Onko tämä töissä oikein?

pettynyt 1

Tilanne:

Sairastuin viime viikon tiistaina angiinaan kävin ensin tiistaina paikallisessa terveysasemalla ensin hoitajan tykönä ja sitten siitä lääkäriin, hoitaja yritti ottaa ensin sitä näytettä kurkusta varmistaakseen onko minullla angiina mutta näyte ei onnistunut koska hoitaja oli tympääntyneen oloinen ja tökki kiukkuisena kurkkuuni sillä tikulla ja naurettavinta oli, että hän itse sanoi minulle, että ota itse näyte kurkusta.. olin järkyttynyt tilanteesta.. itse olen töissä myös kyseisessä sairaalassa mutta en ole hoitaja tai lääkäri olen toimistotöissä en ole edes saanut lääkärin tai hoitajan koulutusta.. Onko tämä edes laillista jos hoitaja sanoo potilallee näin? En minä sitä osaa itse ottaa kun ei ole koulutusta siihen.. kuka tavallinen sitä osaa ottaa? ..no se ei kuitenkaan onnistunut ja siitä jatkoin lääkärille hän teki tarkastukset päällisin puolin ja kehtasi vielä lopuksi sanoa, että en ole tarpeeksi sairas jäädäkseni saikulle mutta minä en uskonut tuota koska olin sairas! Menin siitä sitten ajanvarauskansliaan johon myös ilmoittauduin enne hoitajalle meno ja tämä kanslisti sanoi, että hän näkee kyllä, että olen sairas ja kirjoitti kahden päivän saikun. Seuraavana päivänä menin yksityiselle ja maksoin 166 euroa kun kyseessä oli vielä erikoislääkäri mutta kyllä kannatti maksaa kun sain lääkkeet ja erikoislääkäri totesi minulla olevan angiina labrassa kävin myös jossa minulla otettiin tulehdusarvot ja ne olivat korkealla ja siellä onnistui myös tämä näytteen otto kurkusta kun se otettiin ammattimaisesti ja rauhallisesti eikä tökitty jo valmiina olevaa kurkkua..

Terveysasemalle tein palautetta kun siellä on sellainen palautelaatikko mihin voi laittaa joko negatiivista palautettta tai positiivista ja tämä palaute minkä tein oli negatiivinen liittyen tähän epäammattimaisuuteen otteeseen. Nyt minulle on sitten töissä oltu nihkeitä ja eräs nainen joka käsittelee nämä palautteet hän näki kun sen laittoin siihen laatikkoon ja tuli sitten luokseni asiaa kysymään, että minäkö sen palautteen olin laittanut? Kytätään kuka käy laitamassa palautetta.. melkosta touhua.. Ja asiasta laitoin palautetta koska mielestäni tuo oli törkeää mutta nainen sanoi minulle, että lääkäri oli siinä tehnyt oikean arvion ja oman arvion ei myönnetty, että hän oli tutkinut minua väärin vaikka minulla oli siitä lääkärintodistus.. Mutta minä pidin sanani ja sanoin, että minulla on oikeus mielipiteisiini ja silloin olin potilas en työntekijä joten sen mukaista kohtelua myös odotan.. Mun mielestä tää on vääriin.. Kahvihuoneessa en enään käy koska siellä minua katsotaan huonosti.. Miksi se palautelaatikko sitten on siellä jos ei saa sanoa negatiivista palautetta? Tämä nainen aikoi keskustella vielä näitten työntekijöitten kanssa nyt pelkään, että kohta on elämää isompi riita pystyssä? Elokuussa on palaveri minun jatkosta kun olen määräaikaisessa suhteessa en usko, että sitä jatketaan kyseisen tapahtuneen takia mutta jos näin on ja se on syynä niin sehän on jo henkilökohtaista ja se ei taas ole soveliasta eihän sen pitäsi vaikuttaa työhön. Mitä teen? Pitääkö vain niellä kaikki?

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisteris mies

Pitää. Tais isin pikku prinsessalle tulla yllätyksenä, että maailma ei ole yhtä leikkiä.

• Blazenna

Ei kenenkään tarvitse tuollaista sulattaa... Ota yhteyttä vaikka Iltapäivälehtiin, saavat ainakin jutun aihetta, tai Yleen, niin voivat taas järjestää jonkun keskustelutilaisuuden, mikäli tuon takia saat potkut..

• pilkku, miten?

Miten noin onneton kirjoitustaidoiltaan voi olla toimistotyössä?

• navy sel

Mitä vittua sinä vitun sanovat minusta, senkin narttu? Otan tiedät Valmistuin alkuun minun luokan Navy Seals, ja olen ollut mukana lukuisissa salassa ratsioita Al-Qaidan, ja minulla on yli 300 vahvistanut tappaa. Olen koulutettu gorilla sodankäynti ja minä olen ylhäältä ampuja koko Yhdysvaltain asevoimien. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Minä pyyhi sinua vittuun tarkasti, jollaista ei ole koskaan ennen nähty tällä maapallolla, merkitse vitun sanoja. Luuletko voit saada pois sanomalla, että paskaa minulle internetissä? Mieti uudelleen, kusipää. Kun puhumme olen yhteyttä salainen verkosto vakoojia kaikkialla Yhdysvalloissa ja IP on jäljittää nyt joten parempi valmistautua myrsky, toukka.Myrsky tuhoaa säälittävä pikku juttu soitat elämääsi. Olet kuollut mies, poika. En voi olla missä tahansa, milloin tahansa, ja voin tappaa sinut yli seitsemänsataa tavoin, ja se on vain paljain käsin. Ei vain olen laajasti koulutettu aseeton torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaali Yhdysvaltain merijalkaväki ja aion käyttää sitä koko laajuudessaan pyyhkiä kurja ass päältä mantereella, senkin paskiainen. Jos vain olet voinut tietää mitä epäpyhä kostoa pikku "fiksu" kommentti oli aikeissa tuoda alas teidän päällenne, ehkä olisi ollut vitun kielen. Mutta et voi, et, ja nyt maksat hintaa, olet hemmetin idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri teitä ja hukkuu siihen. Olet kuollut mies, penska.

• candida

Hae muualle.
      Jatkossa on hyvä tietää, että harvalla lääkärillä on kauheasti asiakaspalvelu-taitoja, tuskin niitä edes heille opetetaan.

Liksa ja koulutus mennyt päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe