Oon siis nyt jo jokunen viikko seurustellut mun poikkiksen kanssa ja heti tavattuani sen se oli, ja on vieläkin aivan über söpö käytökseltään! :)
Se käyttäytyy todella hyvin ja on tosi kohtelias ja ihana, se on esim. ostanut mulle jo pari lahjaa, ja jos vaikka pitäis mennä ovesta sisään tai ulos niin se aina antaa mun mennä ekaks.
Ja sitten kun mietitään vaikka et mitä tehtäis, niin se aina kysyy multa ensin, ja sanoo että mä saan päättää. Ja että se tekee aina niin kuin mä haluan, se on vaan niin ihana! :)
Sit kerran kun se hääräs yksin keittiössä, niin se kysy et mitä mä haluun et se valmistaa mulle, ja kun sanoin mitä haluun, niin se alko heti tekemään sitä. Ja kun kysyin et tarviiks se apua, niin se vaan sano et ei. Aattelin vaa et aww, kun se halus tehä kaiken ite.
Sitten jos katotaan vaikka joku leffa yhdessä, niin se antaa mun päättää mitä katotaan, ja jos siinä on joku pelottava kohta, niin se kietoo kätensä mun ympärille.
Ja sanoo ettei anna kenenkään satuttaa mua, tai kohdella huonosti, ja et se rakastaa mua. Jos me ei olla nähny vaikka pariin päivään, niin se lähettelee mulle tekstiviestejä joissa on sydämiä, ja sanoo kuinka se kaipaa mua.
Eiks tää jätkä oo teistäkin aivan ihana? :)
Ite luulin jo ettei tälläsiä kundeja oo enää olemassakaan.
Mun ihana poikaystävä ♥
18
3241
Vastaukset
- paskamäihä
susta ei tuu kirjailiaa
- ei saatana
vittu mikä nössö
- Hieno homma
Sä oot saanu ittelles tommosen pikku ämmän.. :)
- Ihantavallinejannu96
Itse poikana en haluais olla tossun alla. Mut jokainen tavallaan.
- justjuuu
Olet yksi harvoista jotka pitävät mielistelystä. Mut kukin tavallaan, kunhan ei poika tunne olevansa tossun alla.
- huom nyt...
emmäny usko että tossun alla? Toi saattaa vaa tarkottaa niiku joitain hetkiä. Kyllä mäkin saatana tytölleni lähetän että on ikävä sitä. Miksi? Koska oikeesti on ikävä. Miksi on ikävä? Koska jeesus vie rakastan sitä enemmän ku mitään. Ja kyllä määkin tyttöni eka aina päästän sisään ihan vaa koska avaan oven, yleensä kohteliasta. Teen muillekkin kavereille. Ja munmielest on kiva ostella jotain pikku lahjoja joskus. Kuha vaa hyvä idea tulee. Ei mitään pehmoleluja tai suklaarasiaa hyi. Vaa niiku oikeesti jotain vaikkapa hauskaa ihan vaa sen päivän piristykseks. Esim joku inside juttu rannekkeena? Ja tosta keittiö scenestä nii mä luonnollisesti oon tehny senkin. Mut iha vaa sen takia koska emmätiiä, Vähä jännä idea et tyttö on kylässä ja sanoo sille et ota sielt mitä haluut ja tee mitä haluut et sillee juu. Ja mä en ite anna päättää leffaa, mutku mikään ei oo tyhmempää ku kattoa joku äksönipätkä kahestaan ja se nukahtaa et kyllä mä kysyn et onks ehotuksia tai käyks tää tai sellasta. Ja toi pelottava kohta? Kyl jos tyttö päänsä painaa siin johonki olkapäähän nii kylhä mä sitten kiedon kädet ympärille ja sanon jotain et hah voi sua tai sellast :D Ja toi etten anna et kukaa satuttaa nii sehä on iha normaali liike multa. Sanon yleensä kavereillekki(''heikommille'') tai pienimmille tai kaltoin kohdelluimmille että oikeesti jos joku esim jätkä yrittäis raiskaa sut nii please sit kerrot mulle voin mennä varottelemaan kavereiden kanssa tai tollasta. En ny sano et oisin kova jätkä tai jotain mutkun on sattunu kaikenlaista, ja mikään ei tunnu niin raivostuttavalta ku joku on kohdellu sun kaverias pahasti esim hakannu. VARSINKIN jos se on tyttöystävä. Sillon kiehahtaa aika kivasti et emmä sitä koskaan siihen oo halunnu jättää. Eli kyllä jätkät tossa on ero onko tossun alla vai kohteleeko vain hyvin naistaan. No one knows koko tarinaa, vaa ton osan. Älkää olko noin tuomitsevia :DD
- tyttö 15v.
huom nyt... juuri tota tarkotinkin, että noi on vaan sellasia hetkiä. Itseasias muistutat paljon mun poikaystävää.
Ja ei se nyt mitenkään tossun alla oo!
Kyllä se sanois mulle jos se ei haluis olla tollanen, se tekee ton kaiken vaan sen omasta tahdosta. En oo pakottanut sitä mihinkään, ja tarjoudun itekin auttamaan just esim. keittiössä, mut ei se anna mun auttaa.
Ja ei toi mielestäni oo mielistelyä, pidän vaan noista sen hyvistä eleistä. - samammammammama
^^sama mieltä huom nytin kanssa. Oon itekki samanlaine
- Hööpelli
Tosi ihana poikaystävä kyllä on
- Gloyd Orangeboar
Kaikkea ne ihmiset seksin perässä tekevät :D...
- oempe3ewfe
tosi on
- EiVittuMikäÖrkki
Aika hirvee örkki
- Nuortarakkautta
Mullakin on ihana poikaystävä ja se on vähän tollanen kans ja sit se aina puolustaa ja suojelee mua koulus ja saattaa koulus ja jossai ulkon esittää vähän kovista mut kyl se on oikeesti tosi hellä ja hauska herkkä poika.
Aivan ihana ihminen. Mikä ajaa ihmisen tälläiseen?
Yhteiskunta. Miessukupuolen syyllistäminen.
Silti, jos kaikki ihmiset olisivat tuollaisia, kaikki olisi hyvin.jokutyyppi19 kirjoitti:
Yhteiskunta. Miessukupuolen syyllistäminen.
Silti, jos kaikki ihmiset olisivat tuollaisia, kaikki olisi hyvin.Suurin osa naisista kyllästyisi noihin hyviin ihmisiin. Sitten petetään.. ei kun eipä petetäkään kun kaikki on hyviä ihmisiä. Eikä ne olisi enää hyviä ihmisiä, kun pahoja ihmisiä ei olisi. Aika tylsää.
apustaja kirjoitti:
Suurin osa naisista kyllästyisi noihin hyviin ihmisiin. Sitten petetään.. ei kun eipä petetäkään kun kaikki on hyviä ihmisiä. Eikä ne olisi enää hyviä ihmisiä, kun pahoja ihmisiä ei olisi. Aika tylsää.
Ei olisi tylsää. Voisi keskittyä kaikkeen kivaan, kun ei tarvitsisi pelätä muita.
- Eikselämäkummaa
Mulla oli niin ihana poikaystävä, joka pesi mun alushousutkin.
Mut ihastuin toiseen, joka on ihan luuseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197