Rallimajoitus 44m2 kaksio Lutakossa aivan rallihumujen ytimessä tilaa n. 5hlö:lle
Vuokralle annetaan siisti ja kodikas kerrostalokaksio Neste Oil Rallien ajalle luotettaville vieraille. Asunto sijaitsee Lutakossa, Paviljonki aivan vieressä ja keskustaan 10 min kävelymatka.
Asunnossa on kaksi huonetta, kylpyhuone, sauna ja parveke. Nukkumatilaa 2-5 henkilölle (Parisänky 160cm, vuodesohva, ja kaksi patjaa).
Hintaan sisältyy:
-Majoitus to-su
-Keittiön ja astioiden vapaa käyttö
-Lakanat ja pyyhkeet
-pesukone
-Televisio ja dvd-soitin
-Autopaikka yhdelle autolle
Hp. 500 euroa takuuvuokra 200 euroa, jonka palautan oitis asunnon ollessa alkuperäisasetuksissa. Maksut käteisellä.
Sovitaan muista yksityiskohdista puhelimitse.
050-3622959
Rallimajoitus tarjolla aivan rallien ytimessä
hurskape
2
265
Vastaukset
- TurkulaisetKokoomus
Onko vielä vapaana?
- Hurskepa
Hei.
Vapaana on vielä toistaiseksi. Nopeat syö hitaat ja näin ennen neste ralleja alkaa vilkastumaan. Tervetuloa kylään tähän kyseiseen asuntoon! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413