Onko kaikilla täällä huonot vanhemmat ?

Pohdin.

Mä oon miettiny kun lähes kaikilla lukee vaan kuin on paskat vanhemmat, sisarukset, kaverit, koirat, kissat, serkut, pihakasvit yms. et onko kellään enää sellasii "hyvii vanhempia" ?

Mulla on ainakin omasta mielestäni tosi kivat vanhemmat, tosin asutaan sen verran rauhallisella paikkakunnalla ettei porukat tykkää kun hillun kaupungissa myöhään. Muuten tosi mukavia, mulla on pankkikortilla aina nostoraha "hätätilanteita" varten, vanhemmat ei oo koskaan lukenut mun kännykästä viestejä, tutkinu kaappei tai mitää :o

25

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omgggggggg3

      mulki on iha jepulis vanhemmat, tottakai ne välillä ärsyttää ja on niissäki puutteensa mut loppujenlopuks ne on hyvii vanhempia.
      t: tyttö 15v

      • Pjsnsnskf

        SAMAAA MIELTÄ


    • jotaaaaaai

      Mulla ainakin on :) Tosissaan eivät kyylää ja antaa olla kylällä/kaupungilla ja niin :) Joskus ärsyttäviä ainakin mutsi mutta sekin on hyvä äiti kuitenki

    • tyttö 17wee

      Se vaa taitaa olla niin ettei ne joilla on "hyvät vanhemmat" koe tarvetta kirjottaa tänne ku ei oo mitää valittamista.. :D Itselläni ainakin juurikin niin..

      • Näin se on

        Samaa tulin ajatelleksi ja tuskimpa kaikilla näilläkään jotka täällä valittavat oikeasti on mitään isoa ongelmaa vanhempiensa kanssa. Suurin osa kirjoittaa vain hetken mielijohteesta kun on tullut riitaa vanhempien kanssa ja sitten vähän vielä suurentelevat asioita jotta saisivat enemmän huomiota. Täytyy myöntää että olempa saattanut itsekin näin tehdä joskus. =D


      • Pohdin.
        Näin se on kirjoitti:

        Samaa tulin ajatelleksi ja tuskimpa kaikilla näilläkään jotka täällä valittavat oikeasti on mitään isoa ongelmaa vanhempiensa kanssa. Suurin osa kirjoittaa vain hetken mielijohteesta kun on tullut riitaa vanhempien kanssa ja sitten vähän vielä suurentelevat asioita jotta saisivat enemmän huomiota. Täytyy myöntää että olempa saattanut itsekin näin tehdä joskus. =D

        Jotenki musta itestäni tuntuu että tosi moni asia on näin :D


      • Herätysnyt
        Näin se on kirjoitti:

        Samaa tulin ajatelleksi ja tuskimpa kaikilla näilläkään jotka täällä valittavat oikeasti on mitään isoa ongelmaa vanhempiensa kanssa. Suurin osa kirjoittaa vain hetken mielijohteesta kun on tullut riitaa vanhempien kanssa ja sitten vähän vielä suurentelevat asioita jotta saisivat enemmän huomiota. Täytyy myöntää että olempa saattanut itsekin näin tehdä joskus. =D

        Saatanan idootti ota ne ruusunpunaset lasit pois silmiltäs. Vaik sul oiski kivat vanhemmat, ei tarkota et muilla ei vois olla iha oikeita ongelmia. Jotku vanhemmat iha oikeesti hakkaa lapsiaa ja ois onnellisia jos ne hirttäs ittensä. Maailma on iha vitun synkkä paikka, vaik ei sul oiskaa mitää kokemusta siitä


      • Samaa mieltä


    • Mull on hyvät vanhemmat :3

    • asdasd8

      paskat vanhemmat ainakin minulla. näillä aineksilla vois saada vaikka kunnon rage elokuvan

      • Disappear2

        Totta mullakin ihan paskat vanhemmat,veljet.... (Eläimet ei sentää tee mitää pahaa)


      • Moi12345

        Mullaki paskat vanhemmat mut rakastan niit tosi paljon. Miks elämä on näi vaikeeta


    • Elämä...Miksi minä?

      Mun mielestä mulla on ehkä hieman huonot vanhemmat... Olen kotona yksin usein (yksin tarkoitan, että isä ja äiti ei ole kotona), Vanhemmillani on vaikeuksia hyväksyä luonnettani ja tyyliäni. Äiti odottaa minulta aivan liikaa ja isäni ei oikein tunnu huomaavan minua... Jos teen jotain "Väärää" (esim. nousen pöydästä kesken ruokailun mennäkseni vessaan) isäni alkaa huutaa minulle, eikä anna minun kertoa minne minulla on asiaa. Äitini olettaa minun pystyvän tekemään pihatöitä ja siivoamaan taloa päivisin. talomme on HYVIN suuri ja piha VIELÄ SUUREMPI!

