voiko lakatun paneelikaton maalata? Kyllästyttää tuo puunväri joku vaalea kuultomaali olis asiaa, olisko ideoita?
Sisäkaton maalaus
4
171
Vastaukset
- Panneeli
Voi. Tikkurilan oma tuote hyvä, paneelikattomaali. Sitkoa tavaraa, työläs maalata ja ei ole edes halpaa. Työniloa!
- Katto Kassinen
Sitkoa?? No ei minusta. Maalasin juuri lakatun paneelikaton valkoisella paneelikattomaalilla. Tarvitsi kaksi kerrosta peittääkseen mutta minusta se oli helppo levittää ja käsitellä.
En tiedä riittääkö joku kuultomaali vanhan lakan päälle, saattaa puskea lakat rumasti läpi? voihan sitä tietenkin ensin kokeilla pienellä purkilla. - kaisuli2
Me ollaan 80 luvun panelikatot maalattu panelikattomaalilla ja 3 kertaan piti maalata, oli niin tummentuneet ajan kanssa. Itse tykkään kyseisetä maalista tosi helppo levittää ja kaunis jälki tulee.. tosiaan käy siihen ihan tavallinenkin maali ja samalla lailla peittää. tai sit voi ostaa jotain pohjamaalia (mikä on edullinen) ja sitää muutama kerros ja sit päälimmäinen kerros paremmalla maalilla.
- Kuultava ei onnistu
Kuultavan valkoisen maalaus panelin päälle on jos sinänsä haastava homma.
Itse vetäisin jollain peittävällä, hyvin tasoittuvalla, himmeällä "lateksilla". Ensin puhdistaa katon hyvin ja sitten maalaus pariin kertaan.
Itse tuossa joku aika sitten maalasin vastaavan panelikaton ja hyvä tuli. Hanslankari levitti maalia edellä telalla ja itse tulin pensselillä perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809