elikkä mun viikkoraha on laskenu 200eurost 150 euroo ja nyt mul ei iha riitä rahat karkkii sun muihin menoihin!!! kertokaa miten saan taas 200 euroo viikos !?
ÄÄÄ AUTTAKAA!
3
199
Vastaukset
- Katpeet
voi luoja 200 euroo viikossa!!! mä saan kaks euroo ja sä valitat kun saat VAAN 150 euroo! hemmoteltu kakara....
- asdfghjfdfads
tää on kyllä jo erittäin huono trolliyritys :D
- panotyttö
Mun setäpappa panee mua aina perseeseen ku oon tehny kotitöitä sen luona IHG! Ja setäpappa panee niin kovaa et ma alan sanoo tällee "AahAahAaahAahAahAhAh Pane lujemmiin OMG pane nyt Aaaaah Aaaah just siitä aaaaaaaaaaaah Lujemminn xoxoxoxoxoxox!!!!!!!!!!!!!!! " Ette varmaan usko mutta totta on!Ja se setäpappa panee oikeesti lujaa ! Ja kaiken lisäks se maksaa enemmän jos panen sitä kovaa!!!!!!! ahahahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862