Hei!
Löytyykö suomesta mitään jonglööraukseen liittyvää keskustelu foorumia tai facebook sivua? Itse en ole löytänyt mitään. Entä onko Oulussa mitään ryhmää tjsp. joka harrastaa tätä hienoa lajia?
Jonglööraus
8
361
Vastaukset
- magicdelete
Foorumia ei taida löytyä. Jokunen Facebook sivu taisi olla, mutta ei siellä ole koskaan kovin aktiivista keskustelua käyty :(. Ei kyllä tuu heti mieleen ketään Oulussa asuvaa jonglööriä. Itte alotin jonglööraamisen viime kesänä, tosin talvella ei tullut paljoakaan harjoteltua.. Seuraavana haasteena ois harjotella jonkkausta 5 pallolla ;)
- IRBJ
Itsekkään et siis taida Oulun suunnalla olla? Pitäisiköhän tässä joku FB ryhmä luoda jos siten saisi kerättyä lajia harrastavia "saman katon alle".
- magicdelete
En oo Oulusta. Imatralla asun. Oulussa taitaa kyllä olla muutama taikuri, jotka tekee esityksissään jonkun verran jonkkausta.
Infoa, jos saat tehtyä FB-ryhmän!- IRBJ
Tein nyt ryhmän "Jonglööraus Suomi" facebookkiin. Katsotaan alkaako kerätä porukkaa.
- magicdelete
Ei löydy. Laita linkki?
- magicdelete
Liitytty on! Pitää vielä lisätä, että pääasiassa minäkin esiinnyn taikurina, mutta aina välillä heitän mukaan muutaman jonkkausnumeron. Tsekkaa mun YouTube-kanava jos jaksat www.youtube.com/user/magicdelete
- sirkustelija
Oulussahan on Tähtisirkus, jossa opetetaan mm. jongleerausta, joten luulisi sen lajin taitajia löytyvän sieltä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056