Sideen elokuulla

Point Sister

Neuvokaas ko paikassa olleet mistä löytyy lähimmät/halvimmat kiinteähintaiset kaupat. Minä kun en ajatellut lomaani viettää tinkien mutta ostoksia ja tuliaisia pitäisi kuitenkin saada aikaiseksi. Vaatteet (saa olla feikitkin - adidas, converse, nike...) kenkiä, hopeaa...

6

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäkuussa käyty

      Vaatteita saa kiinteällä hinnalla ainakin Tjären Sun Kiss-hotellia vastapäätä olevasta liikkeestä, saa rauhassa katsella.
      Päiväsaikaan on liike pressuilla suojattu ympäriinsä auringonpaahteelta mutta auki on kuitenkin.

      • Point Sister

        Kiitos vinkistä. Osaato sanoa mitä "merkkejä" tuolta löytyy ja "noin" hintoja?


      • ¨¨¨¨

        Kävin ko.liikkeessä heinäkuussa ja kyllä ainakin mulla tuli heti myyjä viereen seisomaan ja vaatteita esittelemään...


    • kesäkuussa käyty

      Lähes kaikki tunnetut merkit on myynnissä ja oli myös sellaisia vaatteita joita en muualta bongannut. Siinä nurkan takana on kenkä/laukkukauppa jossa oli ihan kohtuulliset hinnat ja Outlet-myymälä on kenkäkauppaa vastapäätä, kertaakaan en siinä ole käynyt mutta kivan näköisiä vaatteita näkyi olevan esillä, kiinteät hinnat siinäkin.

      • kesäkuussa käyty

        Toinen Outlet-myymälä löytyy samalta kadulta kun Finnmatkojen Sun Beach-hotelli ja Side Star Beach-hotelli, siellä oli iso valikoima ja hinnat alkoi 1 eurosta, 5 eurolla sai kaikki T-paidat ja alennuskorissa oli sitä 1 euron tavaraa.
        Samalta kadulta lähtee katettu "kuja" suurinpiirtein Kingfisher-ravintolan kohdalta (kannattaa käydä syömässä siellä) siellä oli ainakin yksi kiinteähintainen kauppa jossa hinnat alkoi 1 eurosta ylöspäin, harmi vaan kun en mahdu 36-38 kokoihin niissä on suurin valikoima.


    • Point sister

      Kiitos kiitos,. Näistä oli todella hyötyä. Pitää käydä tsekkaamassa. Taitaa olla minulle ja 16 vee tyttärelle juuri sopivia. Ja molemmat mahdumme kokoihin 36-38. Kun vielä löytäisi alueesta kartan missä voisi noita etukäteen bongailta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18560
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3205
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1436
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1111
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe