edes rotevammalle naisellekaan.


      • rtnuyuom89po,m89p,9
        Ostin eri merkin kirjoitti:

        On se "Jarru" kovin pieni sisältä. Sellainen pikkuvaimon auto. Ei sovi aikuiselle miehelle eikä edes rotevammalle naisellekaan.

        Pieni on.


      • Joppe jokilaivuri
        Ostin eri merkin kirjoitti:

        On se "Jarru" kovin pieni sisältä. Sellainen pikkuvaimon auto. Ei sovi aikuiselle miehelle eikä edes rotevammalle naisellekaan.

        Juu...

        Olen 186/85 eikä vaimon Yariksessa, pään ja katon väliin jää tyhjää kuin vaivaiset 10 cm, tai vähän yli...
        Pienihän se.

        Olin myös taksimersun takapenkillä kyydissä ja pää katossa kiinni, kuski selvitti, että auto on vielä uusi ja penkit ei ole vielä painuneet, hm...


    • kylsesiitä.

      """""""Pieni on."""""""

      Osta alipainepumppu, tai jatka kasteluletkun pätkällä.

    • Klroy ainoa oikea

      Mulla 2010 mallin Varis,vajaa 50 tuh.ajoin kun vaihdoin uuteen 2014 mallia.

      Edellisessä suurin ja harmillisin vika,kun vaihdekepin nuppi meni vaihtoon.Repikäää
      siitä.Yaris,tällainen on köyhänmiehen mainio menopeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe