Elikkäs olen nyt 17v ja kohta viimeinen vuosi olisi alkamassa kaksoistutkintoa, mutta ei kyllä yhtään innosta mennä tällä hetkellä koulun penkille.
Satuin löytämään täksi kesäksi sellaisen työpaikan, jossa haluaisin ja olisi myös mahdollisuus jatkaa vielä vuoden ja pitää tavallaan välivuoden koulusta. Palkkauskin sattuu olemaan sen tasoista, että olisi todella epätodennäköistä että tienaisin yhtä paljon heti valmistumisen jälkeen. Olen suunnitellut, että kävisin tänä vuonna lukion loppuun nettilukion kautta ja kirjoittaisin ensi keväänä ylioppilaaksi ja sitten ensi vuonna suorittaisin amiksen loppuun.
Olisikohan tämä millään tavalla järkevää? Haluaisin vaan tietää ihmisten mielipiteitä...
Olisi aivan mahtavaa jo pystyä käymään ihan normaalissa työssä, elättää itseään ja vielä käymään lukiota rakkaassa kotikaupungissa kuin vaan istua koulun penkillä pers aukisena vieraassa kaupungissa pienessä vuokrakämpässä...
Välivuosi kaksoitutkinnosta
aaksulio1
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823