Romanialaiset ryöstivät suomalaispojat verisesti Roomassa

termini1

5

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olly

Päivällä sinne menemisessä ei ole mitään ongelmaa, mutta järki käteen (tai mielummin aivoihin): suurkaupungin juna-aseman viereiseen puistoon ei jäädä nukkumaan.
      Romanian mustalaisia, turhaa syyllistämistä. Olisivat yhtä hyvin voineet olla Bulgarian mustalaisia.

• Roomassa

Tuossa La Repubblican lehtijutussa ei puhuttu mitään mustalaisista, kannattaisi Ollynkin ehkä tarkistaa päiväsaikaan mitä on tullut kirjoitettua tai opetella lisää italiaa.
        Italiassa suurin ulkomaalaisryhmä tällä hetkellä ovat juuri romanialaiset, voisi sanoa valitettavasti ilman mitään syyllistämistä, koska heidän tekemiensä rikosten osuus täällä on niin suuri. Kiitos EU:n, kohtahan varmaan myös puolet entisen Neuvostoliiton alueesta kuuluu EU:iin ja sitä kautta vapaan liikkuvuuden piiriin. Esimerkkejä tämän mahdollisesti aiheuttamista lieveilmiöistä lienee jo tällä hetkellä nähtävissä riittämiin.
        Pojat kaivoivat aika kirjaimellisesti "verta nenästään" mutta sen verran nuoria kavereita ovat että eiköhän se elämä opeta vielä heitäkin mihin kannattaa päänsä kallistaa.

• elämä opettaa

Kuka hullu menee nukkumaan narkkaripuistoon. Santo cielo!

• yksikokemuslisää

Asuin Roomassa hetken, hieman ennen pois lähtöä näin kun pieni romanityttö kulki ihmisten takana kassajonossa mm. Mcdonaldsissa, avulias siivoja kumminkin hätysteli tytön heti pois kun näki tytön tarkkailevan ihmisten lompakoita. Sitten myöhemmin päivällä yhdessä torikojussa turistimies tuli kysymään myyjiltä ovatko he nähneet samaa tyttöä, häneltä oli viety lompakko.

Muistakaa olla tarkkana ja pitäkää huolta omaisuudestanne. Usein myös lapset pistetään asialle, koska he häviävät helposti ihmisjoukkoon toisin kuin aikuiset jotka erottaa joukosta. Itse säästyin varkailta kun seisoin usein asemalla poliisien vieressä, poliisien lähellä kerjäläiset ja varkaat eivät koskaan pörrää.

• plmkoij

Ja muistakaa nukkua känninne pois Terminin edustan puistossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe