Neuvokaas ko paikassa olleet mistä löytyy lähimmät/halvimmat kiinteähintaiset kaupat. Minä kun en ajatellut lomaani viettää tinkien mutta ostoksia ja tuliaisia pitäisi kuitenkin saada aikaiseksi. Vaatteet (saa olla feikitkin - adidas, converse, nike...) kenkiä, hopeaa...
Sideen elokuulla
6
397
Vastaukset
- kesäkuussa käyty
Vaatteita saa kiinteällä hinnalla ainakin Tjären Sun Kiss-hotellia vastapäätä olevasta liikkeestä, saa rauhassa katsella.
Päiväsaikaan on liike pressuilla suojattu ympäriinsä auringonpaahteelta mutta auki on kuitenkin.- Point Sister
Kiitos vinkistä. Osaato sanoa mitä "merkkejä" tuolta löytyy ja "noin" hintoja?
- ¨¨¨¨
Kävin ko.liikkeessä heinäkuussa ja kyllä ainakin mulla tuli heti myyjä viereen seisomaan ja vaatteita esittelemään...
- kesäkuussa käyty
Lähes kaikki tunnetut merkit on myynnissä ja oli myös sellaisia vaatteita joita en muualta bongannut. Siinä nurkan takana on kenkä/laukkukauppa jossa oli ihan kohtuulliset hinnat ja Outlet-myymälä on kenkäkauppaa vastapäätä, kertaakaan en siinä ole käynyt mutta kivan näköisiä vaatteita näkyi olevan esillä, kiinteät hinnat siinäkin.
- kesäkuussa käyty
Toinen Outlet-myymälä löytyy samalta kadulta kun Finnmatkojen Sun Beach-hotelli ja Side Star Beach-hotelli, siellä oli iso valikoima ja hinnat alkoi 1 eurosta, 5 eurolla sai kaikki T-paidat ja alennuskorissa oli sitä 1 euron tavaraa.
Samalta kadulta lähtee katettu "kuja" suurinpiirtein Kingfisher-ravintolan kohdalta (kannattaa käydä syömässä siellä) siellä oli ainakin yksi kiinteähintainen kauppa jossa hinnat alkoi 1 eurosta ylöspäin, harmi vaan kun en mahdu 36-38 kokoihin niissä on suurin valikoima.
- Point sister
Kiitos kiitos,. Näistä oli todella hyötyä. Pitää käydä tsekkaamassa. Taitaa olla minulle ja 16 vee tyttärelle juuri sopivia. Ja molemmat mahdumme kokoihin 36-38. Kun vielä löytäisi alueesta kartan missä voisi noita etukäteen bongailta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266