    • Äiti♥

      Mulla on ainakin maailman paras äiti. ♥
      Meillä on ainakin oikeudenmukaiset säännöt ja
      niistä voidaan keskustella ja sopia.
      Äiti olla ärsyttäväkin jos haluaa,
      ja silloinkin käsken se käyttäytyä niinkuin aikuiset :D

      Isä taas oli mulkku ja voi mun puolesta palaa helvetissä. :)

      • Äiti♥

        joo... osaan kirjoittaa.
        Toinen ainakin sana pois ja
        ''Äiti osaa olla...''


      • mikätommonenäiti

        No on sulla ainakin tuota vapautta valvoa tietokoneen ääressä keskellä yötä..


    • HYIIIIIIIIIIIIKERMAA

      Jaa... no mun äiti on ainakin liian huolehtivainen. Se kohtelee mua kun jotain 6 vuotiasta? Eiköhän jokaisen vanhemmista jotain huonoa keksi... tai no ei ehkä sellasilla tyypeillä niinkun jotka saa kaiken uusista pelikoneista huippu tietokoneisiin ja iphone 5 ja s4 ja useet beatsit löytyy? Kyl sellasiakin kermaperseitä vaan on harmillisen paljon... itse kun joudun tyytymään ihan vain pariin euroon viikossa. Sellaset lellityt paskat sais hirttää! In my opinion!

    • mamajapapa<3

      ON! Parhaat ikinä! Ne auttaa jos on hätä tai muu ja neuvoo tarpeen tulle. Huolehtii aina, vaikka joskus liikaakin. Ei ne todellakaan tutki viestejä tai kaappeja.

    • väsynyt!):

      Mä en oikee osaa sanoo): mut ainaki mun isä kohtelee mua ku jotai pari vuotista! Sit se kysyy joka ilta: oonko hyvä isi? Jne.. Sit aina kun ollaan mökillä niin se on metässä jotai puita! Joka ilta! Sit se huutaa jos yks haarukka vahingossa tippuu.. Se huutaa: orkone tuli! Mielisairaus? Sit se unohtelee juttuja ja tarkistaa aina ovet että ne on lukossa ku lähetää mökiltä nii varmaa 10 kertaa? Sit se huutaa aika paljon.. Sit se nykii mun äitiä kauhee seksuaalisesti eikä äitikää enää jaksa. Äiti haluais ottaa eron,mutta ei ainakaan vielä kun me lapset asutaa virl kotona. Sit mun veli puhuu hirvee seksuaalisesti ja se nykii mun siskon,äidin ja mun pyllyjä): no sit mun äitiki koko aja vaan huutaa ja kysyy samoja asioita Nii monta kertaa?

    • alli11

      Oon sitä mieltä et jos olis hyvät vanhemmat, niin ei välttämättä mieti sitä et jos jollain on huonot vanhemmat. Omat kaverit ainakin nauro ku sanoin et suomi24 on täynnä hyvii keskustelui ja vastauksii. Ite käyn tääl lukemas näit, koska jotenki helpottava huomata et jollain on pahempii ongelmii ku itellä. Omat vanhemmat juo kans melkeen joka päivä itsensä kunnon känniin. Vaikka käyvät ma-pe joka viikko töissä. Olen myös kuunnellut riitoja monta vuotta. Isäni on myös heittänyt minut pakkasella ulos ilman mitään talvivaatteita.. Ahdistavinta on se että oon isosisko 18v ja kaks pientä sisarusta joutuu kuulemaan kaiken saman mitä mäki. Kun vanhemmat alkoivat noin 5 vuotta sitten juomaan enemmän, aloin saamaan paniikkikohtauksia. Niitä tuli monta viikossa ja ne oli vaikeita. Nyt oon ollu puhumassa niistä ja alkaa helpottaa. Toivon vain että sisarukseni koe asioita samoin kuin minä ja patoa vihaa ja surua sisälleen. Uskallan sanoa että olen ollut enemmän läsnä pienten sisarusteni elämässä kuin vanhempani. Surullista, mutta saan voimaa jaksaa kun ajattelen että tähän ei moni samanikäinen pystyisi. Musiikki ja rukoilu auttaa usein. Tästä ei ollut varmasti apua monelle, mutta kerroin oman tarinani.

