Nyt kaipaan apua jo pitkään mieltäni kaivertaneeseen asiaan. Muistan lapsuudestani eräästä ohjelmasta pätkän(en siis muista edes oliko sarja vai elokuva). Ohjelmassa oli "hyvis puput" ja "pahis puput". Hyvis puput olivat kauniin ruskeita ja terveitä, kun taas nämä pahis puput olivat raivotautisen näköisiä, korvat raadellut ja silmät tulehtuneet. Muistan erioten kohtauksen, jossa hyvä ja paha pupu tappelivat jossakin pimeässä piikki pensaikossa ja oikeasti raatelivat toisiaan niin että veri roiskui.
Tämä siis on esitetty joskus 90-luvun alussa. Sattuisiko kenellekkää kuulostamaan mitenkään tutulta?
Mikä 90-luvun lasten sarja?
Mieltäkalvaa
3
385
Vastaukset
- fert
Voisiko olla Ruohometsän kansa? Ei kyllä ihan 90-luvun alusta, mutta 90-luvulta kuitenkin.
Kaukametsän pakolaiset on toinen ehdotus, jossa on kaneja(kin). - Mieltäkalvaa
EIKÄ! Juuri tuo Ruohometsän kansa se oli! Kiitos kauheasti olen tuota niin kauan yrittänyt keksiä! Että voi pienestä tulla ihminen iloiseksi :DD
- rrrööhh
Viihde --> Elokuvat ---> Animaatio: Olisit löytänyt sen ilman että olisi tarvinnut tehdä kyseistä keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777