Motoristille yöpymispaikka 26-27.07

PJS69

löytyisikö Suomenniemeltä nyt sen verran seikkailu henkistä Suomi ”neitoa”, että majoittaisit luoksesi yhdeksi yöksi tällaisen hiukan yli 40-vuotiaan ja taatusti huumorintajuisen parin päivän moottoripyörä road-tripillä olevan seikkailuhenkisen miehen jäpikän?

Lähden siis etsimään perjantai aamuna läheltä pääkaupunkiseutua minulle ennestään tutkimattomia ja kauniita kotimaisia niin pelto- kuin vesistö maiseamiakin, joista jäisi hyvät muistot ”kovalevylleni” tulevaa koleaa syksyä sekä talven pakerrustakin ajatellen. Lataan siis rauhassa nyt hetken omia ”akkujani” ja minulle on käytännössä henkilökohtaisesti aivan sama, suuntaanko perjantai aamuna moponi keulan kohden länsirannikkoa vai mahdollisesti keskisuomen seudun kauniita vesistö maisemia…sinä ehkä nimenomaan nyt vaikutat reitti valintoihini.

Toivoisin tapaavani ja saavani tällä kertaa tosiaankin joltakin naiselta mahdollisuuden yöpyä hänen ”vierasmökissään”. En etsi todellakaan 5 tähden hotellia, vaan ehkä Sinun salliessa ilta aurinkonotto, yhteistä sauna (saunon ilman muuta kanssasi sekä selänkin pesen aivan varmasti hellästi MUTTA vain Sinun sen salliessa) tai mahdollisesti jopa iltauinti seuraa kanssani ennen pään painamista tarjoamaasi patjaa vasten yön tunteina. Tyynyäkään en välttämättä tarvitse eli nou hätä. Pärjään kyllä ilmankin…

Toivon vain Sinun olevan aikuisten oikeasti normaali suomalainen terve nainen, joka kaipaa nyt hetkellistä seuraa ilman yhtikäs mitään velvollisuuksia tai moralisointeja puolin jos toisin. Minä en siis jää nurkkiiisi mouruamaan kesäkollina, enkä utele henkilökohtaisia asioitasi yhtään sen enempää mitä haluat itse mahdollisesti minulle kertoa, vaan mökkisi pihalta tosiaankin häipyy kyllä BMW:ni takavalot seuraavana aamuna kypärän sisällä hymyilevän motoristin kera…..:-)

Koska matkustan vain pieni selkäreppunen mukana, niin tavaroina mukanani ei käytännössä oikein ole muuta kuin VISA- sekä ajokortti, hammasharja muutamia vaihtovaatteita sekä uimahousut ja pyyhe. Täten siis jos luonasi saan haukata edes pienen ilta- ja aamupalan sekä mahdollisesti jopa juoda saunan jälkeen hyvässä kauniissa seurassasi olusen tai viinilasillisen, maksan ilman muuta ennen lähtemistäni luotasi haluamasi euromääräisen summan korvaukseksi kaikista tarjoiluistasi! Uskon 100% että tästä pääsemme sopuun.

Kommentoin nyt sen verran ulkonäköänikin että olen hiukan alle 180 cm pitkä, sporttisen hoikkavartaloinen nuoruuden urheilutaustani takia (ja jo hiukan auringosta tänä vuonna itse asiassa ruskistunutkin), mutta en kuitenkaan mikään bodari…enään tänä päivänä…sekä lyhyillä vaaleilla hiuksilla varustettu kaveri. En näytä Tom Cruiselta (ikävä kyllä varmaankin Sinun puolestasi), mutta en nyt ihan myöskään Woody Allenilta vaikka iltaisin / aamuisin ihan silmälaseja käytänkin piilolinssien sijaan. Käytöstavat omaan myöskin enkä ole narkkari, juoppo tai tosiaankaan sarjamurhaaja tai raiskaaja / naisten hakkaaja!! Samoin ymmärrän hyvin normaalia suomenkieltä, eli mitä tarkoittaa esimerkiksi sanat ei tai kyllä…ja minulla ei ole mitään tauteja tuliais tuomisina luoksesi vaan vain itseni terveen itsetunnonkin kera. Toivon sen kelpaavan Sinulle tällä kertaa….ja enempää ei oikein ole antaakkaan…

Hei siis nyt juuri Sinä, kirjoittele tämän kuluvan viikon aikana koska tahansa mutta kuitenkin viimeistään lauantaina 27.07 sähköpostiini ([email protected]) jos ystävällisesti haluat tarjota minulle yöpymispaikan sekä ilman muuta myöskin mukavaa seuraasi keskustelun ym. merkeissä perjantai tai lauantai yöksi. Ikäsi saa olla minun puolestani vaikka ”haarukassa” 22 – 52 v…käytännössä aivan sama, koska uskon Sinun kyllä tämän kirjoittamani viestin lukiessasi jo hiukan ymmärtävän, että olemmeko yhtään samanhenkisiä sieluiltamme vai emme. Edes about mahdollisesti noin 12 tunnin ajanjaksolle…:-)

…ja ikävä kyllä, jos mökkisi / majoituksesi sijaitsee lukemattomien pehmeiden hiekkatie kilometrien takana, saattaa se olla mopolleni hiukan liian haasteellinen ympäristö, eli ihan enduropyörällä en ole tällä kertaa liikenteessä.

Päräytänkö siis hymyssä suin nahkapuvussani pihallesi….? Se on käytännössä nyt Sinusta kiinni….ei enää minusta…toivottavasti siis tapaamme kauniissa Suomen suven lämpöisessä illassa hetkellisesti toistemme seurasta nauttien. Elämähän on seikkailu, eikös niin….nauttikaamme siis hetkistä ja tällä kertaa toivottavasti yhdessä ilman kaiken maailman murheita!!

0

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        252
        2463
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        186
        1572
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        58
        1396
      4. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        77
        1123
      5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1119
      6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        219
        993
      7. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        78
        980
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        45
        885
      9. Kohta me ei enää nähdä :(

        En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
        Ikävä
        39
        709
      10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

        Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
        Kärsämäki
        15
        700
      Aihe