    • Äitiii

      Mun vanhemmat aikoo tehdä avioeron :'((

    • en hyväksy vanhempiani vanhemmiksi, en koskaan.
      äiti on periaatteessa biologinen (tietääkseni) mutta...
      elämäni varrella, vaikka olenkin osoittanut kiintymystä häntä kohtaan, hän ei ole reagoinut sillä tavalla niin kuin äidin minun mielestäni pitäisi.
      joten, hän ei ole minun äitini. joku kiva täti vain.
      isäpuoli on isäpuoli, oikeaa en ole nähnyt koskaan. isäpuoli on ihan ok tyyppi mutta vähän turhan pehmeä. tykkää eläimistä ja metsästä. eikä pysty ampumaan vaanista yhtä kaurista. en pidä häntäkään isänä.

      naapurin äijä on minulle enempi isä kuin kukaan muu, ollaan käyty vähän metsässä. harmi ettei ole oikea isä, ja hänellä on oma perheensä hoidettavana.

      pikkusiskon kiintymys on mielestäni luonnollisen mukainen, mutta jos hänen kanssaan ei käyttäydy kunnolla niin hän kettumaisesti tekee samoin. joskus sanoo päin naamaa jotain juttua mitä ei ole tapahtunut. kädet ristissä odotan kun sille tulee teini-ikä niin sitten varmaan alkaa hirveä sota sen puolelta.. sille ei voi sanoa mitään pahaa ja usein se aloittaa sanomiset itse.
      Silti... hänkään ei oikein ole pikkusiskoni.

      Luulisin että oikea perheeni on jossakin järjestössä. Oli se sotavoimat tai kellarivoimat. Tuntuu vain siltä.

      Joka tapauksessa olisi hienoa löytää oikea perhe. Minua ei vieroksuta juuri yhtään, mutta paikka ei ole ihan kohdillaan. Johtaja jota seurata, alamaiset joita auttaa. Siinä keskellä olisi hyvä. Perhe olisi suuri.. ei veren kautta, eikä liiton, vaan luottamuksen ja kokemuksen.

    • kuuleekohän

      Perhe on joukkuepeliä ,että perheessä on säännöt se taas on helpommin sanottu kuin tehty.

    • KUOLENPOIS

      MULL ON HIENO ISÄ JOLTA OLEN OPPINUT PALJON.. EN VAAN AINA HALUA OLLA SE KUKA KÄYTTÄYTYY HUONOSTI

    • Fthr37

      Isä:

      Ei syytä
      Ei loukkaa
      Ei alista
      Ei juoruile
      Ei väittele
      Ei arvostele
      Ei selittele
      Ei valita
      Ei tuomitse
      Ei saarnaa
      Ei ylpeile
      Ei puno juonia
      Ei etsi omaa etuaan
      Ei katkeroidu
      Ei iloitse vääryydestä
      Ei kadehdi
      Ei nöyryytä
      Ei uhkaile
      Ei puhu sopimattomia
      Ei ole ankara
      Ei kyttää
      Ei vähättele
      Ei jätä yksin
      Ei hyökkää
      Ei lyö
      Ei valehtele
      Ei ole pikkumainen
      Ei kosta
      Ei pilkkaa
      Ei halveksi
      Ei manipuloi
      Ei puhu selän takana
      Ei kiusaa
      Ei tee pilaa toisesta
      Ei teeskentele
      Ei ärsytä
      Ei moiti turhaan
      Ei saarnaa
      Ei hermoile
      Ei kiukuttele
      Keskustelee
      Kohtelee oikeudenmukaisesti
      Pyrkii totuuteen
      Antaa tilaa
      On lempeä
      On rehellinen
      On nöyrä
      Auttaa
      Palvelee
      Puolustaa
      Rakastaa
      Suojelee
      Johdattaa
      Lohduttaa
      Kohtaa
      Armahtaa
      Kunnioittaa
      On kärsivällinen
      Neuvoo
      Kuuntelee
      On ystävällinen
      On rauhallinen
      Rohkaisee
      On luja
      Kannustaa
      Opastaa (näyttää ja kertoo miten)
      Varoittaa
      Opettaa (jakaa tietoa)
      On aina tukena
      Armahtaa
      Antaa anteeksi
      Unohtaa
      Vihaa:
      - valhetta
      - hylkäämistä
      - petosta
      - vääryyttä
      On oikeasti läsnä
      Ohjaa hyvään itsetuntoon
      Ohjaa ohjaa lapsen itsenäiseen elämään
      Arvostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe