Risto Katkera

Kukkahattuherra

Katkera Turunen taas tämän päivän lehdessä muisti mainita Hildenistä. Sama toistuu tällä palstalla useissa hänen viesteissään. Ei voi Risto muuta todeta kuin, että poliittiinen urasi katkesi, ennenkuin se oli alkanutkaan. hiljaista on muutoinkin ollut HeNy:n hehkutus.

14

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahden lähiöksi?

Kukkahattuherra lienee hildeniläisten tukija tai itsekin hildeniläinen demari. Kesäaikana Heinolassa eivät kokoonnu poliittiset päättäjät, joten hiljaista on. Ennen kesälomiaan sijaisjohtaja Hepo-oja "rasvasi koneistoa" mieleisekseen ja hallituksen uusi puheenjohtaja Hilden "puhdisti pöydän" ei-hildeniläisistä päättäjistä ja virkamiehistä. Riittävätköhän Hepo-ojan ja Hildenin toimet Heinolan pysymiseksi itsenäisenä kuntana, kun uutta velkaa otetaan entisen velan maksuun ja peruspalveluihin, jotta velkaa on sitten 3000 euroa/asukas? Tiedetään, että Heinolassa on Suomen onnettomimpiin kuuluvat nuoret kun huomioidaan nuorten tekemät rikokset, masennuslääkkeiden käyttö, huostaanotetut nuoret ja nuorisotyöttömyys.
      Hildeniläisten demareiden johdossa Heinolassa entinen meno jatkuu ja työttömyys kasvaa, väki vähenee ja sen seurauksena on Lahteen liittäminen. Parannusta Heinolan suurtyöttömyyteen, kaupungin velkaantuneisuuteen sekä peruspalvelujen säilymiseen Heinolassa yrittävät saada HeNy ja muut (kuin hildeniläiset) ryhmät aikaan. Onko se mielestäsi "kukkahattuherra" hyvinkin katkeraa, jos Heinolan itsenäisyys yritetään säilyttää?

• Arveluttavaa

Hildenin maininnan takana on lehden toimittaja. Tietenkin, kaupunginhallituksen puheenjohtajan ja Heinolan todellisen hallitsijan maininta on asiallinen uuden kaupunginjohtajan valinnan yhteydessä.
      Ja toki, Turusen huomautus on erittäin asiallinen. Mistä lähtien alainen valitse itselleen esimiehen?

• fdjmio

kommentoiko risto itse ja "kehui" edellä olevassaan viestissään itse itseään, kun tietää, että "Hildenin maininnan takana on lehden toimittaja"?

• Satulan pumppaaja

Vieläkös Heinolan "mies" seurustelee polkupyöränsä kanssa? Muunlaista naissuhdetta ei näytä olevan näköpiirissä.

• Edelleen...

Eikä päässyt Heinolan mies seurapiireihin.

• Arveluttavaa

Onko rouva Hilden muiden yläpuolella? Onko hänestä puhuminen tabu?

• En fanita Hildeniä

Ei ole tabu. Hänen tekemisistään pitää puhua paljon. Kaupunkilaisten täytyy saada tietää myös asioiden toinen puoli. Muuten, kyllä Turunen on monta kertaa parempi luottamusmies kuin Hilden, jonka luotto on meidän tavallisten kaupunkilaisten silmissä täysin mennyt. Ei tietystikään niiden silmissä, joiden kanssa hän kaveeraa ja järjestää heille etuja. Hän teki hävyttömän törkeän vallankaappauksen ja mitähän pahaa vielä ehtii tehdä ihmisille. Olisi pysynyt keinustoolissaan.

• Heinolan Tyttö

Kuka tämä R Turunen on, entinen Heinolan Iskun Pj, parissa vuodessa sai Iskun asiat sekaisin. Politiikassa Hanne Rämön Sanzo Pantso. Sai Demareista lähdöt, Tuskin koskaan ollutkaan työväenliikkeen mies, PYRKYRI. Ura on on loppu. Roikkuu valtuuston puheenjohtajistossa, jon junttasi itsensä olleessaan demari.
      Risto Turunen kuuluu joukkioon Matti Seppä, Laivuri Laitinen, Viktooooria Siekkinen, Hannu Ulmanen, Hannele Rämö, Herra Bonden. Eli Heinolan "poliittiset häiriköt".

• utelen vaan

Hei Heinolan Tyttö, kerropa tarkemmin millä tavalla Risto sekoitti Iskun asiat?

• Paljastus:
        utelen vaan kirjoitti:

Heinolan Tyttö on mies.

• utelen vaan
        utelen vaan kirjoitti:

Eipä taida tytöltä löytyä vastausta. Niin mä vähän ounastelinkin. Hän lienee niitä tyttöjä jotka aukovat päätään ja haukkuvat toisia mutta sitten kun pitäisi seistä sanojensa takana niin luikitaa äitin hameen helman alle piiloon pisu pöksyissä. Semmosia tytyjä tässä kaupungissa riittää.

• juuri näin

Totta töriset Heinolan tyttö!

• Heinolan häirikkö?

Heinolan Tyttö on kova lajittelemaan ihmisiä erilaisiin joukkioihin. Mihin joukkioon itse kuulut? Millaisia mielestäsi ovat työväenliikkeen miehet? Sellaisia, jotka kulkevat jonkun epämääräisen naisjohtajansa perässä kuin akat konsanaan eivätkä uskalla itse ajatella mitään. Miksi työväenliikkeeseen kuulutaan? Ketkä ovat työväkeä? Eikö Heinolan valtuustossa pidä ajaa heinolalaisten asioita eikä työväenliikkeen asioita. Kunnioitan vanhaa työväenliikettä, joka on saanut paljon aikaan suomalaista yhteiskuntaa kehittäessään, mutta Heinolan työväenliikkeeksi itseään mainostavat ovat kyllä jotain muuta ainakin tekojensa perusteella.

• Anonyymi

Minä Juha olen ollut samassa työpaikassa häne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67