Tutustumistarjouksena viikkosiivous 75€/4h
http://lisandra-tmi.blogspot.fi/
Asiakaspalvelu ark. klo 9-16
Helpmax on Oulun kaupungin hyväksymä palveluseteliyritys –› palveluna mm. kotihoitopalvelut.
Palveluillamme on 100% tyytyväistyystakuu!
Helpmaxin tuottamia palveluita ovat siivouspalvelut (kotisiivous, viikkosiivous, toimistosiivous, toimitilasiivous ym.) ja kotihoitopalvelut (kotipalvelut, tukipalvelut ja kotisairaanhoito). Toimipaikkoina Oulu ja Oulun lähikunnat.
Siivous tehdään ammattivälinein ja aina 100% tyytyväisyystakuulla.
Tutustumistarjouksena viikkosiivous 75€/4h
2
176
Vastaukset
- Muija Puokkarilta
Miten nämä ammattivälineet huolletaan? Eli kuka pesee käyttämänne siivousluutut? Siirtyykö likaiset paikasta toiseen? Entäpä harjat, siis millä pestään suihkulattiat tai viemärikaivot? Minulle ainakin kynnyskysymys, johon ei tahdo saada vastausta siivousyrityksiltä.
- Juha Ahola / Helpmax
Erittäin hyvä kysymys ja koska sattumalta asiakkaan vinkkaamana Suomi24:n keskustelupalstoille törmättiin niin oheisessa keskustelussa on Helpmaxin osalta perusteltu, miten asia hoidetaan.
Kyllä avoimuutta pitää löytyä tällaisista asioista keskusteluun.
www.helpmax.fi löydät suoran numeron siivoustyönohjaajallemme, joka voi kertoa pyykki- ja varustehuollosta tarkemmin, jos siis Helpmaxin huollosta alla oleva linkki ei anna riittävää kuvaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11706868#comment-63471817
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846