Egyptin määrittelemätön/matkajokeri?

pian lähtö

Heissan kaikille, juuri varasimme matjan tjäreborgilta egyptin hurghadaan määrittelemättömän majoituksen :). Kiinnostaisikin tietää, mihin nykyään tjäreborg on majoittanut matkalaisia?

Olemme muutamia kertoja matkusteleleet määrittelemättömissä hotelleissa/matkajokereilla mutta eri maissa. Nyt kiinnostaa hurghadan kohteet :D. Eli jos muistatte/jos olette matkanneet jokerilla, niin mihin hotelliin olette joutuneet/päässeet? Finnmatkoilla sekä tjäreborgillakin näyttää olevan eri hintaisia "määrittelemättömiä" aina muutamien kymmpien eroilla, jos ottaa sen halvimman niin joutuuko eri hotskaan kuin jos ottaa sen kalleimman niistä? Onko niillä yleensä edes merkitystä? Tjärellä näytti ainakin olevan valittavana joko kolmen tai kahden tähden "jokeri" :D.

3

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun kokemukseni

      Hei, olin kevättalvella Tjäreborgin jokerimatkalla Hurgadassa. Oli ensimmäinen matkani Egyptiin mutta kun olen paljon Tjärellä jokereilla matkustanut uskalsin sen jokerin ottaa. Minulla on muuten ollut aika hyvä tuuri noilla jokerimatkoilla, ei ole tarvinnut hotellia vaihtaa eikä hirveästi pettyä.

      Tuo Egyptin matkani oli todellinen pettymys. Hotelli oli kaukana kentältä, paikallisasutuksen keskellä. Hotelli oli sinänsä ihan hyvä ja huonekin oli tosi kiva mutta.....hotellissa ei ollut uima-allasta eikä rantaa. Hotellin parvekkeelta näkyi uima-allas ja meri jotka olivat tosi lähellä mutta ne olivat toisen hotellin käytössä. Respaan olisi aina pitänyt etukäteen ilmoittaa jos halusi rantaan. Sieltä oli kyllä ilmeisesti kuljetus varattu mutta matka oli tosi pitkä siihen hotelliin jonka rantaa kuljetus oli.

      Aloin keskustella oppaan kanssa hotellin vaihdosta heti tuloa seuraavana aamuna ja vaihdoinkin hotellia samana päivänä sellaiseen hotelliin jossa oli altaat ja ranta.

      Siitä millaiseksi se hotelli tai oikeastaan huone sitten paljastui, en jaksa tässä alkaa kirjoittamaan (pitkä juttu).Hotellin vaihdosta tuli kallis ja maksoin lopuksi tästä "jokerimatkasta" niin paljon, että olisin saanut sillä hinnalla tosi hyvän hotellin jos olisin sen suoraan varannut.

      Matka oli niin hirveä pettymys kokonaisuudessaan, että en suosittele kenellekään Tjärborgin jokerimatkaa Hurgadaan. Perustuu tosin vain tähän omaan huonoon kokemukseen, joku toinen saa olla vapaasti toista mieltä.

    • kokemus2

      otitko sen halvimman jokerinvaihtoehdon? Niissä on myös valittavana kolmen tähden hotelli UIMA-ALTAALLA :)

      • kokemus1

        Niin on nykyään mutta aikaisemmin ei ollut:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe